Αφιερωμένο στα Χριστούγεννα το doodle της Google

Χριστούγεννα 2023: Το doodle της Google για τις γιορτές Facebook Twitter
Φωτ.: Google
0

Το σημερινό doodle της Google αναφέρεται στις γιορτές των Χριστουγέννων.

Πολύχρωμο και στολισμένο με χριστουγεννιάτικα λαμπάκια το doodle της Google ανήμερα 1ης Δεκεμβρίου σηματοδοτεί την έναρξη του πιο γιορτινού μήνα του χρόνου.

Η εορταστική περίοδος έχει ξεκινήσει και θα κορυφωθεί το προσεχές διάστημα με την ημέρα των Χριστουγέννων, της Πρωτοχρονιάς, των Θεοφανίων ενώ στο εορτολόγιο του Δεκεμβρίου συμπεριλαμβάνονται και πολλές ονομαστικές γιορτές.

Από οικονομικής πλευράς, η εορταστική περίοδος συνδέεται επίσης με περίοδο εκπτώσεων που περιλαμβάνει μια περίοδο αιχμής για τον τομέα λιανικής. Χριστουγεννιάτικες βιτρίνες, στολισμοί χριστουγεννιάτικων δένδρων και φωταγωγήσεις πόλεων συνθέτουν το εορταστικό σκηνικό.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM