Κακοκαιρία «Ελπίς»: Προβλήματα σε λεωφορεία και τρόλεϊ- Πώς λειτουργούν τραμ, τρένο και μετρό

Κακοκαιρία «Ελπίς»: Προβλήματα σε λεωφορεία και τρόλεϊ- Πώς λειτουργούν τραμ, τρένο και μετρό Facebook Twitter
Eurokinissi
0

Αποκαθίσταται σταδιακά η λειτουργία λεωφορειακών γραμμών και γραμμών τρόλεϊ του δικτύου, αν και τα προβλήματα εμμένουν σε αρκετές περιοχές μετά την κακοκαιρία «Ελπίς».

Λεωφορεία και τρόλεϊ, σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση του ΟΑΣΑ, πραγματοποιούν από το πρωί δρομολόγια, ενώ προς το παρόν βρίσκονται σε λειτουργία βρίσκονται 155 λεωφορειακές γραμμές και γραμμές τρόλεϊ.

Ωστόσο, τα προβλήματα εντοπίζονται λόγω παγετού και ολισθηρότητας του οδοστρώματος κυρίως σε γραμμές στις περιοχές Ανατολικής Αττικής , Κηφισιάς, Πεντέλης, Αχαρνών, Φυλής  και Θρακομακεδόνων.

Μέσα Σταθερής Τροχιάς

Οι γραμμές 2 και 3 του μετρό λειτουργούν κανονικά. Στο τμήμα «Δουκ. Πλακεντίας» - Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», οι συρμοί πραγματοποιούν στάση στο Κορωπί και Κάντζα. Οι συρμοί διέρχονται χωρίς ενδιάμεση στάση στον σταθμό Παλλήνη.

Σε ό,τι αφορά στη γραμμή 1 ( πρώην ΗΣΑΠ) η συγκοινωνία διεξάγεται στο τμήμα Πειραιάς - Ειρήνη και αντίστροφα, ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη προσπάθειες εκχιονισμού του δικτύου για να δοθεί και το υπόλοιπο τμήμα της γραμμής σε λειτουργία.

Μέχρι την πλήρη αποκατάσταση της λειτουργεί προσωρινή λεωφορειακή γραμμή Χ7 Σταθμός Ειρήνη -Κηφισιά.

Στο δίκτυο του ΤΡΑΜ, αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των συρμών στη γραμμή 7 Ασκληπιείο Βούλας - Ακτή Ποσειδώνος. Στη γραμμή 6 Σύνταγμα - Πικροδάφνη τερματικός σταθμός είναι η στάση Λ. Βουλιαγμένης.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι επιβάτες μπορούν να καλούν στο πληροφοριακό κέντρο του ΟΑΣΑ 11185.

Αθήνα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έτσι θα γίνει ο νέος σταθμός μετρό «Αλεξάνδρας»

Αθήνα / Έτσι θα γίνει ο νέος σταθμός μετρό «Αλεξάνδρας»

Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για τις πλατείες της γραμμής 4 του μετρό και το αρχιτεκτονικό σχέδιο που επικράτησε για την ανάπλαση του κοινόχρηστου χώρου ήταν εκείνο του γραφείου XZA Architects, που έλαβε το πρώτο βραβείο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πάρκο Ριζάρη: Όχι στη «θυσία» πρασίνου από το ΣτΕ

Ρεπορτάζ / Πάρκο Ριζάρη: Όχι στη «θυσία» πρασίνου από το ΣτΕ

Η απόφαση αναγκάζει τη διοίκηση της Ελληνικό Μετρό και το υπουργείο Περιβάλλοντος να επαναπροσδιορίσουν το ζήτημα της προστασίας του φυσικού κεφαλαίου στο Πάρκο Ριζάρη, στο οποίο θα γίνει ο νέος σταθμός μετρό. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Έτσι θα γίνει η Πλατεία Εξαρχείων μόλις ολοκληρωθούν τα έργα στο μετρό

Ελλάδα / Έτσι θα γίνει η Πλατεία Εξαρχείων μόλις ολοκληρωθούν τα έργα στο μετρό

Η LIFO παρουσιάζει όλες τις απεικονίσεις από την πρόταση του γραφείου Tense Architecture Network που επικράτησε στον αρχιτεκτονικό διαγωνισμό και δείχνουν πώς θα διαμορφωθεί στην τελική μορφή της
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πόσο θόρυβο αντέχει η Αθήνα; - Οι επιπτώσεις στην υγεία και οι λύσεις στην μάχη με τα ντεσιμπέλ

Αθήνα / Πόσο θόρυβο αντέχει η Αθήνα; - Οι επιπτώσεις στην υγεία και οι λύσεις στη μάχη με τα ντεσιμπέλ

«Αν δεν κυκλοφορούσαν θορυβώδη δίκυκλα, αυτομάτως ο θόρυβος θα μειωνόταν κατά περίπου 50%» τονίζει μεταξύ άλλων στη LiFO ο αρχιτέκτων και σύμβουλος Ακουστικής, Θεόδωρος Τιμαγένης, αναλύοντας το περιβάλλον της Αθήνας και προτείνοντας λύσεις.
ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ