Οι 300 κομπάρσοι της τελετής των Όσκαρ

Οι 300 κομπάρσοι της τελετής των Όσκαρ Facebook Twitter
6

[Aπό τον Θανάση Χαραμή]

 

Σε κάθε τελετή ανάμεσα στα πρώτα ονόματα υπάρχουν και μερικοί που μοιάζουν και μάλλον είναι εντελώς άγνωστοι. Οι περισσότεροι τηλεθεατές πιστεύουν πως είναι οι υποψήφιοι για τις τεχνικές κατηγορίες και μέλη των οικογενειών των σταρ και των παραγωγών. Η αλήθεια είναι πως κάποιοι είναι ακριβώς αυτό. Υπάρχουν όμως και περίπου 300 οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με τα κινηματογραφικά βραβεία, αλλά έχουν κληθεί να παίξουν τον ρόλο του κομπάρσου που απλά θα γεμίζει τα καθίσματα.

Το Vanity Fair μίλησε με μια από τους περσινούς επιλαχόντες που είχαν αναλάβει το καθήκον του όμορφου και απαραίτητου συμπληρώματος και η οποία κατέθεσε μια σειρά από ενδιαφέροντα στοιχεία.

Η κοπέλα της οποίας τα στοιχεία παραμένουν άγνωστα, εξήγησε ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να βρεθείς στην δημοφιλέστερη τελετή του πλανήτη χωρίς να έχεις καμία σχέση με τα βραβεία. Αρχικά συμπληρώνεις μια αίτηση και μαζί την συνοδεύεις με μια φωτογραφία σου. Εδώ μπορεί και να βοηθήσει αν είσαι γνωστός, συγγενής, φίλος ή εργαζόμενος σε κινηματογραφικό στούντιο και έχεις τα υπόλοιπα προσόντα που απαιτούνται. Μαζί με την αίτηση καλείσαι να παραδώσεις ακόμη μια φωτογραφία με τα ρούχα που σκοπεύεις να φορέσεις σε περίπτωση που σε επιλέξουν.

Ο ενδυματολογικός κανόνας είναι αυστηρός. Θα πρέπει να δείχνεις πως είσαι πράγματι καλεσμένος στην τελετή των Όσκαρ και να μην κινείς υποψίες. Τα φορέματα των γυναικών πρέπει να είναι εντυπωσιακά και τα κοστούμια των αντρών καλοραμμένα. Το μακιγιάζ και τα χτενίσματα των "seat fillers" επιμελούνται επαγγελματίες και ειδικοί που τους αναλαμβάνουν από νωρίς. Το πρόβλημα είναι ότι όλο αυτό γίνεται πολύ νωρίτερα από την έναρξη και μετά από δέκα ή και 15 ώρες που η τελετή θα έχει τελειώσει οι "300" δεν έχουν την ίδια λάμψη με τους υπόλοιπους, όπως η άγνωστη αποκαλύπτει στο VF.

Eξίσου αυστηροί είναι οι κανόνες συμπεριφοράς εντός της αίθουσας. Οι "seat fillers" απαγορεύεται να μιλήσουν σε οποιονδήποτε άλλο εκτός από κάποιον που παίζει τον ίδιο ρόλο. Mπορεί δίπλα τους να είναι ο μεγαλύτερος και ο αγαπημένος σου σταρ, αλλά αυτοί θα πρέπει να δείχνουν συνεχώς ψύχραιμοι και φυσιολογικοί χωρίς περιττούς ενθουσιασμούς. Ακόμη και το απλό γεια απαγορεύεται. Αυτό που κάνουν εκεί δεν είναι δημόσιες σχέσεις αλλά καλούνται να γεμίζουν τα κενά των θέσεων όσων καλεσμένων πάνε στο μπαρ και περνάνε πολύ ώρα εκεί. Μερικοί δεν έχουν καν θέση αλλά περιμένουν μόλις αδειάσει κάποια να τοποθετηθούν εκεί για να μην φαίνεται στιγμή άδεια η αίθουσα. Υπάρχουν όμως και εκείνοι που υποχρεούνται να είναι καθηλωμένοι σε όλη την τελετή στις θέσεις που κανείς διάσημος δεν θα καταδεχόταν και που όμως δεν γίνεται να εξαφανιστούν από τα πλάνα.

Το μπαρ είναι απαγορευμένη ζώνη. Γενικά οι "seat fillers" δεν έχουν πρόσβαση σε όλη την αίθουσα και οι κινήσεις τους είναι περιορισμένες από τη θέση τους προς την τουαλέτα και πάλι πίσω. Στο σημείο αυτό, η πηγή του VF αναφέρει πως δύο βετεράνοι του επαγγέλματος την μάλωσαν όταν την έπιασαν να "κλέβει" ένα απεριτίφ από τον μπουφέ σε χώρο που δεν επιτρεπόταν να βρίσκεται.

Όλη αυτή η συμμετοχή δεν πληρώνεται και αντιθέτως κοστίζει. Οι "κομπάρσοι" είναι εθελοντές που δέχονται να περάσουν δεκαπέντε ή και περισσότερες ώρες αυτή τη διαδικασία με μοναδική τους ανταμοιβή το να βρεθούν εντός της αίθουσας. Το μόνο που κερδίζουν είναι απλά να βρεθούν στην θρυλική τελετή και δεν μπορούν καν να βγάλουν αναμνηστική φωτογραφία.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Οθόνες / 6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Οθόνες / Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Από το «Awful Truth» του Λίο ΜακΚάρεϊ στο «Gone Girl» του Ντέιβιντ Φίντσερ κι από τις μπεργκμανικές «Σκηνές από έναν γάμο» στο «Revolutionary Road» του Σαμ Μέντες, ανατρέχουμε σε δέκα ταινίες για όσους ενώθηκαν ενώπιον Θεού κι ανθρώπων «μέχρι να τους χωρίσει ο θάνατος».   
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

4 σχόλια
Μέσα στα πολλά μου ερωτηματικά θα εκφράσω ένα μόνο.Όπως γράφει το άρθρο, οι seat filers κινούνται μόνο προς τουαλέτα και πάλι πίσω στο κάθισμα, δεν διευκρινίζεται αν χρησιμοποιούν διαφορετικές ή κοινές τουαλέτες με τους υπερστάρ. Αν οι τουαλέτες είναι κοινές για όλους, σε περίπτωση που ο/η seat filer είναι στην τουαλέτα και χτυπήσει την πόρτα κάποιος/α υπερστάρ, επιτρέπεται να πει «άλλος!.. (other)» ή και αυτό αντιβαίνει τους κανονισμούς και θεωρείται ως μία απόπειρα δημόσιας σχέσης;;;...Το συγκεκριμένο άρθρο μου δημιούργησε πολλά ερωτηματικά. Τα περισσότερα εκφράζονται μέσω αυτής της γνωστής και αγαπημένης κωμωδίας «The Party», όπου ο ήρωας της, ένας κομπάρσος, βρέθηκε απρόσκλητος σε μία δεξίωση διασημοτήτων. Άνετα, αντί για κομπάρσος, θα μπορούσε να είναι ένας seat filer...!http://www.youtube.com/watch?v=KN8FjyvrHY4http://www.youtube.com/watch?v=MkrKkBhsMiA