Facebook: Κινδυνεύουν, όντως, οι χρήστες να χάσουν φωτογραφίες τους, αν δεν κατεβάσουν τη νέα εφαρμογή;

Facebook: Κινδυνεύουν, όντως, οι χρήστες να χάσουν φωτογραφίες τους, αν δεν κατεβάσουν τη νέα εφαρμογή; Facebook Twitter
Τις τελευταίες μέρες, πολλοί χρήστες αναφέρουν ότι έχουν λάβει τη σχετική ειδοποίηση καθώς και mails από το Facebook, τα οποία ευγενώς τους παρακινούν να κάνουν download τη συγκεκριμένη εφαρμογή, για να μη χάσουν τις φωτογραφίες του.
0

Πριν από λίγες μέρες το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης ενημέρωσε μερίδα χρηστών του ότι θα πρέπει άμεσα να κατεβάσουν το Messenger προκειμένου να μπορούν να λαμβάνουν μηνύματα από τους φίλους τους στο δίκτυο. Λίγοι έδωσαν σημασία τότε και για την ακρίβεια εκείνοι, οι οποίοι δεν έκαναν χρήση της εφαρμογής. 

Τώρα, όμως, με ένα παρόμοιο μήνυμα το Facebook φαίνεται ότι έβαλε σε σκέψεις τους χρήστες εκείνους που είχαν μπει στη διαδικασία να συγχρονίσουν τις φωτογραφίες τους με τον λογαριασμό τους και πλέον ειδοποιούνται ότι αν δεν κατεβάσουν την εφαρμογή Moments, οι φωτογραφίες τους θα διαγραφούν από την προσωπική τους σελίδα στο μέσο. 

Τις τελευταίες μέρες, πολλοί χρήστες αναφέρουν ότι έχουν λάβει τη σχετική ειδοποίηση καθώς και mails από το Facebook, τα οποία ευγενώς τους παρακινούν να κάνουν download τη συγκεκριμένη εφαρμογή, για να μη χάσουν τις φωτογραφίες του. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται σε κάποια από αυτά τα ενημερωτικά μηνύματα που έχουν ήδη αποσταλεί, οι χρήστες με τρόμο ενημερώνονται ότι έχουν διορία έως τις 7 Ιουλίου, αλλιώς ρισκάρουν να χάσουν όλα τα δεδομένα που έχουν συγχρονίσει με το δίκτυο. 

Εννοείται ότι αυτές οι ενημερώσεις δεν αφορούν χρήστες που απλώς έχουν μοιραστεί φωτογραφίες και βίντεο στο Facebook, παρά μόνον εκείνους που συγχρόνισαν τα φωτογραφικά άλμπουμ του κινητού τηλεφώνου τους με την picture gallery του προσωπικού τους λογαριασμού στο Facebook. 

Και ενώ όλο το προηγούμενο διάστημα φαίνεται ότι οι επικεφαλής του δικτύου καταβάλλουν τεράστια προσπάθεια για να κρατήσουν ψηλά το ενδιαφέρον των χρηστών, την ίδια στιγμή και προκειμένου να προωθηθεί μία εφαρμογή, που δεν αγαπήθηκε από το κοινό αμέσως, το δίκτυο φαίνεται να υιοθετεί ένα πιο επιθετικό μάρκετινγκ και κάπως τελεσίδικες τακτικές για να προστατεύσει τα προϊόντα του.  

Το θέμα είναι κατά πόσο αυτές οι τακτικές αποδίδουν και απ' ό,τι φαίνεται μάλλον ναι, αφού οι χρήστες διαμαρτύρονται μεν στα social media, αλλά μετά από λίγο συμμορφώνονται με τα νέα δεδομένα 

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM