Επιβεβαιώθηκε η ύφεση 0,2% το πρώτο τρίμηνο του 2015

Επιβεβαιώθηκε η ύφεση 0,2% το πρώτο τρίμηνο του 2015 Facebook Twitter
Φωτο: Konstantinos Tsakalidis / SOOC
1

Τη μείωση του Ακαθάριστου Εθνικού Προιόντος κατά 0,2% το πρώτο τρίμηνο του 2015 επιβεβαίωσε η ΕΛΣΤΑΤ μετά τη συρρίκνωση κατά 0,4% το τελευταίο τρίμηνο του 2014.

Σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο 2014, το ΑΕΠ παρουσίασε αύξηση 0,4% έναντι αύξησης 0,3% που είχε υπολογιστεί στην πρώτη εκτίμηση του πρώτου τριμήνου και είχε ανακοινωθεί στις 13 Μαΐου 2015.

Κατά το πρώτο τρίμηνο 2015, το ΑΠΕ, παρουσίασε αύξηση κατά 0,2 % σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο 2014 έναντι της αύξησης 0,1% που είχε υπολογιστεί στην πρώτη εκτίμηση του 1ου τριμήνου και είχε ανακοινωθεί στις 13 Μαΐου.

Σύμφωνα με τη Στατιστική Υπηρεσία, οι διαφορές αυτές είναι αποτέλεσμα της χρησιμοποίησης στοιχείων που δεν ήταν διαθέσιμα κατά την πρώτη εκτίμηση.

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, οι τριμηνιαίες μεταβολές με βάση εποχικά διορθωμένα στοιχεία σε όρους όγκου έχουν ως εξής:

  • Η συνολική καταναλωτική δαπάνη δεν παρουσίασε μεταβολή σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2014.
  • Οι ακαθάριστες επενδύσεις παγίου κεφαλαίου μειώθηκαν κατά 7,5 % σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2014.
  • Μείωση κατά 0,6% σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2014 παρουσίασαν οι εξαγωγές αγαθών και υπηρεσιών.
  • Οι εξαγωγές αγαθών μειώθηκαν κατά 0,3% και οι εξαγωγές υπηρεσιών μειώθηκαν κατά 1,7%.
  • Μείωση κατά 0,7% σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2014 παρουσίασαν οι εισαγωγές αγαθών και υπηρεσιών.
  • Οι εισαγωγές αγαθών μειώθηκαν κατά 2,3% και οι εισαγωγές υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 10,8%.
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM