ΑΑΔΕ: Μια ΔΟΥ βάσει του Ταχυδρομικού Κώδικα για κάθε πολίτη πανελλαδικά- Αναλυτικοί πίνακες

ΑΑΔΕ: Μια ΔΟΥ βάσει του Ταχυδρομικού Κώδικα για κάθε πολίτη πανελλαδικά- Αναλυτικοί πίνακες Facebook Twitter
Φωτ.: Eurokinissi
0

Με απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργου Πιτσιλή, για τον ανακαθορισμό της χωρικής αρμοδιότητας των ΔΟΥ, ορίζεται η αντιστοίχιση ενός Ταχυδρομικού Κώδικα σε μια μοναδική ΔΟΥ.

Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση, με τον ανακαθορισμό της αρμοδιότητας των ΔΟΥ δημιουργείται η αναγκαία υποδομή ώστε οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες, να εξασφαλίσουν την αυτόματη επιλογή της αρμόδιας ΔΟΥ με βάση τη Διεύθυνση και τον ΤΚ του φορολογούμενου.

Με αυτό τον τρόπο οι φορολογούμενοι, ανεξαρτήτως ΤΚ της περιοχής τους, εξυπηρετούνται από τη ΔΟΥ της Περιφερειακής Ενότητας στις οποίες ανήκουν, με βάση το Πρόγραμμα Καλλικράτης Ν. 3852/2010 (Α87).

Επισημαίνεται ότι ένας ΤΚ ανήκει μοναδικά σε μία ΔΟΥ. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις όπου ο ΤΚ σύμφωνα με τα ΕΛΤΑ ανήκει σε δύο διαφορετικές Περιφερειακές Ενότητες, οπότε η κάθε περιοχή υπάγεται στην αρμοδιότητα της ΔΟΥ της οικείας Περιφερειακής Ενότητας.

Η αυτόματη επιλογή της αρμόδιας ΔΟΥ με βάση τη Διεύθυνση και τον ΤΚ, ανοίγει τις πύλες μιας υβριδικής ψηφιακής υποδομής για την εξυπηρέτηση του πολίτη.

Η αντιστοίχιση ενός ΤΚ σε μια μοναδική ΔΟΥ πανελλαδικά θα ξεκινήσει τη Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2022 για τους φορολογούμενους φυσικά ή νομικά πρόσωπα και νομικές οντότητες που θα αποκτήσουν ΑΦΜ καθώς και για όσους θα προβούν σε έναρξη εργασιών.

Επισημαίνεται ότι, οι αρμόδιες Υπηρεσίες της ΑΑΔΕ, από τις 18 έως 21 Νοεμβρίου 2022 θα προχωρήσουν σε μεταγραφή των φορολογικών στη νέα ΔΟΥ στην οποία θα υπάγονται, για τις περιοχές που δεν υπάρχουν εξαιρέσεις, ενώ από τις 16 έως 19 Δεκεμβρίου 2022 θα πραγματοποιηθεί μεταγραφή, για τις περιοχές που υπάρχουν εξαιρέσεις, σύμφωνα με τους συνημμένους Πίνακες Ανακατανομής.

Επίσης, μέσω της διευθέτησης των σωστών στοιχείων της έδρας στο σωστό νομό και δήμο, διασφαλίζεται ότι η χρήση της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης θα πραγματοποιεί την εγγραφή της στο ΓΕΜΗ και αυτό με τη σειρά του στο αντίστοιχο Εμπορικό Επιμελητήριο.

Δείτε αναλυτικά τους νέους πίνακες εδώ και εδώ.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM