Οι πρώτες ταινίες του Αλμοδοβάρ

Οι πρώτες ταινίες του Αλμοδοβάρ Facebook Twitter
Η καλτ ταινία «Η Πέπι, η Λούσι, η Μπομ και τα Άλλα Κορίτσια»
0

Pepi, Luci, Bom y otras chicas del montón (1980)

Καλτ ταινία που έγινε έμβλημα της Movida Madrilena- της πολιτιστικής ηδονιστικής επανάστασης που ακολούθησε την κατάρρευση του Φρανκικού Καθεστώτος .Tην ηρωϊδα -Pepi (Κάρμεν Μάουρα- ναι από τότε τη χρησιμοποιεί στις ταινίες του!) τη βιάζει ένας αστυνομικός όταν την πιάνει να έχει χόρτο στο διαμέρισμα της. Παίρνει την εκδίκηση της κάνοντας την  μαζοχίστρια γυναίκα του Luci να την παρατήσει. Η Luci ερωτεύεται τη λεσβία πανκ Bom. Η ταινία γυρίστηκε Σαββατοκύριακα γιατι ο Αλμοδοβάρ ήταν ακόμα υπάλληλος τηλεφωνικής εταιρίας. Τα χρήματα για την ταινία τα μάζεψαν και οι ηθοποιοί.

Laberinto del Pasione (1982)

Οι πρώτες ταινίες του Αλμοδοβάρ Facebook Twitter

Κωμωδία- μελόδραμα - όργιο με μια νυμφομανή ηρωϊδα που ερωτεύεται έναν μαγευτικό πρίγκιπα από μια ανύπαρκτη χώρα της Μέσης Ανατολής.

Εntre Tinieblas (1983)

Οι πρώτες ταινίες του Αλμοδοβάρ Facebook Twitter

Μαύρη κωμωδία οπού μια τραγουδίστρια σε καμπαρέ βρίσκει καταφύγιο σε ένα μοναστήρι με εκκεντρικές καλόγριες. Καρμεν Μαουρα και Μαρίσα Παρέδες σε δυνατό ντούο.

¿Qué he hecho yo para merecer esto!! (1984)

Οι πρώτες ταινίες του Αλμοδοβάρ Facebook Twitter

Μια χαοτική οικογένεια Μαδριλένων: Η Κάρμεν Μάουρα είναι καταπιεσμένη νοικοκυρά, ο ένας γιος είναι ομοφυλόφιλος , ο άλλος πουλάει ναρκωτικά.Ο πατέρας θυμάται ακόμα την περασμένη του αγάπη. H συνέχεια θυμίζει το Volver.

Matador (1986)

Οι πρώτες ταινίες του Αλμοδοβάρ Facebook Twitter

To σεξ και ο θάνατος , ο θάνατος και το σεξ. Ήρωας του έργου ο μαθητευόμενος Αντόνιο Μπαντέρας.

La ley del deseo (1987)

Οι πρώτες ταινίες του Αλμοδοβάρ Facebook Twitter

Δράμα για τη σχέση μεταξύ τριών ομοφυλόφιλων αντρών

Mujeres al borde de un ataque de nervios (1988)

Οι πρώτες ταινίες του Αλμοδοβάρ Facebook Twitter

Ήταν το φιλμ που τον έκανε διάσημο σε όλο τον κόσμο, πήρε εξάλλου και μια υποψηφιότητα για  το Όσκαρ καλύτερης ξένης ταινίας. Η ιστορία της Pepa που προσπαθεί απεγνωσμένα να  μάθει γιατί την άφησε ο εραστής της, και που είναι ξεκινάει ένα γαϊτανάκι απεγνωσμένων κινήσεων και συμπτώσεων. Σημείωση (το trailer είναι αμερικάνικο με χαζό αμερικάνικο voiceover)

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νταβίντ Πάμπλος: « Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Οθόνες / Νταβίντ Πάμπλος: «Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Βία, καρτέλ ναρκωτικών, τρόμος παντού, σκλάβοι του σεξ αλλά και queer έρωτες στο Μεξικό του σήμερα. Αυτό είναι το σκηνικό της συγκλονιστικής ταινίας «Στον δρόμο» που είδαμε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ο Μεξικανός σκηνοθέτης μίλησε στη LiFO για τη ζωή στο Μεξικό αλλά και για την τόλμη που χρειάστηκε να γυρίσει μια ταινία με ένα τόσο επικίνδυνο για τη χώρα του θέμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ