Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού;

Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter
Η συσκευσία δημιουργεί μια μοναδική ταυτότητα για την Teabox.
1

Ο κύκλος από την συγκομιδή του τσαγιού μέχρι την αχνιστή κούπα μας είναι εγκλωβισμένος σε απαρχαιωμένες πρακτικές ο΄που εμπλέκονται ακόμα δημοπράττες, πράκτορες και χονδρέμποροι όπως και στις αρχές του 19ου αιώνα. Μια Ινδική εταιρεία όμως με την στήριξη ενός Τεξανού δισεκατομμυριούχου αποφάσισε να εξαφανίσει τους μεσάζοντες και να αποστέλλει στους καταναλωτές το τελικό προϊόν μέσα σε 48 ώρες από την παραγωγή, έτη φωτός ταχύτερα από την μέση περίοδο τριών εώς έξι μηνών που απαιτείται σήμερα.

 

Προκειμένου να επικοινωνήσει την καινοτόμο προσέγγιση της, η Teabox προσέλαβε την Natasha Jen της Pentagram προκειμένου να συλλάβει μια πρωτοπόρο και σύγχρονη εταιρική ταυτότητα. "Το τσάι ως βιομηχανία και εμπορικό αγαθό χαρακτηρίζεται από παραδοσιακές αν όχι ξεπερασμένες νοοτροπίες" λέει η Jen. "Η πλειοψηφία των οπτικών και γραπτών μηνυμάτων που συνδέονται με το τσάι είναι δέσμια μιας αποικιακής ή new-age εικόνας. Η αποικιακή παραπέμπει στην παράδοση και την πολυτέλεια ενώ η new-age παραπέμπει στα οφέλη για την υγεία και την χαλάρωση που προσφέρει η κατανάλωση τσαγιού".

 

 

Συνεργαζόμενη με τον ιδρυτή και τον διευθυντή μάρκετινγκ της Teabox, η Jen δημιούργησε μια ταυτότητα έντονη, εκλεπτυσμένη και μοντέρνα που επιτρέπει στο προϊόν να κλέψει την παράσταση. "Τα επιμέρους στοιχεία είναι εξαιρετικά απλά και συνδυάζονται προκειμένουν να προτείνουν μια νέα άποψη για την κατανάλωση τσαγιού" όπως λέει και η ίδια. Όλη η ταυτότητα στήθηκε γύρω από μια ειδικά σχεδιασμένη γραμματοσειρά και ένα μονόγραμμα που απηχεί τα στένσιλ που παραδοσιακά χρησιμοποιούνται στα κιβώτια του τσαγιού. "Θελήσαμε να αμφισβητήσουμε την συνήθη ανανεωτική προσέγγιση με την δημιουργία ενός μηχανοποιημένου και ταυτόχρονα χρωματιστου και παιγνιώδους καμβά. Το μόνο στοιχείο που έλκει προέλευση από την παράδοση είναι η εξατομικευμένη στένσιλ γραμματοσειρά: οι γραμματοσειρές στένσιλ χρησιμοποιούνται εδώ και αιώνες στα κιβώτια διακίνησης τσαγιού. Όταν όμως αυτή η γραμματοσειρά στένσιλ συνδυάζεται συνειδητά με έναν κατ' επιλογή καθαρό καμβά δημιουργείται ένα τελείως νέο λουκ και αίσθηση."

 

 

Η συσκευασία χαρακτηρίζεται από δύο έντονα χρώματα, ένα που συχνά συνδεέται με το τσάι – πράσινο για πράσινο τσάι, πορτοκαλί για το Chai κλπ – και ένα αντίθετο χρώμα. Με κομψή ανάγλυφη εκτύπωση, τα κουτιά τιμούν το περιεχόμενο τους. Μοιάζει σαν μια μια μικρή ιεροτελεστία το να τα ανοίγεις για να ανακαλύψεις το μεταλλικό κουτάκι που φωλιάζει μέσα τους. Κάθε κουτί φύλλων τσαγιού συνοδεύεται από ένα φυλλάδιο με οδηγίες για την κατάλληλη προετοιμασία του ροφήματος, σημειώσεις γευσιγνωσίας (όπως και στην οινική βιομηχανία) και αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με το τσάι αυτό καθεαυτό. Για να είναι πιο εύληπτες οι πληροφορίες η ομάδα της Jen δημιούργησε ειδικά εικονίδια. Η Teabox είναι μια παγκόσμια εταιρεία, οι πελάτες της προέρχονται από όλες τις χώρες του κόσμου, και η προσπάθεια επανατοποθέτησης στην αγορά καθώς και η δουλειά της ομάδας της Pentagram στοχεύει στην παγκόσμια κοινότητα φανατικών του τσαγιού η οποία έχει συνηθισει στο νοσταλγικό design. "Ελπίσαμε ότι με την εισαγωγή ενός ουσιαστικού και παιγνιώδους στυλ θα δημιουργήσουμε μια νέου τύπου εμπειρία και μια νέα εικόνα για την προετοιμασία του τσαγιού που είναι μια πρακτική αιώνων.

 

Ανά τον κόσμο μόνο το νερό καταναλώνεται περισσότερο από το τσάι και η Teabox φέρνει την καθαρότητα του στην διαδικασία παραγωγής και την συσκευασία ώστε το τσάι της να κατακλύσει τον κόσμο.

 

Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter
Για μια πολυτελή αίσθηση η συσκευασία καλύπτεται από ιδιαίτερα ανάγλυφα σχέδια με ένα διαφανές γυαλιστερό βερνίκι.
Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter
Οι συσκευασίες ανοίγουν στο πλάι για να αποκαλύψουν τα μεταλλικά κουτάκια που περιέχουν τα φύλλα τσαγιού.
Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter
Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter
Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter
Η Teabox προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία με ότι χρειάζεται ένας λάτρης του τσαγιού.
Εσείς έχετε δει πιο φρέσκιες και κομψές συσκευασίες τσαγιού; Facebook Twitter

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

1 σχόλια