Γ. Στάσσης: Πώς η ΔΕΗ θα ανταπεξέλθει απέναντι σε κάθε δυσκολία και θα καταστεί ηγέτιδα στη διεθνή αγορά

Γ. Στάσσης: «Η επιτυχία της ΔΕΗ είναι επιτυχία της Ελλάδος»  Facebook Twitter
0

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, ΔΕΗ κ. Γιώργος Στάσσης, από το βήμα του 1ου Growthfund Summit, μίλησε για το επιτυχημένο μοντέλο της ΔΕΗ και πώς από τα πρόθυρα της χρεοκοπίας, αποτελεί σήμερα κορυφαία εταιρεία καθαρής ενέργειας, με διαχρονική αξία και πρωταγωνιστικό ρόλο στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. 

Η πρόσφατη εξαγορά της Κωτσόβολος σηματοδοτεί την μετατροπή της ΔΕΗ σε έναν ολοκληρωμένο πάροχο προϊόντων και υπηρεσιών που μπορεί να αναπτύξει νέες συνεργασίες και να διεκδικήσει δυναμικά τη θέση που της αρμόζει στις διεθνείς αγορές. Η στρατηγική ανάπτυξης της ΔΕΗ εστιάζει σε εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.

«Θα υποστηρίξουμε έμπρακτα μια ΔΕΗ ισχυρή και διεθνοποιημένη»

Ο κ. Στάσσης μίλησε για επερχόμενες αλλαγές στη ΔΕΗ, ώστε να ανταπεξέλθει απέναντι σε οποιαδήποτε δυσκολία και να καταστεί ηγέτιδα στη διεθνή αγορά.  

Η ανάπτυξη θα στηριχθεί σε τρεις πυλώνες:

-Μετάβαση στην πράσινη ενέργεια μέσα από επενδύσεις σε Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ), απολιγνιτοποίηση κ.λπ.

-Ψηφιακό Μετασχηματισμό σε όλες τις δραστηριότητες με επενδύσεις σε έξυπνους μετρητές και σε όλο το δίκτυο.

-Πελατοκεντρική Πολιτική: Θέλουμε να είμαστε πρώτοι επειδή ανταποκρινόμαστε σε αυτό που θέλει ο πελάτης. Παρά το μέγεθος της εταιρείας καταφέρνουμε να έχουμε νέα και ανακαινισμένα καταστήματα, νέα προϊόντα, σύγχρονα call centers, omnichannel, καταστήματα που λειτουργούν ακόμα και τα Σαββατοκύριακα κι άλλες πολλές υπηρεσίες.   

Η ανάπτυξη πάνω στους τρεις παραπάνω πυλώνες ενισχύει σημαντικά την εξωστρέφεια της εταιρείας. Στην παρούσα φάση η ΔΕΗ υλοποιεί επενδύσεις για 1.300 MW, ενισχύοντας το χαρτοφυλάκιο των έργων της που σήμερα υπερβαίνει τα 670 MW.  Η ανάπτυξη έρχεται επίσης, μέσα από επενδύσεις και εξαγορές, με πιο πρόσφατες της Κωτσόβολος και της ENEL Ρουμανίας, με τις οποίες επιτυγχάνει τη βελτίωση του πράσινου αποτυπώματος στην κοινωνία.

“Προς ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο- Συνδέοντας δημόσιο και ιδιωτικό τομέα”

Ο κ. Στάσσης τόνισε τη σημασία της καλής συνεργασίας και ανέφερε χαρακτηριστικά ότι: «Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι το καλό της επιχείρησης συμβαδίζει με το καλό των εργαζομένων, προς όφελος όλων».

Από το 2019 που κλονίστηκε η βιωσιμότητά της και το business plan που ακολούθησε οδηγώντας την σε μία ισχυρή ανάπτυξη, η ΔΕΗ αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα, του πώς μια εταιρεία συνδεδεμένη με το κράτος μπορεί να γίνει σύμβολο εκσυγχρονισμού.

Τέλος  ο κ. Στάσσης συνεχάρη το Υπερταμείο για τη διοργάνωση του Growthfund Summit και χαρακτήρισε εξαιρετικά θετική εξέλιξη τη δημιουργία του εθνικού επενδυτικού ταμείου. 

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM