Τι εκτιμά ο καθηγητής Παπαζάχος για το σεισμό στο Κιλκίς

Τι εκτιμά ο καθηγητής Παπαζάχος για το σεισμό στο Κιλκίς Facebook Twitter
0

Φυσιολογική χαρακτήρισε την σεισμική ακολουθία που επικρατεί στην περιοχή του Κιλκίς, μετά τον σεισμό των 4,7 της κλίμακας Ρίχτερ που σημειώθηκε στη μία και είκοσι δύο τα ξημερώματα, καθώς έχουν σημειωθεί -μετά από αυτή την ώρα- αρκετοί μετασεισμοί ακόμη και 3 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ ο καθηγητής Γεωφυσικής του ΑΠΘ, Κώστας Παπαζάχος.

«Μιλάμε για μια περιοχή, όπου από τις 10 Νοεμβρίου βρίσκεται σε εξέλιξη μια σεισμική ακολουθία. Εδώ και 8 ημέρες άλλοι σεισμοί γίνονται αισθητοί και άλλοι όχι στην συγκεκριμένη περιοχή. Θα ήταν έκπληξη να μην υπάρχουν μετασεισμοί. Το φαινόμενο αυτό μπορεί να κρατήσει μέρες, αλλά και εβδομάδες. Μπορεί να γίνει και άλλος αντίστοιχος σεισμός 3, 4 ή και 4,5 Ρίχτερ. Αυτό θεωρείται φυσιολογικό. Ωστόσο η περιοχή δεν είναι γνωστή για μεγάλα ρήγματα. Θεωρώ ότι η κατάσταση σύντομα θα εκτονωθεί ομαλά» εξήγησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο καθηγητής Γεωφυσικής του ΑΠΘ, Κώστας Παπαζάχος.

Το επίκεντρο του σεισμού των 4,7 Ρίχτερ εντοπίζεται βορειοδυτικά της Θεσσαλονίκης, κοντά στην πόλη του Κιλκίς.


Ο σεισμός ήταν επιφανειακός και για τον λόγο αυτό έγινε ιδιαίτερα αισθητός τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην Πέλλα και αλλού, σε αρκετά μεγάλη ακτίνα από το επίκεντρό του.



0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Hellenic Train: Απεργούν οι μηχανοδηγοί την Πέμπτη - Αντιδρούν σε απολύσεις συναδέρφων τους

Ελλάδα / Hellenic Train: Απεργούν οι μηχανοδηγοί την Πέμπτη - Αντιδρούν σε απολύσεις συναδέρφων τους

«Οι εκπρόσωποι της Hellenic Train δήλωσαν πως η εταιρεία στα πλαίσια της 'αναδιοργάνωσής της' επιλέγει να απολύει όσους βρίσκονται κοντά στη συνταξιοδότηση», αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση της ΠΕΠΕ
LIFO NEWSROOM
Πιλοτικό πρόγραμμα για την τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία με τη συμβολή του Ιδρύματος Ωνάση

Ελλάδα / Πιλοτικό πρόγραμμα για την τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία με τη συμβολή του Ιδρύματος Ωνάση

Ο πρωθυπουργός τόνισε τον μετασχηματιστικό ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση, υπογραμμίζοντας ότι μπορεί να ενισχύσει το έργο των εκπαιδευτικών και να προσφέρει στους μαθητές νέους τρόπους μάθησης
LIFO NEWSROOM