Αυτό είναι το κορυφαίο και με τη μεγαλύτερη αξία brand μόδας παγκοσμίως

Αυτό είναι το κορυφαίο και με τη μεγαλύτερη αξία brand μόδας παγκοσμίως Facebook Twitter
(Getty Images)
0

Η Louis Vuitton «στέφθηκε» για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το fashion brand με την μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως, με βάση τις οικονομικές επιδόσεις της αλλά και το πόσο επηρεάζει το αγοραστικό κοινό και τις τιμές των luxury προϊόντων.

Ο διάσημος οίκος μόδας βρέθηκε στη 19η θέση της λίστας Best Global Brands 2017 της Interbrand, η υψηλότερη κατάταξη για label μόδας. Στις τρεις πρώτες θέσεις βρίσκονται τεχνολογικοί κολοσσοί, όπως η Apple, η Google και η Microsoft. Τη Louis Vuitton ακολουθεί ο οίκος Hermès στη θέση 32 και η Gucci στη θέση 51. Σύμφωνα με το Business of Fashion, ο οίκος Burberry έπεσε τρεις θέσεις και βρέθηκε στην 88η, ενώ ο οίκος Prada έπεσε 13 θέσεις στην 94η. Ο οίκος Dior βρέθηκε στην 95η θέση, ενώ η Ralph Lauren δεν βρίσκεται καν στους πρώτους 100, παρόλο που πέρυσι ήταν στην 98η θέση.

«Η Louis Vuitton έχει συνδέσει το brand με τον πολιτισμό», δήλωσε η Rebecca Robins, παγκόσμια διευθύντρια της Interbrand και συγγραφέας του «Meta-Luxury». «Όταν κοιτάζουμε τις Louis Vuitton, Gucci, Hermès ποια είναι η μαγεία με αυτά τα brands; Όχι μόνο λειτουργούν δυναμικά, αλλά είναι και η σχέση μεταξύ brand και πολιτισμού και το κάνουν με τέτοιο τρόπο που είναι σωστός αλλά και βιώσιμος», προσθέτει. «Τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Είναι όλα καλά μελετημένα και με στρατηγική κατεύθυνση», καταλήγει. 

Ο οίκος μόδας Louis Vuitton προσελκύει από ανερχόμενους σταρ μέχρι μεγάλα ονόματα της σόουμπιζ. Οι Sophie Turner, Sasha Lane, Zendaya, Alicia Vikander και Ruth Negga είναι όλες θαυμάστριες, αλλά την ίδια στιγμή το brand επιλέγουν για τις εμφανίσεις τους και «βετεράνοι» του Χόλιγουντ, όπως οι Michelle Williams, Catherine Deneuve και Jennifer Aniston. Το brand επιλέγει επίσης αρκετά συχνά και η Πρώτη Κυρία της Γαλλίας, Μπριζίτ Μακρόν. 

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μεγάλο στοίχημα της ΑΑΔΕ: Ενιαίοι έλεγχοι, ψηφιακή εποπτεία και νέος ρόλος στις αγροτικές ενισχύσεις

Οικονομία / Το μεγάλο στοίχημα της ΑΑΔΕ: Ενιαίοι έλεγχοι, ψηφιακή εποπτεία και νέος ρόλος στις αγροτικές ενισχύσεις

Η νέα φάση για την ΑΑΔΕ αναμένεται να τεθεί σταδιακά σε εφαρμογή από το β΄ εξάμηνο του 2025, με χρονικό ορίζοντα πλήρους ενσωμάτωσης εντός 18-24 μηνών
LIFO NEWSROOM
Ένα στα τρία παιδιά στην Ελλάδα στερείται βασικά αγαθά- Πρωταθλήτρια στην παιδική στέρηση

Οικονομία / Ένα στα τρία παιδιά στην Ελλάδα στερείται βασικά αγαθά- Πρωταθλήτρια στην παιδική στέρηση

Στο 33,6% το ποσοστό των παιδιών που μεγαλώνουν χωρίς βασικά είδη ένδυσης, τροφής, παιγνιδιών ή πρόσβασης σε δραστηριότητες – Δραματική η επίδραση του μορφωτικού επιπέδου των γονέων
LIFO NEWSROOM
Ο Γιάννος Περλέγκας ανεβάζει τον «Κατσούρμπο» του Χορτάτση

Θέατρο / Γιάννος Περλέγκας: «Ο Κατσούρμπος μας είναι μια απόπειρα να γίνουμε πιο αθώοι»

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί το έργο του Χορτάτση στο πλαίσιο του στο πλαίσιο του Κύκλου Ρίζες του Φεστιβάλ Αθηνών. Τον συναντήσαμε στις πρόβες όπου μας μίλησε για την αξία του Κρητικού συγγραφέα και του έργου του και την ανάγκη για περισσότερη λαϊκότητα στο θέατρο. Κάτι που φιλοδοξεί να μας δώσει με αυτό το ανέβασμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νομοσχέδιο για επιδότηση ενοικίου: Η ΠΟΜΙΔΑ καταγγέλλει «επιβράβευση» ασυνεπών ενοικιαστών με δημόσιο χρήμα

Οικονομία / Νομοσχέδιο για επιδότηση ενοικίου: Η ΠΟΜΙΔΑ καταγγέλλει «επιβράβευση» ασυνεπών ενοικιαστών με δημόσιο χρήμα

Η Ομοσπονδία υπενθυμίζει ότι αντίστοιχα προβλήματα υπάρχουν και με το ήδη ισχύον επίδομα ενοικίου, που από το 2016 καταβάλλεται απευθείας στους ενοικιαστές «χωρίς να υπάρχει εγγύηση πως αυτοί αποδίδουν τα χρήματα στους ιδιοκτήτες»
LIFO NEWSROOM