Αυτό είναι το κορυφαίο και με τη μεγαλύτερη αξία brand μόδας παγκοσμίως

Αυτό είναι το κορυφαίο και με τη μεγαλύτερη αξία brand μόδας παγκοσμίως Facebook Twitter
(Getty Images)
0

Η Louis Vuitton «στέφθηκε» για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το fashion brand με την μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως, με βάση τις οικονομικές επιδόσεις της αλλά και το πόσο επηρεάζει το αγοραστικό κοινό και τις τιμές των luxury προϊόντων.

Ο διάσημος οίκος μόδας βρέθηκε στη 19η θέση της λίστας Best Global Brands 2017 της Interbrand, η υψηλότερη κατάταξη για label μόδας. Στις τρεις πρώτες θέσεις βρίσκονται τεχνολογικοί κολοσσοί, όπως η Apple, η Google και η Microsoft. Τη Louis Vuitton ακολουθεί ο οίκος Hermès στη θέση 32 και η Gucci στη θέση 51. Σύμφωνα με το Business of Fashion, ο οίκος Burberry έπεσε τρεις θέσεις και βρέθηκε στην 88η, ενώ ο οίκος Prada έπεσε 13 θέσεις στην 94η. Ο οίκος Dior βρέθηκε στην 95η θέση, ενώ η Ralph Lauren δεν βρίσκεται καν στους πρώτους 100, παρόλο που πέρυσι ήταν στην 98η θέση.

«Η Louis Vuitton έχει συνδέσει το brand με τον πολιτισμό», δήλωσε η Rebecca Robins, παγκόσμια διευθύντρια της Interbrand και συγγραφέας του «Meta-Luxury». «Όταν κοιτάζουμε τις Louis Vuitton, Gucci, Hermès ποια είναι η μαγεία με αυτά τα brands; Όχι μόνο λειτουργούν δυναμικά, αλλά είναι και η σχέση μεταξύ brand και πολιτισμού και το κάνουν με τέτοιο τρόπο που είναι σωστός αλλά και βιώσιμος», προσθέτει. «Τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Είναι όλα καλά μελετημένα και με στρατηγική κατεύθυνση», καταλήγει. 

Ο οίκος μόδας Louis Vuitton προσελκύει από ανερχόμενους σταρ μέχρι μεγάλα ονόματα της σόουμπιζ. Οι Sophie Turner, Sasha Lane, Zendaya, Alicia Vikander και Ruth Negga είναι όλες θαυμάστριες, αλλά την ίδια στιγμή το brand επιλέγουν για τις εμφανίσεις τους και «βετεράνοι» του Χόλιγουντ, όπως οι Michelle Williams, Catherine Deneuve και Jennifer Aniston. Το brand επιλέγει επίσης αρκετά συχνά και η Πρώτη Κυρία της Γαλλίας, Μπριζίτ Μακρόν. 

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM