Ο κόσμος του Κωνσταντίνου Τζούμα. Τι χάος! Τι τρέλα! Τι Καρναβάλι! 

  Ο κόσμος του Κωνσταντίνου Τζούμα. Τι χάος! Τι τρέλα! Τι Καρναβάλι!  Facebook Twitter
0

 

Ποια είναι η εικόνα που έχετε  για την απόλυτη ευτυχία ;
Με πολύ κόκκο

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος σας φόβος ;
Ο ίδιος ο φόβος

Ποιο εν ζωή πρόσωπο εκτιμάται ;
Την Βίκυ Ποταμιάνου

Σε ποιο πράγμα προδώσατε τον εαυτό σας και μετανιώσατε περισσότερο για αυτό;
Στον έρωτα

Για ποια προδοσία του εαυτού σας οικτίρετε τους άλλους ;
Αυτή που συνεπάγεται κοινωνική άνοδο

Ποιο εν ζωή πρόσωπο σιχαίνεστε περισσότερο ;
Πού τέτοια τύχη

Ποιο είναι το αγαπημένος σας απόφθεγμα ;
Το άγνωστο μας έχει περικυκλώσει γλυκιά μου. Ζαβαρακατρανέμια

Τι νοσταλγείτε περισσότερο ;
Τις ημέρες της ηδονής και της τέχνης

Ποιο είναι το πιο εξωφρενικό πράγμα που κάνετε ;
A όχι τέτοιες οικειότητες

Ποιο είναι το αγαπημένος σας ταξίδι ;
Με φίλους οπουδήποτε

Ποια θεωρείται την πιο υπερεκτιμημένη αρετή ;
Την «ευαισθησία»

Ποιο είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό σας ;
O τρόμος του τετ α τετ και η άνεση που έχει πάρει τη θέση της ντροπής

Ποιο χαρακτηριστικό προτιμάτε σε κάποιον ;
Το γενναιόδωρο χαμόγελο

Τι θεωρείται σημαντικό στους φίλους σας ;
To φλερτ τους με το μεγαλείο (που παραμερίζει τη λύσσα μου για την ασυνέπεια τους στα ραντεβού)

Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που σας έχουν δώσει ;
Αγόρι μου, να είσαι πάντα λεπτός να έχεις την υγειά σου και να κάνεις ότι γουστάρεις

Διαλέξτε πέντε θέσεις που περιγράφουν τον εαυτό σας ;
Δεν – χρειάζεται-να – γίνει-θέμα

Ποιοι είναι οι καλύτεροι φίλοι σας ;
Όλοι και όλα για όσο πάει

Ποια μουσική θα θέλατε να παίζουν στην κηδεία σας ;
Το knock- knock -knocking on  Heavens door του Dylan και μερικοί να κρυφογελάνε

Ποιο είναι το πολυτιμότερο περιουσιακό σας στοιχείο ;
H εγγενής οικονομική μου αστάθεια

Τι θεωρείτε σαν τον έσχατο βαθμό δυστυχίας ;
Τη μελαγχολία της αφθονίας

Πού θα θέλατε να ζείτε ;
Στο Παρόν

Ποια είναι η αγαπημένη σας απασχόληση ;
Να καταβροχθίζω μυθιστορήματα και να ψωνίζω

Σε ποιες περιπτώσεις λέτε ψέματα ;
Στην «πρώτη γνωριμία».Μου ξεφεύγουν

Τι απεχθάνεστε στην εξωτερική σας εμφάνιση ;
Μα μια ζωή αδύνατος ;

Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείτε υπερβολικά ;
Χάος.Τι τρέλα !Τι καρναβάλι!.Θα σου φύγει το κλαπέτο , κορίτσι μου

Για τι μετανοείτε περισσότερο ;
Που ονειρεύομαι πράγματα που θα λατρέψω με ακριβοπληρωμένη φωνή.

Τι ή ποιόν αγαπάτε περισσότερο στην ζωή σας ;
Ένα καλό βιβλίο, τις παλιές ερωμένες και τους φίλους

Πότε και που υπήρξατε ευτυχισμένος ;
Όταν αλήτευα κομψά , στη Νέα Υόρκη τη δεκαετία του 70, και σε μερικά δείπνα στην Αθήνα ακόμα και τώρα

Ποιο ταλέντο θα θέλατε να είχατε ;
Του βιρτουόζου πιανίστα

Ποια είναι η πιο συνηθισμένη σεξουαλικής σας φαντασίωση ;
Άγνωστες ζαλιστικές αγκαλιές με καυτή σάρκα

Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας συγγραφείς ;

Κάρεν Μπλίξεν , Πατρίτσια Χάισμιθ, Μπρους Τσάτουιν και Σάμιουελ Μπέκετ

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας φανταστικός ήρωας ;
Ο αόρατος. Πλάκα δεν έχει ;

Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας πραγματικοί ήρωες ;
Αυτοί που παίζουν το παιχνίδι με ακρίβεια και χωρίς πολλά πολλά

Ποια είναι τα αγαπημένα σας ονόματα ;
Της ελληνικής μυθολογίας αλλά και Λίλιαν, Αλέξης, Σάτια , Ελεονώρα, Κονσουέλο,Άμπι και Πήτερ Ο Τούλ

Τι απεχθάνεστε περισσότερο ;
Την άγρια χαρά

Ποια είναι η παρούσα διανοητική σας κατάσταση ;
Ισορροπία που μπάζει από παντού

Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στον εαυτό σας τι θα ήταν αυτό ;
Μερικά κιλά παραπάνω και γερό στομάχι. Επίσης λίγη ΚΔΟΑ (κτηνώδης δύναμη , ογκώδης άγνοια) δεν θα έβλαπτε

Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στην οικογένειά σας τι θα ήταν αυτό ;
Περισσότερα χρήματα. Απο ιδέες ... αν υποτεθεί ότι έχω οικογένεια

Ποια θεωρείτε την μεγαλύτερη επιτυχία σας ;
Το ότι συνάντησα και ευτυχισμένους τσιγγάνους, ούτως ειπείν

Αν μπορούσατε να επιστρέψετε στην ζωή τι θα θέλατε να είστε ;
Ερμής ανάμεσα σε ανθρώπους….(Ελάτε τώρα κύριε Προυστ , «you cant always get what you want)  

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Θέατρο / Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Τα «Κακά σκηνικά» είναι «μια κωμική κόλαση» αφιερωμένη στη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα, μια απόδραση από τα χάλια της χώρας, του θεάτρου, του παγκόσμιου γεωπολιτικού γίγνεσθαι, ένα ξόρκι στην κατάθλιψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Παπαδόπουλος: «Κάθε μορφή τέχνης χρειάζεται το εσωτερικό βάθος»

Θέατρο / Χρήστος Παπαδόπουλος: «Mε αφορά πολύ το "μαζί"»

Το «τρομερό παιδί» από τη Νεμέα που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στη χορογραφία ανοίγει το φετινό 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τους Dance On Ensemble και το «Mellowing», μια παράσταση για τη χάρη και το σθένος της ωριμότητας.  
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κάνεις χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη σου ανάγκη

Χορός / «Κάνουμε χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη μας ανάγκη»

Με αφορμή την παράσταση EPILOGUE, ο διευθυντής σπουδών της σχολής της Λυρικής Σκηνής Γιώργος Μάτσκαρης και έξι χορευτές/χορεύτριες μιλούν για το δύσκολο στοίχημα τού να ασχολείται κανείς με τον χορό στην Ελλάδα σήμερα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Γιάννος Περλέγκας ανεβάζει τον «Κατσούρμπο» του Χορτάτση

Θέατρο / Γιάννος Περλέγκας: «Ο Κατσούρμπος μας είναι μια απόπειρα να γίνουμε πιο αθώοι»

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί το έργο του Χορτάτση στο πλαίσιο του στο πλαίσιο του Κύκλου Ρίζες του Φεστιβάλ Αθηνών. Τον συναντήσαμε στις πρόβες όπου μας μίλησε για την αξία του Κρητικού συγγραφέα και του έργου του και την ανάγκη για περισσότερη λαϊκότητα στο θέατρο. Κάτι που φιλοδοξεί να μας δώσει με αυτό το ανέβασμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασίλης Παπαβασιλείου

Απώλειες / Βασίλης Παπαβασιλείου (1949-2025): Ένας σπουδαίος διανοητής του ελληνικού θεάτρου

«Αυτό, λοιπόν, το οφείλω στο θέατρο: τη σωτηρία από την κακομοιριά μου»: Ο σκηνοθέτης, μεταφραστής, ηθοποιός και δάσκαλος Βασίλης Παπαβασιλείου πέθανε σε ηλικία 76 ετών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Θέατρο / Δημήτρης Γκοτσόπουλος: «Ήμουν ένα αγρίμι που είχε κατέβει από τα βουνά»

Ο ταλαντούχος ηθοποιός φέτος ερμηνεύει τον Νεοπτόλεμο στον «Φιλοκτήτη» του Σοφοκλή. Πώς κατάφερε από ένα αγροτικό περιβάλλον να πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες και γιατί πέρασε ένα ολόκληρο καλοκαίρι στην Πολύαιγο, διαβάζοντας «Βάκχες»;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Θέατρο / Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Ο κορυφαίος Έλληνας σκηνοθέτης διασκευάζει φέτος τις τραγωδίες του Οιδίποδα σε ένα ενιαίο έργο και μιλά στη LiFO, για το πώς η μοίρα είναι μια παρεξηγημένη έννοια, ενώ σχολιάζει το αφήγημα περί «καθαρότητας» της Επιδαύρου, καθώς και τις ακραίες αντιδράσεις που έχει δεχθεί από το κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΓΙΑ 28 ΜΑΙΟΥ Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Θέατρο / Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Σαν σήμερα, το 1943, γεννήθηκε η Ελληνίδα σοπράνο που διέπρεψε για μια ολόκληρη δεκαετία στην Ευρώπη και την Αμερική, αλλά κάηκε εξαιτίας μιας σειράς ιδιαίτερα απαιτητικών ρόλων, τους οποίους ερμήνευσε πολύ νωρίς. Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, ένας από τους λίγους στην Ελλάδα που γνωρίζουν σε βάθος την πορεία της, περιγράφει την άνοδο και την πτώση της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Θέατρο / Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Από τους Αγίους Σαράντα της Αλβανίας μέχρι τη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, η ζωή του βραβευμένου ηθοποιού, τραγουδιστή και σεναριογράφου είναι μια διαρκής προσπάθεια συμφιλίωσης με την απώλεια. Η παράσταση «Μια άλλη Θήβα» τον καθόρισε, ενώ ο ρόλος του στο «Brokeback Mountain» τού έσβησε κάθε ομοφοβικό κατάλοιπο. Δηλώνει πως αυτό που τον ενοχλεί βαθιά είναι η αδράνεια απέναντι σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μιχαήλ Μαρμαρινός: Το έπος μάς έμαθε να αναπνέουμε ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ

Θέατρο / Μιχαήλ Μαρμαρινός: «Από μια κοινωνία της αιδούς, γίναμε μια κοινωνία της ξεδιαντροπιάς»

Με τη νέα του παράσταση, ο Μιχαήλ Μαρμαρινός επιστρέφει στην Οδύσσεια και στον Όμηρο και διερευνά την έννοια της φιλοξενίας. Αναλογίζεται το «απύθμενο θράσος» της εποχής μας, εξηγεί τη στενή σχέση του έπους με το βίωμα και το θαύμα που χάσαμε και παραμένει σχεδόν σιωπηλός για τη νέα του θέση ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Θέατρο / 13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Τέχνη με φαντασία, αστείρευτη δημιουργία, πρωτοποριακές προσεγγίσεις: ένα επετειακό, εορταστικό, πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από 83 επιλογές από το θέατρο, τη μουσική και τον χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κυνηγώντας τον χαμένο χρόνο σε ένα έργο για την εξουσία

Θέατρο / «Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»: Ένα έργο για τη μόνιμη ήττα μας από τον χρόνο

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος σκηνοθετεί και γράφει ένα έργο-παιχνίδι, εξετάζοντας τις σχέσεις εξουσίας, τον δημιουργικό αντίλογο και τη μάταιη προσπάθεια να ασκήσουμε έλεγχο στη ζωή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Φάουστ» του Άρη Μπινιάρη, ένα μιούζικαλ από την Κόλαση

Θέατρο / Φάουστ: Ένα μιούζικαλ από την κόλαση

«Ζήσε! Μας λέει ο θάνατος, ζήσε!», είναι το ρεφρέν του τραγουδιού που επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά, εν μέσω ομαδικών βακχικών περιπτύξεων – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Φάουστ» του Γκαίτε σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ