ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

Οι δέκα καλύτερες διαφημίσεις για τον πονοκέφαλο

Οι δέκα καλύτερες διαφημίσεις για τον πονοκέφαλο Facebook Twitter
Το κακό Photoshop φαίνεται να λειτουργεί σωστά σε αυτή τη διαφήμιση του 2007, όπου η Weleda είναι η λύση. // Πρακτορείο TBWA\Hunt\Lascaris, Γιοχάνεσμπουργκ, Νότια Αφρική
0

1.

Οι δέκα καλύτερες διαφημίσεις για τον πονοκέφαλο Facebook Twitter
Από την καμπάνια της Bayer για την παιδική ασπιρίνη το 2006. //Πρακτορείο Y & R, Μπουένος Άιρες, Αργεντινή.
 

2. 

Οι δέκα καλύτερες διαφημίσεις για τον πονοκέφαλο Facebook Twitter
Διαφημίσεις παρακεταμόλης του 2007. // Πρακτορείο Puerto Publicidad, Σαντιάγο, Χιλή.

3. 

Οι δέκα καλύτερες διαφημίσεις για τον πονοκέφαλο Facebook Twitter

4. 

Οι δέκα καλύτερες διαφημίσεις για τον πονοκέφαλο Facebook Twitter
Σουρεαλιστικό έργο τέχνης για τη διαφήμιση της Paramex το 2011. // Πρακτορείο O & M, Τζακάρτα, Ινδονησία

5. 

Οι δέκα καλύτερες διαφημίσεις για τον πονοκέφαλο Facebook Twitter
Διαφήμιση της Bayer με γκράφιτι στη Ρουμανία . Η διαφήμιση είναι του 2010 και το πρακτορείο Graffiti BBDO προσέλαβε ένα καλλιτέχνη για το γκράφιτι (που σημαίνει "πονοκέφαλος") στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο.

6. 

Οι δέκα καλύτερες διαφημίσεις για τον πονοκέφαλο Facebook Twitter
Δύο έξυπνες διαφημίσεις της Bayer για τα έξτρα παυσίπονα. (2010) // Πρακτορείο Almap BBDO, Βραζιλία

7. 

Οι δέκα καλύτερες διαφημίσεις για τον πονοκέφαλο Facebook Twitter

8. 

Οι δέκα καλύτερες διαφημίσεις για τον πονοκέφαλο Facebook Twitter
Κέρδισε το Λιοντάρι στις Κάννες το 2011. Από το πρακτορείο 4 AM Saatchi & Saatchi, Γουατεμάλα.

9.

 

Η καλύτερη διαφήμιση ασπιρίνης του 2011. Απέσπασε όλα τα βραβεία. Από το πρακτορείο BBDO Guerrero Proximity, στις Φιλιππίνες.

10. 

[via]

Design
0

ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

ADM 2025: The Urban Issue / Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

Με σύγχρονα εργαλεία, καθαρές συνθετικές αρχές και βαθιά γνώση του εργοταξίου, το γραφείο LKMK architects αποτυπώνει έναν αρχιτεκτονικό λόγο που ισορροπεί μεταξύ δημιουργικότητας και τεχνικής ακρίβειας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Η συλλογική ευφυΐα στην υπηρεσία του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού

ADM 2025: The Urban Issue / Η συλλογική ευφυΐα στην υπηρεσία του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού

Με έδρα την Αθήνα και έργα σε όλη την Ελλάδα, το αρχιτεκτονικό γραφείο The Hive Architects χτίζει ένα δημιουργικό μοντέλο συνεργασίας που αντλεί έμπνευση από τη συλλογικότητα, την τοπική ταυτότητα και τη σύγχρονη καθημερινή ζωή.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Η αρχιτεκτονική ως τοπίο και η αναδιαμόρφωση της ελληνικής κατοικίας

ADM 2025: The Urban Issue / Η αρχιτεκτονική ως τοπίο και η αναδιαμόρφωση της ελληνικής κατοικίας

Καθώς η νέα ελληνική αρχιτεκτονική αναζητά τρόπους να συνδυάσει τη νοηματική πυκνότητα με τον χωρικό στοχασμό, το γραφείο Façade ξεχωρίζει για την ακρίβεια, τη θεωρητική συνέπεια και τη βαθιά σύνδεση με το τοπίο.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR