Bicep: Το πιο hot δίδυμο της παγκόσμιας ηλεκτρονικής μουσικής παίζει απόψε στην Αθήνα

Bicep: Το πιο hot δίδυμο της παγκόσμιας ηλεκτρονικής μουσικής παίζει απόψε στην Αθήνα Facebook Twitter
Oι Bicep έχουν γίνει ένα από τα πιο hot acts της παγκόσμιας χορευτικής σκηνής αυτήν τη στιγμή.
0

Για κάποιον περίεργο λόγο, οι Bicep έχουν γίνει ένα από τα πιο hot acts της παγκόσμιας χορευτικής σκηνής αυτήν τη στιγμή. Εντάξει, δεν είναι και τόσο περίεργο, το «Glue» είναι ίσως το πιο κολλητικό dance anthem της τελευταίας διετίας, που παιζόταν στους ελληνικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς ακατάπαυστα το 2017. Για τους πιο ψαγμένους, πριν από έναν χρόνο είχαν κατακτήσει τις πίστες των μεγαλύτερων κλαμπ της Ευρώπης με το «Vision of Love». Από κει τους πήρε πρέφα και η Ninja Tune, που τους «στρατολόγησε».

Το ντουέτο των Andrew Ferguson και Matthew McBriar, δυο κολλητών από το Μπέλφαστ, έφερε αλλαγή στον ήχο της house, με μια επιστροφή στα βρετανικά '90s, ιδωμένα με νέο μάτι. Σε αυτό βοήθησε και το τρομερό μπλογκ «Feel My Bicep» που τροφοδοτούσε το Διαδίκτυο με ξεχασμένους ρυθμούς από το αρχείο της disco, italo disco, Detroit και Chicago house από το 2008. Έκτοτε, το ντουέτο μετακόμισε στο Λονδίνο. Αυτό το διάστημα ετοιμάζουν πυρετωδώς το καινούργιο τους άλμπουμ και στη συνέχεια θα πρωταγωνιστήσουν σε διάφορα φεστιβάλ ανά τον κόσμο.


Στην Ελλάδα ήρθαν για πρώτη φορά στο Reworks Festival που έγινε στη Θεσσαλονίκη, ενώ στην Αθήνα θα παίξουν για πρώτη φορά στις 14 Δεκεμβρίου, στο Κτίριο 56, στον Ελληνικό Κόσμο.

 

Και οι δύο ακούγαμε πάντοτε πολύ techno και ντίσκο μαζί. Ανακαλύψαμε τον Aphex Twin στην εφηβεία μας και αυτό ήταν το σημείο καμπής για εμάς. Επηρέασε τους Bicep ως μουσικό πρότζεκτ, στον βαθμό που και οι δύο είμαστε ανοιχτοί σε διάφορες επιρροές όσον αφορά τη μουσική και τα sets μας. Δεν βαδίζουμε ποτέ βάσει αυτού που περιμένει η σκηνή από εμάς.

— Πού γνωριστήκατε;

Συναντηθήκαμε για πρώτη φορά όταν ήμασταν 9 χρονών σε μια προπόνηση ράγκμπι στο Μπέλφαστ και είμαστε φίλοι από τότε. Στο ίδιο μέρος γνωριστήκαμε και με τον Rory που παίζει ως Hammer και κυκλοφορεί από την εταιρεία μας, ενώ ταυτόχρονα ήταν από τους βασικούς αρθρογράφουςτου μπλογκ Feel My Bicep. Όπως όλα, είναι μια οικογενειακή υπόθεση.

— Πώς είναι να μεγαλώνεις στο Μπέλφαστ;

Μια χαρά. Ήμασταν μια ομάδα πολύ στενών φίλων, σε όλους μας άρεσε η μουσική. Ήμασταν ανήλικοι και προσπαθούσαμε να μπούμε στο τοπικό κλαμπ για να δούμε τον Richie Hawtin, ενώ όλοι συναντιόμασταν από πριν και δείχναμε ο ένας στον άλλο τις περίεργες μελωδίες που είχαμε ανακαλύψει μέσα στην εβδομάδα. Γι' αυτόν τον λόγο δεν πήραμε ποτέ τη μουσική στα σοβαρά, αλλιώς δεν θα είχε πλάκα.


— Πώς καταλήξατε να γράφετε μουσική, ξεκινώντας από ένα μπλογκ;

Καθώς το μπλογκ μας κέρδιζε σε δημοτικότητα, μας έκλειναν για να παίζουμε sets σε όλο τον κόσμο, αν και μέναμε σε διαφορετικές χώρες ο καθένας και είχαμε κανονικές, full-time δουλειές. Το μπλογκ και τα DJ sets έγιναν ο δικός μας τρόπος να ανακαλύπτουμε τη μουσική. Αυτή η ανάγκη μας μάς έκανε να φτιάχνουμε τις δικές μας μελωδίες και να στέλνουμε αποσπάσματα ο ένας στον άλλο. Μόλις το «Vision of Love» έγινε hit, το 2012, συνειδητοποιήσαμε ότι έπρεπε να ασχοληθούμε με τη μουσική, έτσι και οι δύο παρατήσαμε τις δουλειές μας και πέσαμε με τα μούτρα σε αυτήν.

 

Bicep - Vision Of Love

— Ποια ήταν η πρώτη σας εμπειρία με τη χορευτική μουσική;

Και οι δύο ακούγαμε πάντοτε πολύ techno και ντίσκο μαζί. Ανακαλύψαμε τον Aphex Twin στην εφηβεία μας και αυτό ήταν το σημείο καμπής για εμάς. Επηρέασε τους Bicep ως μουσικό πρότζεκτ, στον βαθμό που και οι δύο είμαστε ανοιχτοί σε διάφορες επιρροές όσον αφορά τη μουσική και τα sets μας. Δεν βαδίζουμε ποτέ βάσει αυτού που περιμένει η σκηνή από εμάς.

— Τι άλλαξε από το 2008 που ξεκινήσατε το μπλογκ;

Τα πράγματα εξελίχθηκαν με τρόπους που δεν μπορούσαμε να φανταστούμε. Από ένα απλό μπλογκ μετατράπηκε σε μια πηγή για diggers απ' όλο τον κόσμο, οδήγησε DJ sets και μετατράπηκε σε μια εταιρεία μέσω της οποίας ήμασταν αρκετά τυχεροί να κυκλοφορήσουμε καταπληκτική μουσική από υπέροχους ανθρώπους. Είναι, πραγματικά, τιμή μας.

— Με το μπλογκ τι γίνεται αυτό το διάστημα; Το συνεχίζετε;

Τώρα φιλοξενεί περισσότερο μια σειρά από mixes. To τελευταίο ήταν από τον Cailín, έναν τρομερό DJ από το Waterford.

— Πώς βλέπετε τη σύγχρονη ηλεκτρονική μουσική σκηνή; Ποιες είναι οι τελευταίες εξελίξεις;

H σκηνή της ηλεκτρονικής μουσικής αυτήν τη στιγμή είναι συναρπαστική. Όταν ξεκινήσαμε το μπλογκ μας, το YouTube δεν είχε αποκτήσει διαστάσεις φαινομένου. Έτσι, για να ανακαλύψεις μουσική για τα sets σου έπρεπε να κάνεις «ανασκαφές» σε δισκοπωλεία και στο Discogs. Ο τρόπος που αναπτύχθηκαν οι αλγόριθμοι στο Spotify και στο YouTube έφερε μια τεράστια αλλαγή στον τρόπο που ο κόσμος ανακαλύπτει νέα μουσική. Παρ' όλα αυτά, χρειάζεται να είσαι προσεκτικός και να μην ψάχνεις μόνο στα προφανή μέρη, ειδικά αν είσαι DJ και παίζεις σε μεγάλο κοινό.

— Ποια είναι η αγαπημένη σας μουσική δεκαετία και γιατί;

Όταν αρχίσαμε, αντλούσαμε έμπνευση από τη χορευτική μουσική της δεκαετίας του '90, αλλά δεν είμαστε σίγουροι αν είναι η αγαπημένη μας δεκαετία. Υπάρχουν διαμάντια όπου κι αν κοιτάξεις.

 

Bicep - Glue (Official Video)

Info:

Bicep, Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019.

Κτίριο 56

Πολυκράτους 16, Μοσχάτο, 21 2254 0000

Ώρα: 23:00, εισ.: 20-24 ευρώ

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Έπαθα νευρολογική διαταραχή, είχα αυτοκτονικές σκέψεις» - Κι εκεί γεννήθηκε ο Ivy Robins

Μουσική / Πέτρος Βεντουρής: «Έγραψα τραγούδια για να μην πεθάνω»

Όταν ο Πέτρος Βεντουρής βυθίστηκε στη σιωπή της κατάθλιψης, γεννήθηκε ένας άλλος εαυτός, ο Ivy Robins. Και περνώντας από το σκοτάδι, την απώλεια και την ψυχοθεραπεία, βρήκε τη μουσική που τον έκανε ξανά λειτουργικό.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Φεστιβάλ Ελάτειας: Εκεί που η μουσική στήνει φωλιά κάτω απ’ τα πλατάνια εδώ και 12 χρόνια

Φεστιβαλ Ελάτειας / «Δεν ήταν φεστιβάλ, δεν υπήρχε σκηνή, ούτε πρόγραμμα»

Ξεκίνησε ως ένα πάρτι στο δάσος. Σήμερα, δώδεκα χρόνια μετά, το Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας έχει γίνει σημείο αναφοράς για όσους πιστεύουν στη δύναμη της κοινότητας, της αυθεντικότητας και της μουσικής που ενώνει.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Φιλιώ Πυργάκη (1939-2021) : «Το δημοτικό, παιδί μου, δεν είναι τραγούδι για να πλένεις τα πιάτα…»

Μουσική / Φιλιώ Πυργάκη: «Το δημοτικό, παιδί μου, δεν είναι τραγούδι για να πλένεις τα πιάτα…»

«Λέω κουράστηκα, αλλά μόλις ανέβω εκεί πάνω στο παλκοσένικο γίνομαι αλλιώτικος άνθρωπος». Η κορυφαία των Ελληνικών πανηγυριών, που πέθανε σαν σήμερα το 2021, είχε μιλήσει στη LIFO για μιαν Ελλάδα που υπνοβατεί στο DNA μας.
M. HULOT
Fotis Benardo: «Εξάγουμε πολιτισμό, αλλά στην Ελλάδα δεν μας το αναγνωρίζουν»

Μουσική / Fotis Benardo: «Κανένα ΑΙ δεν μπορεί να εκφράσει αυτά που νιώθω, ούτε αυτά που έχω περάσει»

Είναι ο ντράμερ των Nightfall. Έκανε τη μουσική όχημα για τα ταξιδέψει σε ολόκληρο τον κόσμο. Μοιράστηκε τη σκηνή με θρύλους της μουσικής όπως οι Black Sabbath, οι Iron Maiden οι Kiss και οι Motorhead. Πιστεύει πολύ στη νέα μουσική σκηνή της Ελλάδας και ότι ο άνθρωπος θέλει άνθρωπο και όχι ΑΙ. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Πόσο τελικά έχει ακυρωθεί ο Morrissey;

Μουσική / Morrissey: Η συναυλία ακυρώθηκε, το beef συνεχίζεται

Η πορεία ενός από τους πιο δημοφιλείς μουσικούς της εποχής μας έχει έχει στιγματιστεί από τις πολιτικές του τοποθετήσεις υπέρ ενός ακροδεξιού κόμματος, καθώς και από τις προκλητικές δηλώσεις του για ζητήματα όπως η μετανάστευση, η ισλαμοφοβία και η πολιτική ορθότητα. Το κοινό χωρίζεται στα δύο. Τι πιστεύει η κάθε πλευρά;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Νταϊάνα Ρος, η βασίλισσα της μουσικής 

Μουσική / Νταϊάνα Ρος: «Θέλει χρόνο και δουλειά για να γίνεις Diva, δεν είναι τόσο απλό»

Μια από τις πιο μεγάλες τραγουδίστριες του πλανήτη, η ακαταπόνητη ερμηνεύτρια που με τη μαγνητική της παρουσία μαγεύει το κοινό, είναι ένα φαινόμενο πιο ασυνήθιστο από όσο νομίζετε. Έρχεται σε λίγες μέρες στην Αθήνα για μια μοναδική συναυλία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
105’ με τον Rack

Μουσική / Rack: «Έχω φάει σφαλιάρες γιατί τις ζήταγα, αλλά η ζωή μου πλέον έχει αλλάξει»

Γιος του Λεκτικού Επεξεργαστή και με καριέρα που εκτοξεύτηκε νωρίς, ο δημοφιλής ράπερ έχει αλλάξει ρότα. Στα 25 του, πιο ήρεμος από ποτέ, απολαμβάνει μια φήμη που έφτασε μέχρι το Χόλιγουντ.
M. HULOT