Οι 300 κομπάρσοι της τελετής των Όσκαρ

Οι 300 κομπάρσοι της τελετής των Όσκαρ Facebook Twitter
6

[Aπό τον Θανάση Χαραμή]

 

Σε κάθε τελετή ανάμεσα στα πρώτα ονόματα υπάρχουν και μερικοί που μοιάζουν και μάλλον είναι εντελώς άγνωστοι. Οι περισσότεροι τηλεθεατές πιστεύουν πως είναι οι υποψήφιοι για τις τεχνικές κατηγορίες και μέλη των οικογενειών των σταρ και των παραγωγών. Η αλήθεια είναι πως κάποιοι είναι ακριβώς αυτό. Υπάρχουν όμως και περίπου 300 οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με τα κινηματογραφικά βραβεία, αλλά έχουν κληθεί να παίξουν τον ρόλο του κομπάρσου που απλά θα γεμίζει τα καθίσματα.

Το Vanity Fair μίλησε με μια από τους περσινούς επιλαχόντες που είχαν αναλάβει το καθήκον του όμορφου και απαραίτητου συμπληρώματος και η οποία κατέθεσε μια σειρά από ενδιαφέροντα στοιχεία.

Η κοπέλα της οποίας τα στοιχεία παραμένουν άγνωστα, εξήγησε ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να βρεθείς στην δημοφιλέστερη τελετή του πλανήτη χωρίς να έχεις καμία σχέση με τα βραβεία. Αρχικά συμπληρώνεις μια αίτηση και μαζί την συνοδεύεις με μια φωτογραφία σου. Εδώ μπορεί και να βοηθήσει αν είσαι γνωστός, συγγενής, φίλος ή εργαζόμενος σε κινηματογραφικό στούντιο και έχεις τα υπόλοιπα προσόντα που απαιτούνται. Μαζί με την αίτηση καλείσαι να παραδώσεις ακόμη μια φωτογραφία με τα ρούχα που σκοπεύεις να φορέσεις σε περίπτωση που σε επιλέξουν.

Ο ενδυματολογικός κανόνας είναι αυστηρός. Θα πρέπει να δείχνεις πως είσαι πράγματι καλεσμένος στην τελετή των Όσκαρ και να μην κινείς υποψίες. Τα φορέματα των γυναικών πρέπει να είναι εντυπωσιακά και τα κοστούμια των αντρών καλοραμμένα. Το μακιγιάζ και τα χτενίσματα των "seat fillers" επιμελούνται επαγγελματίες και ειδικοί που τους αναλαμβάνουν από νωρίς. Το πρόβλημα είναι ότι όλο αυτό γίνεται πολύ νωρίτερα από την έναρξη και μετά από δέκα ή και 15 ώρες που η τελετή θα έχει τελειώσει οι "300" δεν έχουν την ίδια λάμψη με τους υπόλοιπους, όπως η άγνωστη αποκαλύπτει στο VF.

Eξίσου αυστηροί είναι οι κανόνες συμπεριφοράς εντός της αίθουσας. Οι "seat fillers" απαγορεύεται να μιλήσουν σε οποιονδήποτε άλλο εκτός από κάποιον που παίζει τον ίδιο ρόλο. Mπορεί δίπλα τους να είναι ο μεγαλύτερος και ο αγαπημένος σου σταρ, αλλά αυτοί θα πρέπει να δείχνουν συνεχώς ψύχραιμοι και φυσιολογικοί χωρίς περιττούς ενθουσιασμούς. Ακόμη και το απλό γεια απαγορεύεται. Αυτό που κάνουν εκεί δεν είναι δημόσιες σχέσεις αλλά καλούνται να γεμίζουν τα κενά των θέσεων όσων καλεσμένων πάνε στο μπαρ και περνάνε πολύ ώρα εκεί. Μερικοί δεν έχουν καν θέση αλλά περιμένουν μόλις αδειάσει κάποια να τοποθετηθούν εκεί για να μην φαίνεται στιγμή άδεια η αίθουσα. Υπάρχουν όμως και εκείνοι που υποχρεούνται να είναι καθηλωμένοι σε όλη την τελετή στις θέσεις που κανείς διάσημος δεν θα καταδεχόταν και που όμως δεν γίνεται να εξαφανιστούν από τα πλάνα.

Το μπαρ είναι απαγορευμένη ζώνη. Γενικά οι "seat fillers" δεν έχουν πρόσβαση σε όλη την αίθουσα και οι κινήσεις τους είναι περιορισμένες από τη θέση τους προς την τουαλέτα και πάλι πίσω. Στο σημείο αυτό, η πηγή του VF αναφέρει πως δύο βετεράνοι του επαγγέλματος την μάλωσαν όταν την έπιασαν να "κλέβει" ένα απεριτίφ από τον μπουφέ σε χώρο που δεν επιτρεπόταν να βρίσκεται.

Όλη αυτή η συμμετοχή δεν πληρώνεται και αντιθέτως κοστίζει. Οι "κομπάρσοι" είναι εθελοντές που δέχονται να περάσουν δεκαπέντε ή και περισσότερες ώρες αυτή τη διαδικασία με μοναδική τους ανταμοιβή το να βρεθούν εντός της αίθουσας. Το μόνο που κερδίζουν είναι απλά να βρεθούν στην θρυλική τελετή και δεν μπορούν καν να βγάλουν αναμνηστική φωτογραφία.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

4 σχόλια
Μέσα στα πολλά μου ερωτηματικά θα εκφράσω ένα μόνο.Όπως γράφει το άρθρο, οι seat filers κινούνται μόνο προς τουαλέτα και πάλι πίσω στο κάθισμα, δεν διευκρινίζεται αν χρησιμοποιούν διαφορετικές ή κοινές τουαλέτες με τους υπερστάρ. Αν οι τουαλέτες είναι κοινές για όλους, σε περίπτωση που ο/η seat filer είναι στην τουαλέτα και χτυπήσει την πόρτα κάποιος/α υπερστάρ, επιτρέπεται να πει «άλλος!.. (other)» ή και αυτό αντιβαίνει τους κανονισμούς και θεωρείται ως μία απόπειρα δημόσιας σχέσης;;;...Το συγκεκριμένο άρθρο μου δημιούργησε πολλά ερωτηματικά. Τα περισσότερα εκφράζονται μέσω αυτής της γνωστής και αγαπημένης κωμωδίας «The Party», όπου ο ήρωας της, ένας κομπάρσος, βρέθηκε απρόσκλητος σε μία δεξίωση διασημοτήτων. Άνετα, αντί για κομπάρσος, θα μπορούσε να είναι ένας seat filer...!http://www.youtube.com/watch?v=KN8FjyvrHY4http://www.youtube.com/watch?v=MkrKkBhsMiA