Για μισό εκατομμύριο δολάρια πουλήθηκε ένα πιστόλι του Χαν Σόλο από το «Star Wars»

Για μισό εκατομμύριο δολάρια πουλήθηκε ένα πιστόλι του Χαν Σόλο από το «Star Wars» Facebook Twitter
0

Το πιστόλι-λέιζερ του Χαν Σόλο από την ταινία «Ο πόλεμος των άστρων- Η επιστροφή των Τζεντάι» έχει νέο κάτοχο ο οποίος πλήρωσε 555.000 δολάρια για να το αποκτήσει, ανακοίνωσε ο οίκος δημοπρασιών Julien, οι εκτιμήσεις του οποίου για την τιμή πώλησης κυμαίνονταν μεταξύ 300.000 και 500.000 δολάρια.

Το ψεύτικο πιστόλι περίπου 40 εκατοστών, κατασκευασμένο κυρίως από ξύλο, εκτέθηκε στο κοινό τον περασμένο μήνα στη Νέα Υόρκη από τον ίδιο οίκο δημοπρασιών αφότου είχε μείνει επί 30 και πλέον χρόνια στα χέρια του James Schoppe, του καλλιτεχνικού διευθυντή της ταινίας αυτής του 1983.

Ο James Schoppe αποφάσισε τελικά να αποχωριστεί το διάσημο πιστόλι που κρατούσε ο Χάρισον Φορντ, ο οποίος υποδυόταν τον φανταστικό χαρακτήρα του Χαν Σόλο όπως και 40 ακόμη αντικείμενα που έχουν σχέση με την ταινία, όπως ένα τσεκούρι Ewok και σχέδια του σκάφους του Τζάμπα Χατ, σύμφωνα με τον Μάρτιν Νόλαν, εκτελεστικό διευθυντή του οίκου.

Για μισό εκατομμύριο δολάρια πουλήθηκε ένα πιστόλι του Χαν Σόλο από το «Star Wars» Facebook Twitter

Το τσεκούρι Ewok πωλήθηκε αντί 11.250 δολαρίων ενώ ένα άλλο σπαθί της ταινίας κατακυρώθηκε αντί 90.624 δολαρίων, διευκρίνισε ο οίκος Julien.

Κανένα από τα αντικείμενα αυτά δεν έφθασαν το ποσό που άγγιξε το διάσημο και ενδιαφέρον ρομπότ του «Πόλεμου των Άστρων».

Ένα R2-D2 που χρησιμοποιήθηκε για τα γυρίσματα αρκετών ταινιών της κινηματογραφικής σειράς πωλήθηκε σε δημοπρασία αντί 2,76 εκατομμυρίων δολαρίων το 2017.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM