Eurovision 2019: Αυτά είναι τα ποσοστά τηλεθέασης που έκανε ο ημιτελικός

Eurovision 2019: Αυτά είναι τα ποσοστά τηλεθέασης που έκανε ο ημιτελικός Facebook Twitter
EPA
0

Την παράσταση έκλεψε η Κατερίνα Ντούσκα με το Better Love για την Ελλάδα και η Τάμτα με το Replay για την Κύπρο  στον Α΄Ημιτελικό της Eurovision 2019 που μεταδόθηκαν από την ΕΡΤ2 με την τηλεθέαση να κινείται σε μέτρια επίπεδα.

Δεν έφτασαν στα αναμενόμενα επίπεδα τα ποσοστά τηλεθέασης στην ΕΡΤ2  με την προβολή του Α' Ημιτελικού του Ευρωπαϊκού διαγωνισμού τραγουδιού. MasterChef και Τατουάζ πέρασαν σημαντικά μπροστά στην τηλεθέαση, πιέζοντας τη Eurovision, το Survivor και το Αλ Τσαντίρι Νιουζ, τα οποία έκλεισαν σε χαμηλά επίπεδα. Έτσι, ο μουσικός διαγωνισμός κινήθηκε γύρω στο 15%, ενώ σε τέταρτο δεν ξεπέρασε το 20,7%.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen η ΕΡΤ2 κατά τη μετάδοση του ημιτελικού της Eurovision, όπου διαγωνίζονταν η Ελλάδα και η Κύπρος, σημείωσε 13,7% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 15,3% στο δυναμικό κοινό.

Τα ποσοστά δεν ξεπέρασαν το 20% με εξαίρεση το τέταρτο που προβλήθηκε η συμμετοχή της Ελλάδας. Κατά το τέταρτο αυτό, από τις 23:00 έως τις 23:14, η ΕΡΤ2 σημείωσε 17,7% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 20,6% στο δυναμικό κοινό.

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Τέιλορ Σουίφτ ξεχωρίζει πέντε σημεία από το love story της με τον Τράβις Κέλσι 

TV & Media / Η Τέιλορ Σουίφτ ξεχωρίζει πέντε σημεία από το love story της με τον Τράβις Κέλσι 

Η εμφάνισή της στο podcast του συντρόφου της ήταν έκπληξη για τους φαν της, όμως πέρα από το νέο της άλμπουμ και τη μουσική της, η Τέιλορ Σουίφτ μίλησε - για πρώτη φορά - και για τη σχέση της
LIFO NEWSROOM
Η Άντι Σακς επέστρεψε και φοράει Rabanne: Όλα όσα ξέρουμε για το «The Devil Wears Prada 2»

TV & Media / Η Άντι Σακς επέστρεψε και φοράει Rabanne: Όλα όσα ξέρουμε για το «The Devil Wears Prada 2»

Με την Αν Χάθαγουεϊ να χορεύει στους δρόμους της Νέας Υόρκης, τη Μέριλ Στριπ να φορά ξανά τα γυαλιά της Μιράντα Πρίστλι και την Έμιλι Μπλαντ να επανέρχεται σε office siren διάθεση, η λατρεμένη ταινία μόδας επιστρέφει σχεδόν 20 χρόνια μετά
LIFO NEWSROOM