To Facebook έδινε λάθος δεδομένα στις μετρήσεις video για δύο χρόνια

To Facebook έδινε λάθος δεδομένα στις μετρήσεις video για δύο χρόνια Facebook Twitter
0

Mεγάλοι πελάτες της διαφήμισης και του μάρκετινγκ φέρονται σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal να είναι πολύ αναστατωμένοι με το Facebook καθώς έγινε γνωστό πως υπήρξαν λανθασμένες μετρήσεις και εκτιμήσεις για το μέσο χρόνο προβολής διαφημιστικών βίντεο στην πλατφόρμα. Σύμφωνα δε με το δημοσίευμα, δεν ήταν έναν μεμονωμένο περιστατικό, αλλά κάτι που συνέβαινε για δύο χρόνια.

Πριν από αρκετές εβδομάδες, το Facebook αποκάλυψε σε μια ανάρτηση στο του "Advertiser Help Center" ότι o μετρητής τους για το μέσο όρο του χρόνου θέασης βίντεο που δαπανήθηκε από τους χρήστες θα άλλαζε. Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, οι μετρήσεις ήταν λανθασμένες καθώς συνυπολόγιζαν τους χρόνους από τα τρία δευτερόλεπτα και έπειτα, αποδίδοντας έτσι ένα αρκετά διογκωμένο αποτέλεσμα στους μέσους όρους των βίντεο. Η εταιρεία δεσμεύτηκε πως αλλάζει τους μετρητές, αλλά οι διαφημιστικοί κολοσσοί που διαχειρίζονται τεράστια κονδύλια για πελάτες είναι αρκετά ενοχλημένοι με το λάθος του Facebook καθώς τέτοιου είδους μέτρηση μπορεί να είχε απόκλιση από 60% έως και 80% σε σχέση με το πραγματικό νούμερο.

Η Wall Street Journal σημειώνει πως τα νέα αυτά είναι πολύ ταπεινωτικά για το Facebook το οποίο εδώ και δύο χρόνια διατρανώνει τη ραγδαία άνοδο της δημοφιλίας των βίντεο στην πλατφόρμα του.

Λόγω των λάθος δεδομένων που σαφώς έδιναν προβάδισμα στο Facebook, εκτιμάται πως αρκετοί διαφημιστές ίσως υποτίμησαν την απόδοση της διαφήμισης σε άλλες πλατφόρμες και να επηρεάστηκαν υπέρ του πρόμο στην πλατφόρμα του Zuckerberg. Ένα ζήτημα που προκύπτει από το σφάλμα αυτό είναι το πώς τελικά εταιρείες όπως το Facebook και η Google δεν επιτρέπουν σε τρίτους τη μέτρηση στις δικές τους πλατφόρμες και ουσιαστικά αυτοβαθμολογούνται. Σύμφωνα με εσωτερικό σημείωμα ενός μεγάλου buying agency, αναφέρεται πως υπάρχει απόλυτη ανάγκη να υπάρχει επαλήθευση από τρίτο φορέα για τα δεδομένα και τις μετρήσεις των υπηρεσιών του Facebook.

Με πληροφορίες από Wall Street Journal

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οκτώ μωρά στο Ηνωμένο Βασίλειο γεννήθηκαν με DNA από τρία άτομα για την εξάλειψη ανίατης κληρονομικής ασθένειας

Τech & Science / Οκτώ μωρά στο Ηνωμένο Βασίλειο γεννήθηκαν με DNA από τρία άτομα για την εξάλειψη ανίατης κληρονομικής ασθένειας

Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη στην τεχνική της «δωρεάς μιτοχονδριακού DNA», που στοχεύει στην πρόληψη σοβαρών, συχνά θανατηφόρων παθήσεων
LIFO NEWSROOM
ALS: Η νόσος που αντιμετώπιζε ο Γεράσιμος Μιχελής

Τech & Science / Τι είναι το ALS, η νόσος που αντιμετώπιζε ο Γεράσιμος Μιχελής

Η Αμυοτροφική Πλευρική Σκλήρυνση ή νόσος του κινητικού νευρώνα, με την οποία εξοικειώθηκε μεγάλη μερίδα του κόσμου μέσα από την περίπτωση του Στίβεν Χόκινγκ - Τα πρώιμα συμπτώματα και οι πιθανότητες επιβίωσης
LIFO NEWSROOM
Πρωτεΐνες στο ανθρώπινο σώμα αποκαλύπτουν προειδοποιητικά σημάδια για τη νόσο Αλτσχάιμερ και το Πάρκινσον

Τech & Science / Πρωτεΐνες στο ανθρώπινο σώμα αποκαλύπτουν προειδοποιητικά σημάδια για τη νόσο Αλτσχάιμερ και το Πάρκινσον

Η ανάλυση μεγάλου συνόλου βιολογικών δεδομένων αποκαλύπτει στοιχεία που θα βοηθήσουν στην ανίχνευση και την καταπολέμηση νευροεκφυλιστικών παθήσεων
LIFO NEWSROOM
Οι «πυραμίδες της Πολωνίας»: Ανακαλύφθηκαν προϊστορικοί μεγαλιθικοί τάφοι 5.500 Ετών

Τech & Science / Οι «πυραμίδες της Πολωνίας»: Ανακαλύφθηκαν προϊστορικοί μεγαλιθικοί τάφοι 5.500 ετών

Αρχαιολόγοι στην Πολωνία έφεραν στο φως δύο εντυπωσιακά μεγαλιθικά ταφικά μνημεία ηλικίας άνω των 5.500 ετών - Οι «Πυραμίδες της Πολωνίας» αποκαλύπτουν μυστικά της Νεολιθικής Ευρώπης
LIFO NEWSROOM
Ανησυχία για το συγκρότημα που έφτιαξε η τεχνητή νοημοσύνη και σαρώνει στο Spotify

Τech & Science / Ανησυχία στη μουσική βιομηχανία για την μπάντα που έφτιαξε η τεχνητή νοημοσύνη και σαρώνει στο Spotify

Παρά τις αυξανόμενες πιέσεις για ρύθμιση, δεν υπάρχει ακόμη σαφές νομικό πλαίσιο που να υποχρεώνει τις πλατφόρμες να ενημερώνουν το κοινό για το αν η μουσική είναι δημιουργία AI
LIFO NEWSROOM