Για ποια θέματα τηλεφωνούν στην εφορία οι πολίτες

Για ποια θέματα τηλεφωνούν στην εφορία οι πολίτες Facebook Twitter
0

Πάνω από 20.100 αιτήματα εξυπηρέτησης δέχτηκε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, από τον Μάιο έως τις 6 Οκτώβρη.

Μόνο τον Σεπτέμβριο, μετά την αποστολή ενημερωτικών sms και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την ΑΑΔΕ σχετικά με τη ρύθμιση των 120 δόσεων, το ΚΕΦ δέχθηκε πάνω από 7.000 αιτήματα εξυπηρέτησης, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων υποβλήθηκε μέσω του τηλεφωνικού κέντρου.

Είναι χαρακτηριστικό πάντως, ότι απ' την αρχή του έτους έως σήμερα, τα περισσότερα αιτήματα εξυπηρέτησης αφορούν σε θέματα που σχετίζονται με τη φορολογία εισοδήματος φυσικών προσώπων (108.190), ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται αιτήματα για το πόθεν έσχες (68.785) και στην τρίτη ζητήματα της φορολογίας ακινήτων ( 52.841).

«Από το 2016 έως και τις 6/10/2019, όπως προκύπτει από τα στοιχεία, το ΚΕΦ έχει εξυπηρετήσει 1.991.389 αιτήματα που έχουν υποβάλει 806.634 φορολογούμενοι πολίτες και υπάλληλοι της Α.Α.Δ.Ε. Από αυτά τα αιτήματα, το 89,13% έχει ικανοποιηθεί άμεσα, την ίδια ημέρα της υποβολής του» αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΑΑΔΕ.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Περιστέρι: Ένοπλος ληστής «χτύπησε» δύο φορές σε 25 λεπτά – Άρπαξε 2.200 ευρώ με την απειλή μαχαιριού

Ελλάδα / Περιστέρι: Ένοπλος ληστής «χτύπησε» δύο φορές σε 25 λεπτά – Άρπαξε 2.200 ευρώ με την απειλή μαχαιριού

Διπλή ληστεία σε καταστήματα τυχερών παιχνιδιών στο Περιστέρι μέσα σε μόλις 25 λεπτά – Ο δράστης απείλησε υπαλλήλους με μαχαίρι και διέφυγε με 2.200 ευρώ. Σε εξέλιξη οι έρευνες της ΕΛ.ΑΣ.
LIFO NEWSROOM