O Trentemøller μιλάει στο LIFO.gr

O Trentemøller μιλάει στο LIFO.gr Facebook Twitter
0

Από τη Μαρία Παππά

O Anders Trentemøller είναι ένας από τους πιο χαρισματικούς μουσικούς και ηλεκτρονικούς παραγωγούς της Δανίας. Η ατμοσφαιρική μουσική του έφτασε μέχρι στα αυτιά σκηνοθετών όπως oι Pedro Almodovar και Oliver Stone που την χρησιμοποίησαν στις ταινίες του. Στην Αθήνα θα εμφανιστεί απόψε την Παρασκευή στις 28 Φεβρουαρίου στο Gazi Music Hall για μια συναυλία που υπόσχεται ότι θα είναι δυνατή και γεμάτη ενέργεια.

Πότε ξεκίνησες να φτιάχνεις μουσική;


Όλα άρχισαν όταν ήμουν 2 χρονών και ξεκίνησα να παίζω πιάνο όταν άκουγα ραδιόφωνο. Μετά όταν ήμουν έφηβος είχα πολλές ροκ μπάντες. Γενικά, όμως, η μουσική ήταν το παιδικό μου όνειρο. Στα συγκροτήματα πάντοτε κάναμε και δικά μας πράγματα. Προσωπικά επέλεξα να κάνω ηλεκτρονική μουσική επειδή μου έδινε την δυνατότητα να τα κάνω όλα μόνος μου με ένα υπολογιστή και ένα sampler.

Περίμενες την επιτυχία;


Δεν ήταν ποτέ ο στόχος μου. Στόχος μου ήταν πάντα η μουσική επειδή μου αρέσει να δημιουργώ περισσότερο από τα λεφτά ή από το να γίνω διάσημος. Για μένα το να κάνω μουσική είναι η μεγαλύτερη μου ευχαρίστηση και ακόμη κι αν κανείς δεν την άκουγε ποτέ εγώ θα συνέχιζα να συνθέτω επειδή δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτήν. Βέβαια είμαι ευγνώμων όταν ο κόσμος έρχεται στις συναυλίες μου.

Τι σε εμπνέει;


Είναι τόσα πολλά πράγματα που με εμπνέουν. Μπορεί να είναι τα απλά καθημερινά πράγματα. Μια βόλτα με το ποδήλατο μου στην πόλη, μια ταινία που βλέπω, ένα έργο τέχνης, ένα χαμόγελο ή μια μυρωδιά από την παιδική μου ηλικία ή η πρώτη φορά που φίλησες κάποιον. Είναι τόσα που είναι δύσκολο μερικές φορές να πεις κάτι συγκεκριμένο.

Πώς θα χαρακτήριζες την μουσική σου;


Είναι πάντα δύσκολο για μένα επειδή δεν μπορώ να την δω αντικειμενικά. Πάντοτε προσπαθώ να εστιάσω στις καλές μελωδίες επειδή πιστεύω ότι είναι το βασικό πράγμα στην μουσική. Δεν αφορά πάντα τον ρυθμό ή την ατμόσφαιρα έτσι ρίχνω την προσοχή μου εκεί. Επίσης μου αρέσει να έχει λεπτομέρειες έτσι ώστε όταν την ακούς για 5η και 6η φορά να ανακαλύπτεις πράγματα που δεν είχες προσέξει αρχικά. Προσπαθώ να φτιάχνω μουσική που να είναι άχρονη και δεν ανήκει σε κάποιο συγκεκριμένο είδος και νομίζω ότι η μουσική πρέπει να μιλάει από μόνη της μακροπρόθεσμα. 


Πώς και η μουσική σου έπαιξε στις ταινίες του Almodovar και του Stone;


Είχε πλάκα επειδή μου έγραψαν προσωπικά και μου ζητούσαν αν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την μουσική στις ταινίες τους. Ειδικά η συνεργασία μου με τον Almodovar ήταν κάτι τεράστιο για μένα επειδή είμαι μεγάλος φαν των ταινιών του. Και ο τρόπος που χρησιμοποίησε την μουσική μου στο The Skin I Live In – έκανε ο ίδιος remix - ήταν μια μικρή υπέροχη ανταμοιβή σε μια δίλεπτη σκηνή χωρίς διάλογο και στο τρέιλερ. Το ίδιο ισχύει για τον Oliver Stone και για τους υπόλοιπους σκηνοθέτες. Είναι τρομερό όταν κάτι που έχεις φτιάξει μπορεί να χρησιμοποιηθεί με καλλιτεχνικό τρόπο από κάποιον άλλο και για μένα επέλεξαν τη μουσική από τα άλμπουμ μου. Είναι τιμή μου κάθε φορά που γίνεται αυτό.

Τους γνώρισες από κοντά;


Όχι επικοινωνήσαμε μόνο μέσω email.

___________________

Gazi Music Hall [Ιερά Οδός 7-13, Γκάζι] Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου με είσοδο 20-50 ευρώ

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαντόνα: «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω ακριβώς τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Χρόνια Πολλά Μαντόνα! / «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Pop icon, μίλησε για το woman empowerment πριν υπάρξει καν ο όρος, gay icon, fashion icon, η απόλυτη σταρ, η πιο πετυχημένη γυναίκα μουσικός όλων των εποχών, όπως και να τη χαρακτηρίσει κανείς, είναι μία και μοναδική και ήρθε για να αλλάξει τα πάντα.
M. HULOT
«Love to love you baby»: Αυτό είναι το τραγούδι που γέννησε τη Disco

Μουσική / «Love to love you baby»: Το τραγούδι των 23 οργασμών που γέννησε τη Disco

Με 23 οργασμούς και τη βοήθεια του μάγου Τζόρτζιο Μορόντερ, η Ντόνα Σάμερ, μισό αιώνα πριν, εγκαινίασε επίσημα, με το επικό και ατελείωτα ερωτικό «Love to love you baby», την ντίσκο μουσική, ένα είδος που πολεμήθηκε λυσσαλέα λίγα χρόνια μετά την επέλασή του και κρατάει γερά μέχρι σήμερα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
 Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Μουσική / Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Παρά την ακύρωση της πρώτης βραδιάς λόγω έντονης κακοκαιρίας, το 12ο Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας επέστρεψε δυναμικά, με τριήμερο ζωντανών εμφανίσεων, γεμάτο ενέργεια, συγκίνηση και αυθεντικές στιγμές κάτω από τα δέντρα του Αλωνιού.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Deadly Festivals

Μουσική / 9 φορές που το πάρτι μετατράπηκε σε εφιάλτη

Πάμε σε συναυλίες και φεστιβάλ για να περάσουμε καλά - δυστυχώς, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Πράξεις βίας που έχουν σημειωθεί σε διοργανώσεις σε όλο τον κόσμο αποδεικνύουν πως η ασφάλεια των συμμετεχόντων δεν μπορεί να είναι μια τεχνική υποσημείωση αλλά το θεμέλιο κάθε πολιτιστικής συγκέντρωσης.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ