Bicep: Το πιο hot δίδυμο της παγκόσμιας ηλεκτρονικής μουσικής παίζει απόψε στην Αθήνα

Bicep: Το πιο hot δίδυμο της παγκόσμιας ηλεκτρονικής μουσικής παίζει απόψε στην Αθήνα Facebook Twitter
Oι Bicep έχουν γίνει ένα από τα πιο hot acts της παγκόσμιας χορευτικής σκηνής αυτήν τη στιγμή.
0

Για κάποιον περίεργο λόγο, οι Bicep έχουν γίνει ένα από τα πιο hot acts της παγκόσμιας χορευτικής σκηνής αυτήν τη στιγμή. Εντάξει, δεν είναι και τόσο περίεργο, το «Glue» είναι ίσως το πιο κολλητικό dance anthem της τελευταίας διετίας, που παιζόταν στους ελληνικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς ακατάπαυστα το 2017. Για τους πιο ψαγμένους, πριν από έναν χρόνο είχαν κατακτήσει τις πίστες των μεγαλύτερων κλαμπ της Ευρώπης με το «Vision of Love». Από κει τους πήρε πρέφα και η Ninja Tune, που τους «στρατολόγησε».

Το ντουέτο των Andrew Ferguson και Matthew McBriar, δυο κολλητών από το Μπέλφαστ, έφερε αλλαγή στον ήχο της house, με μια επιστροφή στα βρετανικά '90s, ιδωμένα με νέο μάτι. Σε αυτό βοήθησε και το τρομερό μπλογκ «Feel My Bicep» που τροφοδοτούσε το Διαδίκτυο με ξεχασμένους ρυθμούς από το αρχείο της disco, italo disco, Detroit και Chicago house από το 2008. Έκτοτε, το ντουέτο μετακόμισε στο Λονδίνο. Αυτό το διάστημα ετοιμάζουν πυρετωδώς το καινούργιο τους άλμπουμ και στη συνέχεια θα πρωταγωνιστήσουν σε διάφορα φεστιβάλ ανά τον κόσμο.


Στην Ελλάδα ήρθαν για πρώτη φορά στο Reworks Festival που έγινε στη Θεσσαλονίκη, ενώ στην Αθήνα θα παίξουν για πρώτη φορά στις 14 Δεκεμβρίου, στο Κτίριο 56, στον Ελληνικό Κόσμο.

 

Και οι δύο ακούγαμε πάντοτε πολύ techno και ντίσκο μαζί. Ανακαλύψαμε τον Aphex Twin στην εφηβεία μας και αυτό ήταν το σημείο καμπής για εμάς. Επηρέασε τους Bicep ως μουσικό πρότζεκτ, στον βαθμό που και οι δύο είμαστε ανοιχτοί σε διάφορες επιρροές όσον αφορά τη μουσική και τα sets μας. Δεν βαδίζουμε ποτέ βάσει αυτού που περιμένει η σκηνή από εμάς.

— Πού γνωριστήκατε;

Συναντηθήκαμε για πρώτη φορά όταν ήμασταν 9 χρονών σε μια προπόνηση ράγκμπι στο Μπέλφαστ και είμαστε φίλοι από τότε. Στο ίδιο μέρος γνωριστήκαμε και με τον Rory που παίζει ως Hammer και κυκλοφορεί από την εταιρεία μας, ενώ ταυτόχρονα ήταν από τους βασικούς αρθρογράφουςτου μπλογκ Feel My Bicep. Όπως όλα, είναι μια οικογενειακή υπόθεση.

— Πώς είναι να μεγαλώνεις στο Μπέλφαστ;

Μια χαρά. Ήμασταν μια ομάδα πολύ στενών φίλων, σε όλους μας άρεσε η μουσική. Ήμασταν ανήλικοι και προσπαθούσαμε να μπούμε στο τοπικό κλαμπ για να δούμε τον Richie Hawtin, ενώ όλοι συναντιόμασταν από πριν και δείχναμε ο ένας στον άλλο τις περίεργες μελωδίες που είχαμε ανακαλύψει μέσα στην εβδομάδα. Γι' αυτόν τον λόγο δεν πήραμε ποτέ τη μουσική στα σοβαρά, αλλιώς δεν θα είχε πλάκα.


— Πώς καταλήξατε να γράφετε μουσική, ξεκινώντας από ένα μπλογκ;

Καθώς το μπλογκ μας κέρδιζε σε δημοτικότητα, μας έκλειναν για να παίζουμε sets σε όλο τον κόσμο, αν και μέναμε σε διαφορετικές χώρες ο καθένας και είχαμε κανονικές, full-time δουλειές. Το μπλογκ και τα DJ sets έγιναν ο δικός μας τρόπος να ανακαλύπτουμε τη μουσική. Αυτή η ανάγκη μας μάς έκανε να φτιάχνουμε τις δικές μας μελωδίες και να στέλνουμε αποσπάσματα ο ένας στον άλλο. Μόλις το «Vision of Love» έγινε hit, το 2012, συνειδητοποιήσαμε ότι έπρεπε να ασχοληθούμε με τη μουσική, έτσι και οι δύο παρατήσαμε τις δουλειές μας και πέσαμε με τα μούτρα σε αυτήν.

 

Bicep - Vision Of Love

— Ποια ήταν η πρώτη σας εμπειρία με τη χορευτική μουσική;

Και οι δύο ακούγαμε πάντοτε πολύ techno και ντίσκο μαζί. Ανακαλύψαμε τον Aphex Twin στην εφηβεία μας και αυτό ήταν το σημείο καμπής για εμάς. Επηρέασε τους Bicep ως μουσικό πρότζεκτ, στον βαθμό που και οι δύο είμαστε ανοιχτοί σε διάφορες επιρροές όσον αφορά τη μουσική και τα sets μας. Δεν βαδίζουμε ποτέ βάσει αυτού που περιμένει η σκηνή από εμάς.

— Τι άλλαξε από το 2008 που ξεκινήσατε το μπλογκ;

Τα πράγματα εξελίχθηκαν με τρόπους που δεν μπορούσαμε να φανταστούμε. Από ένα απλό μπλογκ μετατράπηκε σε μια πηγή για diggers απ' όλο τον κόσμο, οδήγησε DJ sets και μετατράπηκε σε μια εταιρεία μέσω της οποίας ήμασταν αρκετά τυχεροί να κυκλοφορήσουμε καταπληκτική μουσική από υπέροχους ανθρώπους. Είναι, πραγματικά, τιμή μας.

— Με το μπλογκ τι γίνεται αυτό το διάστημα; Το συνεχίζετε;

Τώρα φιλοξενεί περισσότερο μια σειρά από mixes. To τελευταίο ήταν από τον Cailín, έναν τρομερό DJ από το Waterford.

— Πώς βλέπετε τη σύγχρονη ηλεκτρονική μουσική σκηνή; Ποιες είναι οι τελευταίες εξελίξεις;

H σκηνή της ηλεκτρονικής μουσικής αυτήν τη στιγμή είναι συναρπαστική. Όταν ξεκινήσαμε το μπλογκ μας, το YouTube δεν είχε αποκτήσει διαστάσεις φαινομένου. Έτσι, για να ανακαλύψεις μουσική για τα sets σου έπρεπε να κάνεις «ανασκαφές» σε δισκοπωλεία και στο Discogs. Ο τρόπος που αναπτύχθηκαν οι αλγόριθμοι στο Spotify και στο YouTube έφερε μια τεράστια αλλαγή στον τρόπο που ο κόσμος ανακαλύπτει νέα μουσική. Παρ' όλα αυτά, χρειάζεται να είσαι προσεκτικός και να μην ψάχνεις μόνο στα προφανή μέρη, ειδικά αν είσαι DJ και παίζεις σε μεγάλο κοινό.

— Ποια είναι η αγαπημένη σας μουσική δεκαετία και γιατί;

Όταν αρχίσαμε, αντλούσαμε έμπνευση από τη χορευτική μουσική της δεκαετίας του '90, αλλά δεν είμαστε σίγουροι αν είναι η αγαπημένη μας δεκαετία. Υπάρχουν διαμάντια όπου κι αν κοιτάξεις.

 

Bicep - Glue (Official Video)

Info:

Bicep, Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019.

Κτίριο 56

Πολυκράτους 16, Μοσχάτο, 21 2254 0000

Ώρα: 23:00, εισ.: 20-24 ευρώ

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

SANDWELL DISTRICT INTERVIEW

Μουσική / Οι Sandwell District φτιάχνουν τέκνο σαν να προσεύχονται

O Regis και ο Function, δύο από τους πρωτεργάτες του πρότζεκτ που εξελίχθηκε σε διεθνές underground δίκτυο, με αφορμή την εμφάνισή τους στην Αθήνα μιλούν στη LiFO για την επανένωσή τους, την τέκνο σήμερα και τον καινούργιο τους δίσκο.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ