To νέο βίντεο κλιπ της Lydmor στo LiFO.gr, σε πανευρωπαϊκή αποκλειστικότητα

Σιγά-σιγά άρχισα να διαπιστώνω πως μπορώ να κάνω ό,τι σκατά θέλω, αν γουστάρω το πρότζεκτ μου να μεταμορφωθεί σε ένα μουσικό/art πρότζεκτ, ναι, μπορώ να το κάνω. Φωτο: Anne Marin
0

Πηδάει από τη σκηνή στο κοινό, χωρίς φόβο, τα γόνατά της είναι γεμάτα μελανιές και το σώμα της ζωγραφισμένο με neon σύμβολα και ατάκες που την εκφράζουν.

Η δυναμική της φωνής της υπερνικά τους ήχους των beats και της μελωδίας, τραγουδάει για το σεξ, τα ναρκωτικά και αντικαθιστά το rock 'n' roll με συναισθηματικούς στίχους γεμάτους ρομαντισμό, «ζωγραφίζοντας» νοητά εικόνες από μακρινούς τόπους.


Η Lydmor aka Jenny Rossander από τη Δανία είναι άλλο ένα κορίτσι που αγαπά να παράγει ηλεκτρονική μουσική. Αυτό που τη διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες είναι η ενέργεια και ο ακομπλεξάριστος τρόπος που διαχειρίζεται την καριέρα της.

Αδιαφορεί για το αν εμφανίζεται σε ένα μεγάλο φεστιβάλ, σε ένα πασίγνωστο κλαμπ, ή σε ένα σαλόνι 2 επί 2 γεμάτο φανατικούς θαυμαστές της, αυτό που «δίνει» είναι το ίδιο.

Αδιαφορεί για το γεγονός ότι τα δύο πρώτα της άλμπουμ (2012 – 2015) κυκλοφόρησαν μόνο στην πατρίδα της, εκείνη βρήκε τον τρόπο να χτίσει ένα δυνατό fan base.

Γράφοντας αυτό το τραγούδι, αλλά και όλο το άλμπουμ είχα έναν πολύ συγκεκριμένο άνθρωπο στο μυαλό μου. Γνωριστήκαμε, ήρθαμε κοντά εξαιρετικά άμεσα και τότε ξαφνικά μετακόμισε στην άλλη πλευρά του πλανήτη, σε μια χώρα με την οποία είχαμε ακριβώς 12 ώρες διαφορά

Αδιαφορεί για τις προσταγές του μάρκετινγκ και της δισκογραφίας κι εξαφανίζεται ξαφνικά για πολλούς μήνες στη Σαγκάη, για να επιστρέψει με νέο άλμπουμ στη βαλίτσα της, που κυκλοφορεί το φθινόπωρο του '18.

«I Told You I'd Tell Them Our Story» είναι ο τίτλος και δεν ξέρεις αν η φράση της ακούγεται ως απειλή, ή καθησυχαστικός ψίθυρος.

Η Lydmor μόλις υπέγραψε με μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες booking στο χώρο, την International Talent Booking που διαχειρίζεται τεράστια ονόματα – από την Adele και τον Bryan Ferry, στους Hot Chip, τους Editors και τους Pearl Jam, η λίστα είναι εντυπωσιακή – άρα τα πράγματα σοβαρεύουν πολύ.


Λίγο πριν την κυκλοφορία του δεύτερου single από το άλμπουμ της, η Lydmor επιλέγει το LiFO.gr για την πανευρωπαϊκή πρεμιέρα του βίντεο κλιπ του τραγουδιού της, που αποτελεί και το σκηνοθετικό ντεμπούτο της και μας μιλά για το όραμά της και την όλη διαδικασία.

«Γράφοντας αυτό το τραγούδι, αλλά και όλο το άλμπουμ είχα έναν πολύ συγκεκριμένο άνθρωπο στο μυαλό μου. Γνωριστήκαμε, ήρθαμε κοντά εξαιρετικά άμεσα και τότε ξαφνικά μετακόμισε στην άλλη πλευρά του πλανήτη, σε μια χώρα με την οποία είχαμε ακριβώς 12 ώρες διαφορά.

»Σπαταλούσα πολύ χρόνο διαπιστώνοντας, τελικά, ότι αυτό που έκανα ήταν να περιμένω μια κλεφτή ματιά στη ζωή του. Ένιωθα πως υπήρχα περισσότερο μέσα από έναν υπολογιστή, παρά στον έξω κόσμο. Αυτό δεν είναι, όμως, μια πάγια πρακτική ζωής πολλών ανθρώπων, σήμερα;

To νέο βίντεο κλιπ της Lydmor στo LiFO.gr, σε πανευρωπαϊκή αποκλειστικότητα Facebook Twitter
Στις επίσημες φωτογραφίες μου για τη νέα κυκλοφορία, έχω γράψει με neon πάνω στις παλάμες μου τις ατάκες "behold money" και "I am woman". Δυστυχώς, δεν μπορώ να αποκαλύψω πολλά γι' αυτήν την κίνησή μου, ακόμη. Φωτο: Anne Marin


»Πάντα ήμουν οπτικός τύπος, πάντα δημιουργούσα εικόνες στο μυαλό μου κι έτσι αποφάσισα να σκηνοθετώ, πλέον, εγώ όλα τα βίντεο κλιπ μου. Ίσως ο λόγος να είναι το ότι είμαι control freak, έχω πολύ συγκεκριμένη ιδέα στο μυαλό μου για όλα αυτά που κάνω κι αυτό θέλω να αποτυπωθεί στη νέα μου δουλειά.

»Προσπάθησα να κάνω εικόνα τα συναισθήματά μου, να είναι όλα πολύ προσωπικά και ενσωμάτωσα όλες αυτές τις εικόνες από τη Σαγκάη, λες και ρίχνεις μια ματιά σε ένα παράλληλο σύμπαν.

»Τα βίντεο γίνονται όλο και περισσότερο κομμάτι της δημιουργικής μου διαδικασίας. Παλιότερα εστίαζα στη μουσική και πίστευα πως την εικόνα έπρεπε να την αναλάβει κάποιος άλλος. Σιγά-σιγά άρχισα να διαπιστώνω πως μπορώ να κάνω ό,τι σκατά θέλω, αν γουστάρω το πρότζεκτ μου να μεταμορφωθεί σε ένα μουσικό/art πρότζεκτ, ναι, μπορώ να το κάνω. Αυτή η διαπίστωση μου έδωσε μια απίστευτη αίσθηση ελευθερίας.


»Στις επίσημες φωτογραφίες μου για τη νέα κυκλοφορία, έχω γράψει με neon πάνω στις παλάμες μου τις ατάκες "behold money" και "I am woman". Δυστυχώς, δεν μπορώ να αποκαλύψω πολλά γι' αυτήν την κίνησή μου, ακόμη, είναι μέρος μιας ευρύτερης ιστορίας που θα αποκαλυφθεί τη σωστή στιγμή. Μια ιστορία, ένα μυστηριώδες παραμύθι για την αγάπη, τη μουσική, το σκοτάδι, το μέλλον, όλα με φόντο τη Σαγκάη».

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ