Θέατρο / Σαν βάλσαμο / Η κριτική θεάτρου της Ματίνας ΚαλτάκηΜια νουβέλα του Τολστόι γίνεται στα χέρια της Όλιας Λαζαρίδου, του Γιώργου Νανούρη και του Ηλία Κουνέλα μια παράσταση-χειρονομία, φωτεινή, συγκινητική, παρηγορητική. Facebook Twitter ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΤΙΝΑ ΚΑΛΤΑΚΗ 13.12.2013 | 17:43 13.12.2013 | 17:43 Facebook Twitter E-mail 0 Facebook Twitter Διαβάστε την κριτική της Ματίνας Καλτάκη, στον city guide του LiFO.gr. Facebook Twitter E-mail 0 ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ Για να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα στο email σας μια επιλογή από τα καλύτερα άρθρα του lifo.gr ΕΓΓΡΑΦΗ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΔολοφονία στην Αγία Παρασκευή: «Τον τελευταίο χρόνο έπινε πολύ και έμπλεκε» - Τι ισχυρίζεται η 43χρονη ΕΛΛΑΔΑΦωτιά στην Πατησίων: Κάηκε το διαμέρισμα του Πέτρου Φιλιππίδη ΕΛΛΑΔΑΕντοπίστηκε φάλαινα φυσητήρας κοντά στις ακτές του Άστρους Κυνουρίας ΕΛΛΑΔΑΔολοφονία στην Αγία Παρασκευή: Το παρελθόν του θύματος με τον σύντροφο της πρώην γυναίκας του - Τι κατέθεσε ο δράστης ΔΙΕΘΝΗΦρίκη στο Οχάιο: Μητέρα έδεσε με χειροπέδες τον 6χρονο γιο της και άφησε πίτμπουλ να του επιτεθεί ΕΛΛΑΔΑΠέτρος Φιλιππίδης: «Ξαφνικά από το πίσω μέρος του σπιτιού έπιασε φωτιά» περιγράφει ο δικηγόρος του ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.THE LIFO TEAM 18.7.2025 Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 17.7.2025 Θέατρο / Δίνοντας φωνή στους ανθρώπους που ζουν στη μοναξιά των γηροκομείων Η Σοφία Αντωνίου μιλά στη σκηνή του Φεστιβάλ Αθηνών για την τρίτη ηλικία, μέσα από το βιβλίο του Ντιντιέ Εριμπόν «Η ζωή, τα γηρατειά και ο θάνατος μιας γυναίκας του λαού».ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 17.7.2025 Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.M. HULOT 16.7.2025 Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνήΤραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 15.7.2025 The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης; Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 14.7.2025 Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένωνΤο έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 14.7.2025 Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλουςΟ σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ 13.7.2025 Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 11.7.2025 Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 9.7.2025 Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την ΙσμήνηΣτην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 4.7.2025 Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην ΑθήναΟ Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 4.7.2025 Θέατρο / Ο Rasche αγάπησε τον Κρέοντα περισσότερο από την Αντιγόνη«Η εκφορά του λόγου παραδίδεται αμαχητί σε μια άκρατη δραματικότητα, σε ένα υπερπαίξιμο, σε μια βεβιασμένη εμφατικότητα, σε έναν στόμφο παλιακό που θα νόμιζε κανείς πως έχει εξαλειφθεί πλέον. Η σοβαροφάνεια σε όλο το (γοερό) μεγαλείο της». Έτσι ξεκίνησε φέτος η Επίδαυρος.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 2.7.2025 Θέατρο / Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στον ζόφο του πολέμουΣε μια περίοδο που ο πόλεμος αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, μια παράσταση εξετάζει όσα μεσολαβούν μεταξύ γεγονότος και πληροφορίας και πώς διαμορφώνουν την τελική καταγραφή και την ιστορική μνήμη.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 30.6.2025 Θέατρο / Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερΌταν η Πίπα Μπάκα ξεκίνησε να κάνει oτοστόπ από την Ιταλία για να φτάσει στην Ιερουσαλήμ δεν φαντάστηκε ότι αυτό το ταξίδι-μήνυμα ειρήνης θα κατέληγε στον βιασμό και τη δολοφονία της. Mια παράσταση που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών αναφέρεται στην ιστορία της.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 28.6.2025 Θέατρο / Διεθνείς συμπαραγωγές, εκπλήξεις και κορυφαίες συνεργασίες: Το νέο πρόγραμμα της Εθνικής Λυρικής ΣκηνήςΜεταξύ πολλών άλλων, το πρόγραμμα της ΕΛΣ περιλαμβάνει την πρώτη, ύστερα από 65 χρόνια, εμφάνισή της στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου.THE LIFO TEAM 25.6.2025 Θέατρο / Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματοςΤα «Κακά σκηνικά» είναι «μια κωμική κόλαση» αφιερωμένη στη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα, μια απόδραση από τα χάλια της χώρας, του θεάτρου, του παγκόσμιου γεωπολιτικού γίγνεσθαι, ένα ξόρκι στην κατάθλιψη.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 23.6.2025 Θέατρο / Χρήστος Παπαδόπουλος: «Mε αφορά πολύ το "μαζί"»Το «τρομερό παιδί» από τη Νεμέα που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στη χορογραφία ανοίγει το φετινό 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τους Dance On Ensemble και το «Mellowing», μια παράσταση για τη χάρη και το σθένος της ωριμότητας. ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ 21.6.2025 Θέατρο / Χάσαμε το Τέρας, και την ουσία, στοπΚριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για τη σκηνική μεταφορά του «Μητροφάγου» από την Ιώ Βουλγαράκη στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 20.6.2025 Χορός / «Κάνουμε χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη μας ανάγκη»Με αφορμή την παράσταση EPILOGUE, ο διευθυντής σπουδών της σχολής της Λυρικής Σκηνής Γιώργος Μάτσκαρης και έξι χορευτές/χορεύτριες μιλούν για το δύσκολο στοίχημα τού να ασχολείται κανείς με τον χορό στην Ελλάδα σήμερα.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 18.6.2025 σχόλια Συνδεθείτε για να σχολιάσετε
ΕΛΛΑΔΑΔολοφονία στην Αγία Παρασκευή: «Τον τελευταίο χρόνο έπινε πολύ και έμπλεκε» - Τι ισχυρίζεται η 43χρονη
ΕΛΛΑΔΑΔολοφονία στην Αγία Παρασκευή: Το παρελθόν του θύματος με τον σύντροφο της πρώην γυναίκας του - Τι κατέθεσε ο δράστης
ΔΙΕΘΝΗΦρίκη στο Οχάιο: Μητέρα έδεσε με χειροπέδες τον 6χρονο γιο της και άφησε πίτμπουλ να του επιτεθεί
ΕΛΛΑΔΑΠέτρος Φιλιππίδης: «Ξαφνικά από το πίσω μέρος του σπιτιού έπιασε φωτιά» περιγράφει ο δικηγόρος του
Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.THE LIFO TEAM 18.7.2025
Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 17.7.2025
Θέατρο / Δίνοντας φωνή στους ανθρώπους που ζουν στη μοναξιά των γηροκομείων Η Σοφία Αντωνίου μιλά στη σκηνή του Φεστιβάλ Αθηνών για την τρίτη ηλικία, μέσα από το βιβλίο του Ντιντιέ Εριμπόν «Η ζωή, τα γηρατειά και ο θάνατος μιας γυναίκας του λαού».ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 17.7.2025
Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.M. HULOT 16.7.2025
Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνήΤραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 15.7.2025
The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης; Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 14.7.2025
Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένωνΤο έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 14.7.2025
Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλουςΟ σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ 13.7.2025
Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 11.7.2025
Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 9.7.2025
Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την ΙσμήνηΣτην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 4.7.2025
Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην ΑθήναΟ Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 4.7.2025
Θέατρο / Ο Rasche αγάπησε τον Κρέοντα περισσότερο από την Αντιγόνη«Η εκφορά του λόγου παραδίδεται αμαχητί σε μια άκρατη δραματικότητα, σε ένα υπερπαίξιμο, σε μια βεβιασμένη εμφατικότητα, σε έναν στόμφο παλιακό που θα νόμιζε κανείς πως έχει εξαλειφθεί πλέον. Η σοβαροφάνεια σε όλο το (γοερό) μεγαλείο της». Έτσι ξεκίνησε φέτος η Επίδαυρος.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 2.7.2025
Θέατρο / Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στον ζόφο του πολέμουΣε μια περίοδο που ο πόλεμος αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, μια παράσταση εξετάζει όσα μεσολαβούν μεταξύ γεγονότος και πληροφορίας και πώς διαμορφώνουν την τελική καταγραφή και την ιστορική μνήμη.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 30.6.2025
Θέατρο / Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερΌταν η Πίπα Μπάκα ξεκίνησε να κάνει oτοστόπ από την Ιταλία για να φτάσει στην Ιερουσαλήμ δεν φαντάστηκε ότι αυτό το ταξίδι-μήνυμα ειρήνης θα κατέληγε στον βιασμό και τη δολοφονία της. Mια παράσταση που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών αναφέρεται στην ιστορία της.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 28.6.2025
Θέατρο / Διεθνείς συμπαραγωγές, εκπλήξεις και κορυφαίες συνεργασίες: Το νέο πρόγραμμα της Εθνικής Λυρικής ΣκηνήςΜεταξύ πολλών άλλων, το πρόγραμμα της ΕΛΣ περιλαμβάνει την πρώτη, ύστερα από 65 χρόνια, εμφάνισή της στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου.THE LIFO TEAM 25.6.2025
Θέατρο / Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματοςΤα «Κακά σκηνικά» είναι «μια κωμική κόλαση» αφιερωμένη στη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα, μια απόδραση από τα χάλια της χώρας, του θεάτρου, του παγκόσμιου γεωπολιτικού γίγνεσθαι, ένα ξόρκι στην κατάθλιψη.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 23.6.2025
Θέατρο / Χρήστος Παπαδόπουλος: «Mε αφορά πολύ το "μαζί"»Το «τρομερό παιδί» από τη Νεμέα που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στη χορογραφία ανοίγει το φετινό 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τους Dance On Ensemble και το «Mellowing», μια παράσταση για τη χάρη και το σθένος της ωριμότητας. ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ 21.6.2025
Θέατρο / Χάσαμε το Τέρας, και την ουσία, στοπΚριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για τη σκηνική μεταφορά του «Μητροφάγου» από την Ιώ Βουλγαράκη στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 20.6.2025
Χορός / «Κάνουμε χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη μας ανάγκη»Με αφορμή την παράσταση EPILOGUE, ο διευθυντής σπουδών της σχολής της Λυρικής Σκηνής Γιώργος Μάτσκαρης και έξι χορευτές/χορεύτριες μιλούν για το δύσκολο στοίχημα τού να ασχολείται κανείς με τον χορό στην Ελλάδα σήμερα.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 18.6.2025
σχόλια