To νέο, γιγαντιαίο έργο τέχνης του Άι Γουέι Γουέι για την προσφυγική κρίση που εμπνεύστηκε από το ταξίδι του στη Λέσβο

1

Μια τεράστια εγκατάσταση, με τον τίτλο «Ο νόμος του Ταξιδιού» (Law of the Journey) με την υπογραφή του Κινέζου καλλιτέχνη Άι Γουέι Γουέι θα εκτεθεί στην Πράγα από την 16η Μαρτίου έως την 7η Ιανουαρίου του 2018, ανακοίνωσε σήμερα η τσεχική Εθνική Πινακοθήκη.

Το έργο έχει τη μορφή μιας φουσκωτής βάρκας μήκους 70 μέτρων, στο εσωτερικό της οποίας βρίσκονται ανθρώπινες φιγούρες. Πρόκειται για 258 πρόσφυγες.

Η λέμβος αιωρείται στο κενό και η «υπερφυσική» της μορφή αντικατοπτρίζεται σε μια μεγάλη κρυστάλλινη σφαίρα, διευκρινίζεται από τους υπεύθυνους της γκαλερί της Τσεχίας.

«Ο Νόμος του Ταξιδιού» είναι μια μνημειώδης εγκατάσταση, το μεγαλύτερο ατομικό έργο του καλλιτέχνη» επισημαίνεται σε ένα δελτίο τύπου.

«Όταν βρέθηκα για πρώτη φορά στη Λέσβο, βρήκα μια μισοβυθσιμένη βάρκα. Ζήτησα να την πάρω και έστειλα όλους τους ανθρώπους μακριά. Ήθελα να βιώσω πώς είναι να είσαι μόνος εκεί», αναφέρει ο κινέζος καλλιτέχνης στην ανακοίνωση της γκαλερί.

«Ένιωσα πώς είναι να βρίσκεσαι σε μια κακώς εξοπλισμένη βάρκα, ολομόναχος, όπως ένα έντομο σε ένα φύλλο στη μέση μιας λίμνης. Στη βάρκα, βρήκα ένα μπιμπερό και μια Βίβλο νοτισμένη από το θαλασσινό νερό. Αυτή ήταν η στιγμή που αποφάσισα να διερευνήσω αυτή την κατάσταση, να αναχητήσω όλες αυτές τις σκέψεις που ήταν στο μυαλό μου», καταλήγει ο Άι Γουέι Γουέι.

National gallery Prague,

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ai Weiwei (@aiww) στις

Culture
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

1 σχόλια
α ) Άι Γουέι Γουέι , β ) Φαλουν Γκον, γ ) Pussy Riots, δ ) Free Tibet, Reification του Bansky στο Calais της Γαλλιας για το γκραφιτι του Steve Jobs ως προσφυγας και το απιστευτα πιθανο reification του ηλεκτρονικου οργανισμου του Ασανζ απο ψευτικα feeds. Ποιος κρυβεται πισω απο την απευθειας χρηματοδοτηση 'η εμμεση εκμεταλλευση ολων των πιο πανω ; Τι ειχε πει ακομη και ο καραγκιοζης ο Ζιζεκ για το Θιβετ ;;;