Νέα Focus-Bari 2024: Ξανά Νο.1 εβδομαδιαίο έντυπο πανελλαδικά η LiFO

Νέα Focus-Bari 2024:  Ξανά κορυφαίο έντυπο στην κατηγορία της η LiFO Facebook Twitter
0

ΣΕ ΜΙΑ  από τις πιο ανταγωνιστικές περιόδους στον χώρο των media, με συνεχείς ανακατατάξεις και αλλαγές, η LiFO εξακολουθεί να κατέχει κυρίαρχη θέση στις αναγνωσιμότητες των ελληνικών media brands που δραστηριοποιούνται τόσο στα έντυπα όσο και στο διαδίκτυο.


Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της νέας BARI-Focus , η LiFO είναι για μία ακόμα χρονιά το κορυφαίο εβδομαδιαίο έντυπο πανελλαδικά σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες, την ίδια στιγμή που το LiFO.gr σημειώνει σημαντικές πρωτιές στα νεανικά κοινά και στις δυναμικές ηλικίες που διαμορφώνουν τις νέες τάσεις. 


Νο.1 εβδομαδιαίο έντυπο

Στην αναγνωσιμότητα των εβδομαδιαίων εντύπων, η LIFO αναδεικνύεται ως το κορυφαίο ελληνικό brand με μεγάλη διαφορά από τον ευθύ ανταγωνιστή της, σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες.

LiFO…………………………………......….584.5
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ…...543.7
ΤΑ ΝΕΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ……......434.6
ATHENS VOICE………………….......392.6
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ…………………..….326.2

Ταυτόχρονα, όμως, η LiFO παρουσιάζει σημαντικές πρωτιές και επιτυχίες στα πιο νεανικά κοινά, τόσο μεταξύ των ενημερωτικών sites όσο και στη συνδυασμένη αναγνωσιμότητα τίτλων με εβδομαδιαίο έντυπο και site.

Νέα Focus-Bari 2024:  Ξανά κορυφαίο έντυπο στην κατηγορία της η LiFO Facebook Twitter

Νο.1 στα ενημερωτικά sites της Αττικής στις ηλικίες 13-34

LiFO.gr ……………………….225,8
Protothema.gr………….....… 223,8
Kathimerini.gr ………...….… 176,8
Athensvoice.gr…………...… 158,2
Tovima.gr …………………... 152


Νο.2 στα ενημερωτικά sites πανελλαδικά στις ηλικίες 13-54

Protothema.gr………………..1530,9
LiFO.gr …………………….....1234,8
Kathimerini.gr …………….….1217,3
Tovima.gr …………………… .986,9

Νο.2 σε συνδυαστική αναγνωσιμότητα (print/digital) πανελλαδικά στις ηλικίες 13-44

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ………………………………1118,1
LiFO…………………………………………. 981,9 
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ……......908,5
ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ…………….......726,3
REAL NEWS……………………………  ….620,5

Όπως αποδεικνύουν και τα αποτελέσματα της Focus – Bari, η δυναμική τoυ brand LiFO συνεχίζει να μεγαλώνει και αυτό οφείλεται σε μία σειρά από λόγους: 
α) Στη στρατηγική ανάπτυξης με νέες προτάσεις στον χώρο των εκδόσεων, του διαδικτύου και φυσικά του multimedia περιεχομένου.
β) Στην παραγωγή 360ο ενεργειών γύρω από θέματα που ενδιαφέρουν το κοινό και απασχολούν την κοινωνία.
γ) Στην προσήλωσή μας στην έγκριτη δημοσιογραφία και την ποιοτική ύλη. 
δ) Στη σταθερή σχέση με τους αναγνώστες μας όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και στην ικανότητά μας να συνδεόμαστε με νέες γενιές αναγνωστών.

Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας και υποσχόμαστε να παραμείνουμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης σας.
 

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

TV & Media / Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε ανοιχτά για τις σωματικές αλλαγές, την έκθεση στα ΜΜΕ και την καθυστερημένη διάγνωση του λεμφοιδήματος που την ταλαιπωρούσε επί σειρά ετών
LIFO NEWSROOM
Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM