Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού;

Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter
Η συσκευσία δημιουργεί μια μοναδική ταυτότητα για την Teabox.
1

Ο κύκλος από την συγκομιδή του τσαγιού μέχρι την αχνιστή κούπα μας είναι εγκλωβισμένος σε απαρχαιωμένες πρακτικές ο΄που εμπλέκονται ακόμα δημοπράττες, πράκτορες και χονδρέμποροι όπως και στις αρχές του 19ου αιώνα. Μια Ινδική εταιρεία όμως με την στήριξη ενός Τεξανού δισεκατομμυριούχου αποφάσισε να εξαφανίσει τους μεσάζοντες και να αποστέλλει στους καταναλωτές το τελικό προϊόν μέσα σε 48 ώρες από την παραγωγή, έτη φωτός ταχύτερα από την μέση περίοδο τριών εώς έξι μηνών που απαιτείται σήμερα.

 

Προκειμένου να επικοινωνήσει την καινοτόμο προσέγγιση της, η Teabox προσέλαβε την Natasha Jen της Pentagram προκειμένου να συλλάβει μια πρωτοπόρο και σύγχρονη εταιρική ταυτότητα. "Το τσάι ως βιομηχανία και εμπορικό αγαθό χαρακτηρίζεται από παραδοσιακές αν όχι ξεπερασμένες νοοτροπίες" λέει η Jen. "Η πλειοψηφία των οπτικών και γραπτών μηνυμάτων που συνδέονται με το τσάι είναι δέσμια μιας αποικιακής ή new-age εικόνας. Η αποικιακή παραπέμπει στην παράδοση και την πολυτέλεια ενώ η new-age παραπέμπει στα οφέλη για την υγεία και την χαλάρωση που προσφέρει η κατανάλωση τσαγιού".

 

 

Συνεργαζόμενη με τον ιδρυτή και τον διευθυντή μάρκετινγκ της Teabox, η Jen δημιούργησε μια ταυτότητα έντονη, εκλεπτυσμένη και μοντέρνα που επιτρέπει στο προϊόν να κλέψει την παράσταση. "Τα επιμέρους στοιχεία είναι εξαιρετικά απλά και συνδυάζονται προκειμένουν να προτείνουν μια νέα άποψη για την κατανάλωση τσαγιού" όπως λέει και η ίδια. Όλη η ταυτότητα στήθηκε γύρω από μια ειδικά σχεδιασμένη γραμματοσειρά και ένα μονόγραμμα που απηχεί τα στένσιλ που παραδοσιακά χρησιμοποιούνται στα κιβώτια του τσαγιού. "Θελήσαμε να αμφισβητήσουμε την συνήθη ανανεωτική προσέγγιση με την δημιουργία ενός μηχανοποιημένου και ταυτόχρονα χρωματιστου και παιγνιώδους καμβά. Το μόνο στοιχείο που έλκει προέλευση από την παράδοση είναι η εξατομικευμένη στένσιλ γραμματοσειρά: οι γραμματοσειρές στένσιλ χρησιμοποιούνται εδώ και αιώνες στα κιβώτια διακίνησης τσαγιού. Όταν όμως αυτή η γραμματοσειρά στένσιλ συνδυάζεται συνειδητά με έναν κατ' επιλογή καθαρό καμβά δημιουργείται ένα τελείως νέο λουκ και αίσθηση."

 

 

Η συσκευασία χαρακτηρίζεται από δύο έντονα χρώματα, ένα που συχνά συνδεέται με το τσάι – πράσινο για πράσινο τσάι, πορτοκαλί για το Chai κλπ – και ένα αντίθετο χρώμα. Με κομψή ανάγλυφη εκτύπωση, τα κουτιά τιμούν το περιεχόμενο τους. Μοιάζει σαν μια μια μικρή ιεροτελεστία το να τα ανοίγεις για να ανακαλύψεις το μεταλλικό κουτάκι που φωλιάζει μέσα τους. Κάθε κουτί φύλλων τσαγιού συνοδεύεται από ένα φυλλάδιο με οδηγίες για την κατάλληλη προετοιμασία του ροφήματος, σημειώσεις γευσιγνωσίας (όπως και στην οινική βιομηχανία) και αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με το τσάι αυτό καθεαυτό. Για να είναι πιο εύληπτες οι πληροφορίες η ομάδα της Jen δημιούργησε ειδικά εικονίδια. Η Teabox είναι μια παγκόσμια εταιρεία, οι πελάτες της προέρχονται από όλες τις χώρες του κόσμου, και η προσπάθεια επανατοποθέτησης στην αγορά καθώς και η δουλειά της ομάδας της Pentagram στοχεύει στην παγκόσμια κοινότητα φανατικών του τσαγιού η οποία έχει συνηθισει στο νοσταλγικό design. "Ελπίσαμε ότι με την εισαγωγή ενός ουσιαστικού και παιγνιώδους στυλ θα δημιουργήσουμε μια νέου τύπου εμπειρία και μια νέα εικόνα για την προετοιμασία του τσαγιού που είναι μια πρακτική αιώνων.

 

Ανά τον κόσμο μόνο το νερό καταναλώνεται περισσότερο από το τσάι και η Teabox φέρνει την καθαρότητα του στην διαδικασία παραγωγής και την συσκευασία ώστε το τσάι της να κατακλύσει τον κόσμο.

 

Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter
Για μια πολυτελή αίσθηση η συσκευασία καλύπτεται από ιδιαίτερα ανάγλυφα σχέδια με ένα διαφανές γυαλιστερό βερνίκι.
Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter
Οι συσκευασίες ανοίγουν στο πλάι για να αποκαλύψουν τα μεταλλικά κουτάκια που περιέχουν τα φύλλα τσαγιού.
Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter
Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter
Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter
Η Teabox προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία με ότι χρειάζεται ένας λάτρης του τσαγιού.
Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανοίγει στη Νάουσα η πρώτη Βιβλιοθήκη Οίνου της χώρας μας στη μνήμη του Γιάννη Μπουτάρη

Design / Η πρώτη βιβλιοθήκη για το κρασί στην Ελλάδα. Ο Γιάννης Μπουτάρης θα ήταν περήφανος

Ένας ιδιότυπος πολυχώρος που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του ντόπιου πληθυσμού σε ό,τι αφορά το κρασί, τη γαστρονομία και τη βιωσιμότητα, ξεκινά τη λειτουργία του στη Νάουσα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο μάγος της οικειότητας

Design / Μιχάλης Αναστασιάδης: «Υπάρχει φλυαρία στο design, λείπει η αυθεντικότητα»

Σε μια καριέρα 30 σχεδόν χρόνων σχεδίασε φωτιστικά, έπιπλα και αντικείμενα που μαρτυρούν έναν αναγεννησιακό δημιουργό, ο οποίος καταπιάνεται με τα υλικά, τη λειτουργικότητα και την τεχνολογία, σχεδιάζοντας την ποίηση τού καθημερινού. Με αφορμή την πρώτη του ατομική έκθεση στην Ελλάδα που μόλις εγκαινιάστηκε, ο Μιχάλης Αναστασιάδης μίλησε στη LifO.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Design / Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Το διαμέρισμα του εικαστικού Αργύρη Αγγελή είναι γεμάτο φυτά και ετερόκλητα στοιχεία. Ο ίδιος λέει ότι o εκλεκτικισμός -το mix 'n' match, όπως θα λέγαμε σήμερα- είναι το κλειδί των επιλογών του στη διακόσμηση.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
“Ο κόσμος της φιλοξενίας είναι ένας κόσμος χωρίς σύνορα”: όλα όσα έγιναν στη δεύτερη διοργάνωση του HOTEL EXPERIENCE το διήμερο 18&19 Οκτωβρίου 2025 στη Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

Design / Πώς το Hotel Experience μεταμόρφωσε την Τεχνόπολη σε ατμοσφαιρική ξενοδοχειακή εμπειρία

Με συμμετοχή 8000 επισκεπτών, 120 ομιλητών και 70 εταιρειών υλικών και κατασκευής, το Hotel Experience ανέδειξε την ελληνική φιλοξενία ως διεθνή συζήτηση, όπου η αρχιτεκτονική και η επενδυτική στρατηγική συνυπάρχουν στο ίδιο τραπέζι.
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι του Δημήτρη Πικιώνη από τη Μαδρίτη στην οδό Πειραιώς 

Design / Χάρη στον Δημήτρη Πικιώνη ο δρόμος προς την Ακρόπολη είναι ένα έργο τέχνης

Μια νέα έκθεση για τον Δημήτρη Πικιώνη στο Μουσείο Μπενάκη αποκαλύπτει τη σπουδαιότητα αυτού του εμπνευσμένου Έλληνα εικαστικού, αρχιτέκτονα, στοχαστή και όσα του οφείλουν η Αθήνα και οι σύγχρονοι Έλληνες.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένα σπίτι που χρειάζεται περισσότερους τοίχους

Design / Ένα σπίτι που χρειάζεται κι άλλους τοίχους για τους πίνακες του ιδιοκτήτη

Ο αρχιτέκτονας και visual artist Αλέξανδρος Μαγκανιώτης μένει στη Γλυφάδα, σε μια οικογενειακή πολυκατοικία. Το διαμέρισμά του έχει τόσα έργα που μοιάζει με δική του, ατομική έκθεση, την οποία ανανεώνει συνεχώς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Design / Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Πιάτα, φλιτζάνια, βάζα και λάμπες που σε κάνουν να θες να τους τραπεζώσεις όλους. Έντονα, χαριτωμένα, λαχταριστά αντικείμενα που μετατρέπουν το τραπέζι σου σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία ευτυχίας.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια