Bear Bones Lay Low: O Βενεζουελάνoς Ernesto Gonzalez έρχεται για μια ψυχεδελική βραδιά στο Ρομάντσο

Bear Bones Lay Low: O Βενεζουελάνoς Ernesto Gonzalez έρχεται για μια ψυχεδελική βραδιά στο Ρομάντσο Facebook Twitter
Φωτο: Stephan C. Kaffa
0

Τι θέα έχεις αυτήν τη στιγμή;

Είμαι στο σπίτι, στο στούντιό μου, και απέναντί μου έχω μουσικό εξοπλισμό και τοίχους καλυμμένους με φωτογραφίες και έργα τέχνης.

— Πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με τη μουσική;

Άρχισα να παίζω κιθάρα στα 12, όταν ακόμα ζούσα στη Βενεζουέλα. Αφού μετακομίσαμε στο Βέλγιο με την οικογένειά μου, γύρω στα 16 ξεκίνησα να κάνω πιο «πειραματική» μουσική.

—Τρεις λέξεις που έρχονται στο μυαλό σου όταν σκέφτεσαι τη νέα σου δουλειά, «Ses Kondi»;

Ναρκωτικά, καπνός, νύχτα.

—Ποια ήταν η έμπνευση γι' αυτό το άλμπουμ;

Η πρόσφατη εμμονή μου με τη μουσική, που εστιάζει στον ρυθμό και στον χορό, ξεκίνησε από τον Raymonde και τον Tolouse Low Trax. Και οι δύο με έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό.

Ψάχνω συνέχεια για δίσκους και καινούργια μουσική, αλλά επιστρέφω και σε πράγματα «κλασικά» για μένα. Τον τελευταίο καιρό έχω κολλήσει με τον Matthew Bower.

Εκτός από τη μουσική, τα τελευταία χρόνια αντλώ τεράστια έμπνευση μέσα από ψυχεδελικές εμπειρίες, από την κουλτούρα των ιθαγενών και την αναρχική σκέψη. Όλα αυτά με κάνουν να βλέπω τη ζωή διαφορετικά και την ομορφιά γύρω μου.

Bear Bones Lay Low: O Βενεζουελάνoς Ernesto Gonzalez έρχεται για μια ψυχεδελική βραδιά στο Ρομάντσο Facebook Twitter
Φωτο: Gabriela Gonzalez

—Παίζεις συχνά σε ασυνήθιστα μέρη. Μέχρι στιγμή ποιο είναι το αγαπημένο σου;

Δύο από τις πιο αξέχαστες συναυλιακές εμπειρίες που έχω ζήσει ήταν στη Γαλλία, δύο διαφορετικά καλοκαίρια. Η πρώτη ήταν τον Ιούλιο του 2016, όταν έπαιξα στο Φεστιβάλ Echos, που πραγματοποιήθηκε στην κορυφή ενός βουνού και κράτησε είκοσι τέσσερις ώρες. Εκεί ένιωσα τη μουσική μου να ταιριάζει τέλεια με το περιβάλλον.

Η δεύτερη φορά ήταν πέρσι το καλοκαίρι, σε ένα μικρό φεστιβάλ που έστησαν κάποιοι φίλοι μου, το Division. Έπαιξα στις όχθες του ποταμού La Loire από τις πέντε το πρωί, όταν ήταν ακόμα σκοτάδι, μέχρι τις έξι που βγήκε ο ήλιος. Ήταν σαν να μην έπαιζα εγώ, σαν να ήμουν κάποιο είδος μέντιουμ. Όταν άνοιξα τα μάτια μου, το τραπέζι μπροστά μου ήταν γεμάτο κόκαλα και φύκια που είχε μαζέψει ο κόσμος απ' το ποτάμι.

—Τι θες να κάνεις οπωσδήποτε στην Αθήνα;

Να περάσω χρόνο και να γνωρίσω καλύτερα τους φίλους που έχω κάνει στην πόλη.

 

Info

15/3, 21:00

Ρομάντσο (Αναξαγόρα 3-5)

Εισ.: 6 ευρώ

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Mara Gibb»: Μια space όπερα για ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας

Μουσική / Μια ελληνική space όπερα για τη μυστική ζωή ενός non-binary εξωγήινου

Το «Secret life of Mara Gibb» του Prins Obi έχει για κεντρικό ήρωα ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας. Ο ήχος έχει ρίζες στην ψυχεδέλεια αλλά δεν μένει εκεί. Παίζει να είναι και η καλύτερη δουλειά του μετά τους Baby Guru.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
ΕΠΕΞ INDIRA PAGANOTTO INTERVIEW

Μουσική / H Ιndira Paganotto φέρνει στην Αθήνα την απίθανη psy-techno της και μια στρατιά νίντζα

Είναι περήφανη για τις ιταλικές και τις ισπανικές της ρίζες, και για τη μουσική της. Το στυλ της, χωρίς κανόνες ή κουτάκια, ανεβάζει τον πήχη, μαζί και τις προσδοκίες μας για την εμφάνισή της στο Techniques.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Το πρόγραμμα της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής για τη νέα σεζόν περιλαμβάνει το Πρώτο Κοντσέρτο για πιάνο του Μπραμς με τον διεθνώς αναγνωρισμένο πιανίστα Αλεξέι Βολόντιν, και η Ματούλα Κουστένη μάς ξεναγεί στην ιστορία αυτού του αριστουργήματος που γεννήθηκε μέσα από τη μοιραία γνωριμία του συνθέτη με την Κλάρα Σούμαν.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Είναι true, έχει vibe: Γι’ αυτό ο νεαρόκοσμος αγαπάει τη Θώδη

Μουσική / «Είναι true, έχει vibe»: Αν δεν το έχετε καταλάβει, οι 20άρηδες αγαπούν τη Θώδη

Βρεθήκαμε σε ένα γλέντι στον Ταύρο όπου ακόμη και οι teenagers διασκέδαζαν, φύγαμε με καλτσάκια που έγραφαν «Με κλαρίνο στο Πεκίνο» και με την ευχή να βρούμε πάρκινγκ στο κέντρο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
ΖΟΡΝΤΙ ΣΑΒΑΛ: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Μουσική / Jordi Savall: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Ο διακεκριμένος μουσικός κάνει μουσική σαν να ανακαλύπτει νέα, όμορφα μέρη. Επιστρέφει στην Αθήνα και συμπράττει με τη Διαπολιτισμική Ορχήστρα της ΕΛΣ σε μια συναυλία που υμνεί την ενωτική φύση της Μεσογείου. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
REWORKS 2025 - Τα νέα / ανερχόμενα ονόματα του φετινού φεστιβάλ

Μουσική / Κρατήστε σημειώσεις: Αυτά είναι τα ανερχόμενα ονόματα του φετινού Reworks

Μέσα σε πέντε μέρες το κορυφαίο φεστιβάλ ηλεκτρονικής μουσικής φέρνει στη Θεσσαλονίκη πολυσυλλεκτικά, απρόβλεπτα και ατμοσφαιρικά sets που συνδυάζουν την εγκεφαλική με τη χορευτική διάσταση.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Δεν θα γεράσουμε ποτέ, κουφάλα νεκροθάφτη

Μουσική / Δεν θα γεράσουμε ποτέ, κουφάλα νεκροθάφτη

Ο Taki Tsan και ο DJ Alx έχουν γράψει μεγάλο μέρος της ιστορίας του ελληνικού χιπ χοπ. Τριάντα χρόνια μετά το ξεκίνημά τους είναι ακόμα εδώ, alive and kicking, με κοινό live στο Αγοραφοβικό Φεστιβάλ στο ΠΛΥΦΑ, καινούργια σεζόν για το Taki Tsan Show αλλά και νέο άλμπουμ.
M. HULOT