Θέατρο / Σαν βάλσαμο / Η κριτική θεάτρου της Ματίνας ΚαλτάκηΜια νουβέλα του Τολστόι γίνεται στα χέρια της Όλιας Λαζαρίδου, του Γιώργου Νανούρη και του Ηλία Κουνέλα μια παράσταση-χειρονομία, φωτεινή, συγκινητική, παρηγορητική. Facebook Twitter ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΤΙΝΑ ΚΑΛΤΑΚΗ 13.12.2013 | 17:43 13.12.2013 | 17:43 Facebook Twitter E-mail 0 Facebook Twitter Διαβάστε την κριτική της Ματίνας Καλτάκη, στον city guide του LiFO.gr. Facebook Twitter E-mail 0 ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ Για να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα στο email σας μια επιλογή από τα καλύτερα άρθρα του lifo.gr ΕΓΓΡΑΦΗ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΔΙΕΘΝΗΥπόθεση αιμομιξίας στην Κύπρο: 14χρονος διακινούσε βίντεο από συνευρέσεις με τη μικρότερη αδερφή του ΔΙΕΘΝΗΥπόθεση αιμομιξίας στην Κύπρο: Πώς αποκαλύφθηκε, τι εντόπισε δάσκαλος ΔΙΕΘΝΗΚέιτ Μίντλετον: Αποκάλυψε το νέο της look με τα ξανθά μαλλιά ΕΛΛΑΔΑΘεσσαλονίκη: 19χρονος προσπάθησε να πετάξει για Τουρκία με 15χρονη που είχε δηλωθεί εξαφανισμένη ΤECH & SCIENCEΤεχνητή Νοημοσύνη: Ποιο chatbot δίνει τις περισσότερες λανθασμένες πληροφορίες; ΕΛΛΑΔΑΑρπαγές βρεφών: Συνελήφθη η μητέρα του 17χρονου που απομάκρυνε μωρά από γονείς «για να τα προστατεύσει» ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 30.8.2025 Θέατρο / Οι παραστάσεις της Επιδαύρου έρχονται στην ΑθήναΟι σημαντικότερες παραστάσεις του φετινού καλοκαιριού ταξιδεύουν στα ανοιχτά θέατρα της Αττικής, δίνοντας την ευκαιρία στο κοινό να τις απολαύσει κάτω από τα αστέρια.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 27.8.2025 Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 24.8.2025 Αρχαίο Δράμα Explained / «Ανδρομάχη»: Το τέλος της τραγωδίας Πλήθος μελετητών κατηγορούν το κείμενο για έλλειψη ενότητας, ακόμη και για ασυναρτησία. Οι υπερασπιστές του, όμως, έχουν διαφορετική άποψη. Τι είναι τελικά αυτό το παράξενο έργο του Ευριπίδη;ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 7.8.2025 Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικόΜεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 1.8.2025 Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστονΟ «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 1.8.2025 Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην ΕπίδαυροΗ βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ 28.7.2025 Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της ΑβινιόνΟι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ 27.7.2025 Θέατρο / Ας επιστρέψουμε στα ίδια τα κείμενα για να εμψυχωθούμε«Τα Χρόνια» και «Η Χορτοφάγος»: Δυο παραστάσεις που δεν κατάφεραν να βρουν τις ιλιγγιώδεις εντάσεις των ηρωίδων τους και να σταθούν στο ύψος των λογοτεχνικών έργων που τις ενέπνευσαν.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 26.7.2025 Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 25.7.2025 The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 24.7.2025 Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 23.7.2025 Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνιαΓια δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 23.7.2025 Θέατρο / Η Νοεμή Βασιλειάδου σερβίρει κλημεντίνες χωρίς κουκούτσι στο Φεστιβάλ ΑθηνώνΠυρήνας του έργου της είναι η λαϊκή αγορά, αυτός ο πολύχρωμος χώρος συναλλαγών, ένα ψηφιδωτό χαρακτήρων, τρόπων και συνηθειών που αλλάζει και μεταμορφώνεται διαρκώς.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 19.7.2025 Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 18.7.2025 Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 17.7.2025 Θέατρο / Δίνοντας φωνή στους ανθρώπους που ζουν στη μοναξιά των γηροκομείων Η Σοφία Αντωνίου μιλά στη σκηνή του Φεστιβάλ Αθηνών για την τρίτη ηλικία, μέσα από το βιβλίο του Ντιντιέ Εριμπόν «Η ζωή, τα γηρατειά και ο θάνατος μιας γυναίκας του λαού».ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 17.7.2025 Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.M. HULOT 16.7.2025 Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνήΤραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 15.7.2025 The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης; Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 14.7.2025 σχόλια Συνδεθείτε για να σχολιάσετε
ΔΙΕΘΝΗΥπόθεση αιμομιξίας στην Κύπρο: 14χρονος διακινούσε βίντεο από συνευρέσεις με τη μικρότερη αδερφή του
ΕΛΛΑΔΑΘεσσαλονίκη: 19χρονος προσπάθησε να πετάξει για Τουρκία με 15χρονη που είχε δηλωθεί εξαφανισμένη
ΕΛΛΑΔΑΑρπαγές βρεφών: Συνελήφθη η μητέρα του 17χρονου που απομάκρυνε μωρά από γονείς «για να τα προστατεύσει»
Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 30.8.2025
Θέατρο / Οι παραστάσεις της Επιδαύρου έρχονται στην ΑθήναΟι σημαντικότερες παραστάσεις του φετινού καλοκαιριού ταξιδεύουν στα ανοιχτά θέατρα της Αττικής, δίνοντας την ευκαιρία στο κοινό να τις απολαύσει κάτω από τα αστέρια.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 27.8.2025
Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 24.8.2025
Αρχαίο Δράμα Explained / «Ανδρομάχη»: Το τέλος της τραγωδίας Πλήθος μελετητών κατηγορούν το κείμενο για έλλειψη ενότητας, ακόμη και για ασυναρτησία. Οι υπερασπιστές του, όμως, έχουν διαφορετική άποψη. Τι είναι τελικά αυτό το παράξενο έργο του Ευριπίδη;ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 7.8.2025
Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικόΜεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 1.8.2025
Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστονΟ «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 1.8.2025
Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην ΕπίδαυροΗ βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ 28.7.2025
Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της ΑβινιόνΟι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ 27.7.2025
Θέατρο / Ας επιστρέψουμε στα ίδια τα κείμενα για να εμψυχωθούμε«Τα Χρόνια» και «Η Χορτοφάγος»: Δυο παραστάσεις που δεν κατάφεραν να βρουν τις ιλιγγιώδεις εντάσεις των ηρωίδων τους και να σταθούν στο ύψος των λογοτεχνικών έργων που τις ενέπνευσαν.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 26.7.2025
Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 25.7.2025
The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 24.7.2025
Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 23.7.2025
Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνιαΓια δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 23.7.2025
Θέατρο / Η Νοεμή Βασιλειάδου σερβίρει κλημεντίνες χωρίς κουκούτσι στο Φεστιβάλ ΑθηνώνΠυρήνας του έργου της είναι η λαϊκή αγορά, αυτός ο πολύχρωμος χώρος συναλλαγών, ένα ψηφιδωτό χαρακτήρων, τρόπων και συνηθειών που αλλάζει και μεταμορφώνεται διαρκώς.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 19.7.2025
Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 18.7.2025
Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 17.7.2025
Θέατρο / Δίνοντας φωνή στους ανθρώπους που ζουν στη μοναξιά των γηροκομείων Η Σοφία Αντωνίου μιλά στη σκηνή του Φεστιβάλ Αθηνών για την τρίτη ηλικία, μέσα από το βιβλίο του Ντιντιέ Εριμπόν «Η ζωή, τα γηρατειά και ο θάνατος μιας γυναίκας του λαού».ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 17.7.2025
Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.M. HULOT 16.7.2025
Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνήΤραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 15.7.2025
The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης; Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 14.7.2025
σχόλια