ΝΟΜΗ: σύγχρονο μάρκετινγκ για τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα

ΝΟΜΗ: σύγχρονο μάρκετινγκ για τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα Facebook Twitter
Η ΝΟΜΗ προσφέρει στους παραγωγούς μια υπηρεσία στοχευμένης διαφήμισης και ανάδειξης των προϊόντων τους.
0

Ο διατροφικός πλούτος της χώρας, αυτό το σημαντικό κομμάτι του πολιτισμού μας, ταξιδεύει σε κάθε γωνιά της χώρας αλλά και του εξωτερικού μέσα από ένα εξαιρετικό concept που απευθύνεται τόσο σε επαγγελματίες όσο και σε απλούς καταναλωτές. Ο εμπνευστής της ΝΟΜΗΣ Γιώργος Τσίλης μας μιλά για το πώς γεννήθηκε η ιδέα προώθησης των μικρών Ελλήνων παραγωγών μέσα από ολοκληρωμένες υπηρεσίες μάρκετινγκ και μας μεταφέρει τη θετική του άποψη για το μέλλον της ελληνικής γαστρονομίας.

— Κύριε Τσίλη, θα λέγαμε ότι το concept NOMH συνδυάζει το σύγχρονο μάρκετινγκ με την ελληνική παράδοση. Πώς θα περιγράφατε αυτόν τον συνδυασμό;

Η ΝΟΜΗ από το 2015 παρέχει υπηρεσίες σύγχρονου μάρκετινγκ στον κλάδο των ελληνικών ντελικατέσεν και παραδοσιακών προϊόντων. Φροντίζει και υποστηρίζει τα προϊόντα των μικρών Ελλήνων παραγωγών που τολμούν να επιβιώσουν μέσα σε μια αγορά με ισχυρά διεθνή brands. Για να αντισταθμίσουμε τη δύναμη αυτών των εταιρειών, εφαρμόζουμε ό,τι πιο σύγχρονο σε επίπεδο μάρκετινγκ και προσφέρουμε μια ουσιαστική συνεργασία, ώστε να ισχυροποιήσουμε την εικόνα των προϊόντων που προωθούμε.

Η παγκόσμια τάση προς τη μεσογειακή διατροφή έχει ως αποτέλεσμα να επανεκτιμάται ο διατροφικός πλούτος της χώρας και σήμερα οι παραγωγοί είναι πολύ περισσότεροι και με πιο σύγχρονα προϊόντα.


— Πόσο μακριά θεωρείτε πως βρίσκονται οι Έλληνες παραγωγοί από την ιδέα μιας στρατηγικής μάρκετινγκ και πόσο ανοιχτοί είναι σε τέτοιες δράσεις;

Οι Έλληνες παραγωγοί γίνονται όλο και πιο δεκτικοί γιατί καταλαβαίνουν πια ότι μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας. Όμως, ένας άνθρωπος που καθημερινά δίνει όλη του την ενέργεια στην παραγωγή ενός πολύ αξιόλογου προϊόντος δεν θα μπορούσε να ασχοληθεί και με την προώθηση. Αυτή ακριβώς είναι η δική μας δουλειά. Αλλά, πέρα από την προώθηση των προϊόντων, η NOMH προσφέρει εξειδικευμένη συμβουλευτική επάνω στην επιχειρηματικότητα κάθε παραγωγού, καταρτίζοντας ένα πολύ συγκεκριμένο marketing plan αλλά και σχεδιάζοντας ένα ολοκληρωμένο rebranding.

ΝΟΜΗ: σύγχρονο μάρκετινγκ για τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα Facebook Twitter
Ο Γιώργος Τσίλης.


— Τι ακριβώς προσφέρει η ΝΟΜΗ και με ποιον τρόπο εξυπηρετεί καταναλωτές και παραγωγούς;

Η ΝΟΜΗ προσφέρει στους παραγωγούς μια υπηρεσία στοχευμένης διαφήμισης και ανάδειξης των προϊόντων τους. Στόχος της είναι να αποτελέσει ένα σημείο αναφοράς στο ελληνικό τρόφιμο και ποτό, έναν κόμβο συνάντησης όλων των ανθρώπων που τους αφορά η ελληνική γαστρονομία και η ποιοτική ελληνική διατροφή. Στη ΝΟΜΗ, λοιπόν, οι μεν παραγωγοί διαφημίζονται και βρίσκουν τους δυνητικούς αγοραστές των προϊόντων τους, οι δε ενδιαφερόμενοι καταναλωτές έχουν μια πληρέστατη βάση δεδομένων.


Πέραν της διαφημιστικής δραστηριότητας, υπάρχει ένα κομμάτι χονδρικού εμπορίου που είναι τα NOMH CORNERS. Μια υπηρεσία που απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου, προσφέροντάς τους τα προϊόντα των παραγωγών. Αυτό σημαίνει πως με τη ΝΟΜΗ αποκτούν έναν συνεργάτη που τους συγκεντρώνει όλη την αγοραστική διαδικασία. Στην ιστοσελίδα www.nomeefoods.gr μπορεί κανείς να αναζητήσει τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν και να τα παραλάβει στον χώρο του, εντός ή εκτός ελληνικών συνόρων. Το εμπορικό αυτό κομμάτι λειτουργεί ήδη 2,5 χρόνια και έχουμε πλέον πελάτες σε 15 πόλεις της Ελλάδας και 4 χώρες της Ευρώπης.


Απ' την άλλη, υπάρχουν τα φυσικά καταστήματα NOMH STORES που λειτουργούν ως franchise και έχουν σκοπό να φέρουν στις γειτονιές όλα αυτά τα ελληνικά προϊόντα, ώστε να μπορούν να τα απολαύσουν όλοι. Το πρώτο ΝΟΜΗ STORE ξεκίνησε το 2018 στην Κέρκυρα και σύντομα θα μπει σε λειτουργία το NOMH eshop, που θα σου δίνει τη δυνατότητα να προμηθευτείς τα προϊόντα που επιθυμείς οποιαδήποτε στιγμή, όπου κι αν βρίσκεσαι.


— Πείτε μας περισσότερα για το NOMH STORE στην Κέρκυρα.

Είναι ένα σύγχρονο ντελικατέσεν κατάστημα που απευθύνεται στον ντόπιο πληθυσμό αλλά και στους χιλιάδες τουρίστες που επισκέπτονται το νησί. Εγκαινιάστηκε τον Μάιο του 2018 και από τότε έως και σήμερα έχει παρουσιάσει περισσότερα από 1.500 διαφορετικά προϊόντα. Μέσω των NOMH STORES οι συνεργάτες παραγωγοί αποκτούν μια δική τους στέγη σε διαφορετικά σημεία. Στόχος μας είναι τα επόμενα χρόνια να ανοίξουν franchise καταστήματα και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας αλλά και της Ευρώπης και μέσω αυτών τα προϊόντα των παραγωγών μας να ταξιδέψουν παντού.

ΝΟΜΗ: σύγχρονο μάρκετινγκ για τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα Facebook Twitter
Είναι ένα σύγχρονο ντελικατέσεν κατάστημα που απευθύνεται στον ντόπιο πληθυσμό αλλά και στους χιλιάδες τουρίστες που επισκέπτονται το νησί.


— Πόσο εύκολο είναι υλοποιήσεις μια καινοτόμο ιδέα και τι ακριβώς χρειάστηκε στη δική σας περίπτωση;

Σε γενικές γραμμές, η υλοποίηση μιας τέτοιας ιδέας είναι σπουδαία διαδικασία. Θα πρέπει κανείς να μπορεί να οραματιστεί μια ιδανική κατάσταση, έπειτα να τη συνδέσει με τις πραγματικές ανάγκες που έρχεται να καλύψει και να αποκτήσει την πίστη ότι αυτό μπορεί να γίνει έργο. Σε αυτήν τη διαδικασία θα βρεις κινδύνους αλλά και ευκαιρίες. Όταν, όμως, η ιδέα έχει τη δύναμη να σε ενθουσιάζει καθημερινά, καταφέρνεις να ξεπεράσεις όποια εμπόδια παρουσιάζονται και βρίσκεις τους καταλληλότερους συνεργάτες να μοιραστούν το όραμά σου.


— Πώς βλέπετε το μέλλον του κλάδου των τροφίμων στην Ελλάδα και ποιο είναι το δικό σας όραμα;

Το μέλλον του κλάδου προβλέπεται πολύ θετικό και ελπιδοφόρο. Η παγκόσμια τάση προς τη μεσογειακή διατροφή έχει ως αποτέλεσμα να επανεκτιμάται ο διατροφικός πλούτος της χώρας και σήμερα οι παραγωγοί είναι πολύ περισσότεροι και με πιο σύγχρονα προϊόντα. Το δικό μας όραμα είναι να συνεχίσουμε να είμαστε σημείο αναφοράς, καθώς γνωρίζουμε πως έχουμε συμβάλει κατά πολύ στη σημερινή κατάσταση της ελληνικής αγοράς τροφίμου και ποτού. Θέλουμε να κάνουμε με σεβασμό και αγάπη κάτι πολύ σημαντικό για όλους μας, να επαναδομήσουμε τις διατροφικές μας αξίες, να επανεκτιμήσουμε τη γαστρονομική μας κουλτούρα. Αυτό είναι ένα τεράστιο κομμάτι του πολιτισμού μας που ενισχύει σημαντικά το βιοτικό μας επίπεδο.

Η επιτυχία του www.nomeefoods.gr με αριθμούς:

2015

Χρήστες: 5.233

Προβολές σελ.: 31.553

Παραγωγοί: 30

Ομάδα 3 ατόμων

2016

Χρήστες: 18.849

Προβολές σελ.: 144.495

Παραγωγοί: 120

Ομάδα 4 ατόμων

2017

Χρήστες: 45.149

Προβολές σελ.: 345.425

Παραγωγοί: 260

Ομάδα 5 ατόμων

2018

Χρήστες: 69.785

Προβολές σελ.: 483.166

Παραγωγοί: 400

Ομάδα 7 ατόμων

Γεύση
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Agora symi

Γεύση / Agora: Η πιο γραφική ανηφόρα της Σύμης οδηγεί σε μια κουζίνα με χαρακτήρα

Σε ένα μικρό μπαλκόνι με θέα τα παστέλ αρχοντικά της Σύμης, ο Χρήστος Σιδηρόπουλος σερβίρει μια ελληνική κουζίνα που συνομιλεί με το παρελθόν χωρίς να το αντιγράφει – μιλάει χαμηλόφωνα, αλλά ακούγεται καθαρά.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Οι ανθοί της cucina povera

Γεύση / Κολοκυθανθοί: Τα λουλούδια της φτωχής αλλά σοφής κουζίνας

Τα άνθη που είτε βουτιούνται στο κουρκούτι είτε γίνονται τροφαντός ντολμάς κρύβουν φθαρτή ομορφιά και μεγάλη γευστική παράδοση — πολύ πριν ο οδηγός Michelin αναδείξει τάσεις σαν το zero waste και το «από το χωράφι στο τραπέζι».
ΝΙΚΟΣ Γ. ΜΑΣΤΡΟΠΑΥΛΟΣ
Αμπέλι, άστρα και συναίσθημα: Ο Θοδωρής Κοντογιάννης και η βιοδυναμική οινοποίηση

Το κρασί με απλά λόγια / Αμπέλι, άστρα και συναίσθημα: Ο Θοδωρής Κοντογιάννης και η βιοδυναμική οινοποίηση

Πώς επηρεάζει η αστρονομία τις καλλιεργητικές πρακτικές στο αμπέλι; Η Υρώ Κολιακουδάκη και ο Παναγιώτης Ορφανίδης σε μια συζήτηση με τον Θοδωρή Κοντογιάννη για τη σχέση του ανθρώπου με τη γη, την τεχνολογία και το κρασί, έξω από τα συνηθισμένα.
ΥΡΩ ΚΟΛΙΑΚΟΥΔΑΚΗ
Οι ιδιαίτερες γεύσεις του καλοκαιριού στο Αιγαίο

Γεύση / Σαρδέλες Καλλονής, Φούσκες, Σκίζα. Αυτή είναι η γεύση του Αιγαίου

Οι μένουλες Καρπάθου, το σπινιάλο Καλύμνου, η σκίζα της Μήλου και η μόστρα της Μυκόνου: Από τον ιωδιούχο αφρό του Αιγαίου ως τα μητάτα των Κυκλάδων, η γεύση του καλοκαιριού αποτυπώνεται σε προϊόντα που φέρουν την ιστορία και το φως των νησιών.
ΝΙΚΟΣ Γ. ΜΑΣΤΡΟΠΑΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Ελένη Σαράντη

Γεύση / Ελένη Σαράντη: «Κυνήγησα πράγματα που τελικά δεν είχαν σημασία»

Μετά από μια δύσκολη στιγμή, κατάλαβε πως η μόνη επιβράβευση που μετρά δεν είναι τα αστέρια, αλλά το “φάγαμε καταπληκτικά”. Όταν την αποκαλούν σεφ, απαντά απλά: «Εγώ μαγειρεύω». Η υπερήφανη μαγείρισσα που προκαλεί ουρές στην οδό Σαλαμίνος, στον Κεραμεικό, είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Από τη γαλλική bistronomie στο σαμιώτικο αμπέλι: Η συναρπαστική διαδρομή του Βασίλη Αλεξίου

Το κρασί με απλά λόγια / Από τη γαλλική bistronomie στο σαμιώτικο αμπέλι: Η συναρπαστική διαδρομή του Βασίλη Αλεξίου

Ο σεφ και οινοποιός μας ταξιδεύει από τη Σαντορίνη στο Παρίσι, στο Μarais, όπου είχε μια πολύ επιτυχημένη μακρόχρονη πορεία ως ένας από τους δημιουργούς του ρεύματος του bistronomie. Τώρα βρίσκεται στη Σάμο όπου φτιάχνει κρασιά τα οποία εκφράζουν την προσωπικότητά του και τον χαρακτήρα του, με σκοπό να τα απολαμβάνει ο κόσμος με το φαγητό του, μαζί με άλλους ανθρώπους.
THE LIFO TEAM
Νάπολη: Γιορτάζοντας τη χαρά της ζωής στη σκιά του Βεζούβιου

Nothing Days / Νάπολη: Γιορτάζοντας τη χαρά της ζωής στη σκιά του Βεζούβιου

Ένα «ανοιξιάτικο» τριήμερο σε μία πόλη που ξέρει από φυσικές καταστροφές αλλά ξέρει και να υμνεί τη ζωή, και μία μεγάλη βόλτα στην Πομπηία και στο Ερκολάνο. Από το αρχαίο «fast food» στις σύγχρονες γεύσεις της ναπολιτάνικης κουζίνας.
M. HULOT
Τραπέζι κάτω από την κληματαριά

Γεύση / Τραπέζια κάτω από βαθύσκιωτες κληματαριές. Αυτό είναι το καλοκαίρι

Σκάροι με μπάμιες μαγειρεμένα στον χυμό των ανώριμων σταφυλιών από την κληματαριά της αυλής μας, σκορπιοί μακαρονάδα με ρόγες των ώριμων τσαμπιών, καθώς και αρνάκι κοκκινιστό με γλυκόξινες αγουρίδες. Αυτές είναι οι γεύσεις που αξίζουν τον ίσκιο της κληματαριάς.
ΝΙΚΟΣ Γ. ΜΑΣΤΡΟΠΑΥΛΟΣ
Αν ζούσε ο Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος, το ελληνικό κρασί θα ήταν διαφορετικό

Το κρασί με απλά λόγια / Αν ζούσε ο Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος, το ελληνικό κρασί θα ήταν διαφορετικό

Ένα podcast από την Υρώ Κολιακουδάκη Dip WSET και τον Παναγιώτη Ορφανίδη αφιερωμένο σε έναν πιονέρο του ελληνικού αμπελώνα, για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι.
THE LIFO TEAM