Τηλεθέαση: Νomads vs The Voice και το Τατουάζ στη μάχη για τα νούμερα

Τηλεθέαση: Νomads vs The Voice και το Τατουάζ στη μάχη για τα νούμερα Facebook Twitter
0

Νύχτα τηλεόρασης η Τρίτη καθώς χθες είχαμε το δεύτερο επεισόδιο του «NOMADS» στον ΑΝΤ1, την πρεμιέρα του του «Τhe Voice» στο ΣΚΑΪ, το «ΤΑΤΟΥΑΖ» στον ΑLPHA και φυσικά το «Survival Secret».

Προφανώς η μάχη της τηλεθέασης κρίθηκε μεταξύ των τριών πρώτων στην prime time ζώνη. 

Το Nomads βρέθηκε σταθερά στην προτίμηση των τηλεθεατών στις ηλικίες 15 -44 αγγίζοντας ακόμα και το 37,9% και παίρνοντας στο δυναμικό κοινό προβάδισμα από το «Τατουάζ» και το «The Voice».

Η σειρά του Alpha κατάφερε πάντως να κρατήσει τα ποσοστά της απέναντι στα show των αντιπάλων, αλλά και να απειλήσει τους Nomads περνώντας σε κάποια τέταρτα στο γενικό σύνολο πάνω από το ριάλιτι.

Σύμφωνα με τα στποιχεία τηλεθέασης που δίνει σήμερα το zappit.gr, η τηλεθέαση στην πρεμιέρα του The Voice βρέθηκε ελάχιστα χαμηλότερα από την περσινή του πρεμιέρα και συγκέντρωσε 20,5% στο γενικό σύνολο και 19,3% στο δυναμικό κοινό, όπου άγγιξε σε τέταρτο ακόμα και το 29,2%.

Το Survival Secret κατέληξε ξανά με μονοψήφιες επιδόσεις.

ΓΕΝΙΚΟ

NOMADS – 24,5%
ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ – 22,5%
THE VOICE – 20,5%
SURVIVAL SECRET – 6,7%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

NOMADS – 32,2%

THE VOICE – 19,3%
ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ – 18,5%
SURVIVAL SECRET – 6,5%

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

TV & Media / Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

Οι δημιουργοί της «Αστερομάτας» μοιράζονται τις σκέψεις τους για τη συμμετοχή τους στη Eurovision 2025, σχολιάζουν τον ελληνικό στίχο, μιλούν την Klavdia, και απαντούν στο κατά πόσο το τραγούδι έχει πολιτική χροιά
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

TV & Media / Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

Οι δημιουργοί της ταινίας δήλωσαν ότι ελπίζουν το τελικό αποτέλεσμα να τιμήσει το έργο και τη μνήμη της κινηματογραφίστριας Χάλινα Χάτσινς, η οποία σκοτώθηκε στο πλατό κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων
LIFO NEWSROOM
Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

TV & Media / Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

Έξι χρόνια από τότε που υπέγραψε το εξαιρετικά επικερδές συμβόλαιό της με την Amazon, τίποτα από όσα είχε αναλάβει να κάνει η 39χρονη Βρετανίδα δημιουργός, δεν έχει βγει ακόμη στον αέρα.
LIFO NEWSROOM