Για πρώτη φορά το Snapchat έχασε καθημερινούς χρήστες

Για πρώτη φορά το Snapchat έχασε καθημερινούς χρήστες Facebook Twitter
0

Η Snap, η μητρική εταιρεία της Snapchat, ανακοίνωσε την πρώτη μείωση σε καθημερινούς ενεργούς χρήστες μετά από έναν αμφιλεγόμενο επανασχεδιασμό.

Η εταιρεία του Λος Άντζελες πέτυχε ωστόσο καλές επιδόσεις τόσο στα έσοδα όσο και στις μειωμένες απώλειες. Η τιμή της μετοχής της αυξήθηκε κατά περισσότερο από 11% στις συναλλαγές, μετά την είδηση για μια επένδυση 250 εκατ. δολαρίων από τον πρίγκηπα της Σαουδικής Αραβία Alwaleed bin Talal, αλλά τελικά έκλεισε με +2% στα 12,90 δολάρια.

Το Snap μάχεται με το Instagram το οποίο ανήκει στο Facebook, και πολλοί αναλυτές ανέμεναν ότι οι καθημερινοί αριθμοί ενεργών χρηστών θα ήταν απλά στα ίδια επίπεδα. Αντ 'αυτού, η Snapchat εμφάνισε μείωση των καθημερινών χρηστών της κατά 2% σε 188 εκατομμύρια χρήστες από τα αναμενόμενα 193 εκατομμύρια.

Σε γενικές γραμμές, η εταιρεία ανέφερε έσοδα του δευτέρου τριμήνου ύψους 262,3 εκατομμυρίων δολαρίων έναντι των εκτιμήσεων των αναλυτών ύψους 249,8 εκατομμυρίων δολαρίων, αύξηση 44% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και απώλεια 0,14 δολαρίων ανά μετοχή έναντι εκτιμήσεων ζημιών 0,18 δολαρίων.

Συνολικά, η εταιρεία σημείωσε ζημιά ύψους 353 εκατομμυρίων δολαρίων ή 27 σεντς ανά μετοχή, σε σύγκριση με ζημία 36 σεντς ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο.

Στο τέλος μιας άγριας περιόδου εξελίξεων στον κλάδο της τεχνολογίας, που έκανε το Twitter και το Facebook να αντιμετωπίσουν σημαντικές απώλειες, η αναιμική απόδοση του Snapchat εξηγήθηκε ως θέμα του επανασχεδιασμού από τον CEO Evan Spiegel.

Ο Spiegel δήλωσε ότι η πτώση του Snapchat στους καθημερινούς χρήστες προήλθε κυρίως από μια ελαφρώς χαμηλότερη συχνότητα χρήσης στη βάση των χρηστών λόγω της αναστάτωσης που προκάλεσε το νέο design.

Μιλώντας έξι μήνες μετά την ανανέωση, πρόσθεσε: «Έχουμε δουλέψει σκληρά για να βελτιώσουμε το Snapchat με βάση τα σχόλια της κοινότητας μας».

Το Snapchat εξακολουθεί να είναι αντιμέτωπο με πολλά από τα ίδια ζητήματα τα οποία είχε πάντα: μια μεγάλη προτίμηση από τους έφηβους και τους νέους, αλλά περιορισμένη χρήση πέρα από αυτές τις ηλικιακές ομάδες.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

20 χρόνια μετά την «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού», υπάρχει πλέον η τεχνολογία διαγραφής αναμνήσεων;

Tech & Science / 20 χρόνια μετά την «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού», υπάρχει πλέον η τεχνολογία διαγραφής αναμνήσεων;

Σίγουρα είμαστε πολύ πιο κοντά στο να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την επιστήμη για να αλλάξουμε τις αναμνήσεις μας, από ό,τι ήμασταν πριν από μια εικοσαετία.
NEWSROOM