Η πρεμιέρα του «Squid Game 2» έγραψε ιστορία στο Netflix αλλά δίχασε όσο λίγα πρότζεκτ

Η πρεμιέρα του Squid Game έγραψε ιστορία στο Netflix αλλά δίχασε όσο λίγες Facebook Twitter
0

«Αναμενόμενη» χαρακτήρισε το Variety την πρωτοφανή επιτυχία της πρεμιέρας του «Squid Game 2» στο Netflix.

Η δεύτερη σεζόν της σειράς που επέστρεψε τρία χρόνια μετά, συγκέντρωσε 68 εκατομμύρια προβολές μόλις τις πρώτες τέσσερις ημέρες από διάθεσής της στην streamng υπηρεσία.

Πρόκειται για αριθμό - ρεκόρ, καθώς σημείωσε τις περισσότερες προβολές από όσες έχει φτάσει οποιαδήποτε άλλη σειρά του Netflix στην εβδομάδα πρεμιέρας της, καταρρίπτοντας το ρεκόρ του  «Wednesday», το 2022, με 50,1 εκατομμύρια προβολές.

Εντούτοις, όλα δείχνουν ότι η σαρωτική πρεμιέρα της νέας σεζόν, δεν οφείλεται παρά στον πρώτο επιτυχημένο κύκλο του κορεάτικου πρότζεκτ.

«Οι κριτικές του Squid Game 2 κυμαίνονται από συγκλονιστικές έως απογοητευτικές» λέει σε δημοσίευμα, το BBC.

Ο Guardian έγραψε, ότι «μετά από ένα αρκετά αργό ξεκίνημα, η σειρά που επιστρέφει τελικά μετατρέπεται στην τηλεόραση που θα σας κάνει να αισθανθείτε πράγματι άβολα αιμοδιψείς».

«Ο τρίτος κύκλος, ο οποίος έχει ήδη ανατεθεί για το 2025, πρέπει να τα πάει καλύτερα» σημειώνει η κριτικός του Guardian.

Η πρώτη σεζόν του νοτιοκορεατικού δράματος ακολουθεί την περιπέτεια 456 ανθρώπων, απελπισμένων με πολλά χρέη, που πάλευαν μέχρι θανάτου για ένα τεράστιο χρηματικό έπαθλο. Αυτή τη φορά, ο προηγούμενος νικητής, συμμετέχει ξανά με σκοπό να προστατεύσει τους υπόλοιπους διαγωνιζομένους και να «ξεσκεπάσει» εκείνους που κρύβονται πίσω από τα αιματηρά και θανατηφόρα παιχνίδια.

Από την άλλη, η κριτική των Times σχολιάζει: «Το κλειδί της επιτυχίας αυτής της συγκλονιστικής επιστροφής είναι ο προσεκτικός και μελετημένος ρυθμός, σε συνδυασμό με νύξεις φωτός μέσα στη φρικιαστική σκιά».

Η Telegraph έδωσε στη δεύτερη σεζόν μόνο τρία αστέρια, παρομοιάζοντάς την με το «δεύτερο άλμπουμ κάποιου που έγινε ποπ σταρ μέσα σε μια νύχτα», προσθέτοντας πως το Squid Game 2 «έχει πολλά από αυτά που αγαπήσατε στο πρώτο Squid Game, από το 2021, αλλά δεν ενδιαφέρεται να ξεπεράσει, πόσο μάλλον να ανατρέψει, τον προκάτοχό του».

Το ίδιο διχασμένοι είναι και οι εκατομμύρια τηλεθεατές από όλο τον κόσμο, που έσπευσαν να παρακολουθήσουν το νέο «Παιχνίδι του Καλαμριού».

«Ποιος σκέφτηκε την ιδέα να τελειώσει η σεζόν με αυτόν τον τρόπο;», «Δεν ξέρω, αυτή η σεζόν με εκνεύρισε» και «Απογοητευτικό» ήταν μερικά από τα σχόλια του κοινού που δεν ευχαριστήθηκε με την πλοκή, στο X.

Με πληροφορίες από BBC

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

TV & Media / Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη;» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

«Βγήκα ένα βράδυ με τους φίλους μου, διασκέδασα, όπως κάνω πάντα. Την επόμενη ημέρα υπήρχαν άρθρα, τηλέφωνα» ανέφερε η ηθοποιός φανερά απορημένη με όσα γράφτηκαν και ακούστηκαν τις προηγούμενες ημέρες
LIFO NEWSROOM
Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

TV & Media / Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

Ο Μεταξάς, συγγραφέας, ραδιοφωνικός παρουσιαστής και ευαγγελικός διανοούμενος, παρουσιάστηκε ως ο άνθρωπος που θα επαναφέρει τη «χαρά» στην ψυχαγωγία, απαλλαγμένη από το «δηλητήριο των φιλελεύθερων talk show»
LIFO NEWSROOM
Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 μετά τις αντιδράσεις

TV & Media / Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 έπειτα από αντιδράσεις

Ως απάντηση στο κύμα επικρίσεων, η Amazon αντικατέστησε τις φωτογραφίες με πιο παραδοσιακές, από τις ίδιες τις ταινίες, αν και, όπως επισημαίνεται, ούτε αυτές περιλαμβάνουν όπλα
LIFO NEWSROOM
Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

TV & Media / Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

Η Ζέλντα Γουίλιαμς, κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς, ξεσπά κατά της τεχνητής νοημοσύνης και των deepfake βίντεο που «ανασταίνουν» τον πατέρα της, καταγγέλλοντας τη χρήση του AI στη βιομηχανία ψυχαγωγίας ως ανήθικη και προσβλητική προς την ανθρώπινη δημιουργία
LIFO NEWSROOM