Των αγοριών απέναντι

Των αγοριών απέναντι Facebook Twitter
Των αγοριών απέναντι πες ότι θα αργήσω, με έπιασε τσιγαρόβηχας και θέλω να κουρδίσω. Γκέγκε; Εικονογράφηση: bianka/ LIFO
0

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ καλά μου σήμερα, ματιασμένη, χάλια. Ημικρανία, ζαλάδα, βήχας. Με γλωσσοφάγανε οι γκιόσες. Αλλά δεν θα τους κάνω τη χάρη. Πάρε τηλέφωνο την κυρα-Πιπίτσα και πες της να με ξεματιάσει. Ετοιμάσου, χρυσό μου. Απόψε θα ζήσουμε μια βραδιά μεγάλων συγκινήσεων στο «Καράβι live».

Έλα να μου κολλήσεις τη φλεβαρίδα. Το βλέπεις το χέρι μου; Σαν κομπρεσέρ τρέμει. Σιγά! Θα μου βγάλεις το μάτι με το τσιμπιδάκι! Απόψε θα έρθουν τα αγόρια της Θύελλας, με όλο το διοικητικό συμβούλιο, πρώτο τραπέζι πίστα. Και με τους αναπληρωματικούς!

Τράβα λίγο την κουρτίνα. Για να δω, έχουμε θερμό κοινό; Κλείσ’ τη! Τον είδες τον μελαχρινό; Τον μελαχρινό στο μπαρ, με το πουκάμισο το χαβανέζικο. Τράβα πάλι την κουρτίνα, να σιγουρευτώ. Κλείσ’ τη! Αυτός είναι! Βάλε μου ένα ουίσκι κι έλα να μου κολλήσεις και την άλλη φλεβαρίδα. Αχ! Στην υγειά σου και με ένα καλό τεκνό.

Άδικα σκάμε όλες μας για την ομορφιά και την ηλικία, χρυσό μου, μετά τα 25 είναι θέμα χρημάτων. Όποια έχει μπερντέδες τη συντηρεί, όποια δεν έχει, κάνει έρανο. 

Λοιπόν αυτός εκεί στο μπαρ είναι ο Πιπέρης! Απ’ το Αμύνταιο Φλώρινας, συμπατριώτης του Λιάνη, αλλά συριζαίος, Κριός με Ταύρο και χασικλής. Μπορεί να τον ξέρεις, έχει σπιτωθεί με αρκετές δικές μας. Από 15 χρόνων στη βιοπάλη. Βάλε μου άλλο ένα ουίσκι, να ζεσταθεί λιγάκι ο λαιμός μου. Τον είχα τρακάρει που λες στη λαϊκή των Εξαρχείων, δούλευε στον πάγκο με τον πατέρα του. Πήγα να αγοράσω πιπεριές για το μπριάμ κι έφυγα με γκόμενο. Μαθητής Επαγγελματικού Λυκείου, στο 5ο!

Εγώ τότε ήμουν 40άρα, άρα του είχα πει 28, αν σήμερα είμαι 50άρα και λέω ότι είμαι 38, αυτός τότε ήταν εικοσάρης άρα σήμερα είναι τριαντάρης, άρα είμαστε συνομήλικοι. Γιατί γελάς, μωρή; Σημασία έχει πόσο φαινόμαστε, όχι πόσο είμαστε. Τον πέτυχα στα ντουζένια του, αλλά τι να τον κάνεις άμα είναι σαβουρογάμης. Έξι μήνες τον είχα σπιτωμένο, δύο φορές με κόλλησε βλεννόρροια. Στο Ανδρέας Συγγρός με χαιρετάνε από τον σεκιούριτι μέχρι τον κλινικάρχη. Μόλις πήρε το απολυτήριό του, τεχνικός υπολογιστών, του έκανα δώρο την προκαταβολή για ένα Honda, να βρει κανένα μεροκάματο ντελίβερι, και τον ξαπόστειλα χωρίς επιστροφή!

Χρόνια μετά, τυχαία, ανακάλυψα το προφίλ του στο Facebook, «σε σχέση» με μια πλούσια πιτσιρίκα, την κόρη του βασιλιά της μαγιονέζας. Αλλά εμείς οι τρανς τον μεγαλώσαμε.

Άδικα σκάμε όλες μας για την ομορφιά και την ηλικία, χρυσό μου, μετά τα 25 είναι θέμα χρημάτων. Όποια έχει μπερντέδες τη συντηρεί, όποια δεν έχει, κάνει έρανο. Την είδες την Ακρόπολη; Τσιμέντο και ασανσέρ!

Γι’ αυτό σου λέω, μη σκας. Και κυρίως μην καμπουριάζεις, σου προσθέτει πέντε χρόνια με το καλησπέρα! Ψηλά το κεφάλι, μωρή!

Έκλαψα χθες, θα κλάψω και σήμερα, αλλά με σκυμμένο κεφάλι δεν θα με δουν ποτέ! Γοργονιά μου και μαγκιά μου, καλλιτέχνης είμαι. Η τέχνη μου είναι τα λαϊκά τραγούδια και εμπνέομαι από τα λαϊκά τεκνά.

Κατά φωνή! Τους ακούς; Ήρθαν οι πρωταθλητές μου. Τα αγόρια μου. Γι’ αυτά τα αγόρια θα τραγουδήσω απόψε. Θα σταθώ απέναντί τους, στο κέντρο της σκηνής, θα τυλίξω τη σημαία της Θύελλας πάνω μου σαν σεντόνι και θα πιω σαμπάνια μέσα από το Κύπελλο. Βάλε μου άλλο ένα ουίσκι ή καλύτερα φέρε το μπουκάλι. Αυτός ο τσιγαρόβηχας μού έχει προκαλέσει αφυδάτωση στις φωνητικές χορδές.

Το σωστό playback θέλει καλές ανάσες. Τράβα την κουρτίνα να δεις μήπως ήρθε το παιδί με τη φανέλα με το νούμερο 9. Διακριτικά! Θα βάλω το φόρεμα με τη μαχαιριά. Γιατί το νερώνεις το ουίσκι, μωρή; Δροσερό είναι, έχει υγρασία εδώ μέσα, γι’ αυτό όλες οι περούκες είναι κατσιασμένες σαν σκούπες. Ήρθε το 9; Είσαι σίγουρη ότι βλέπεις το νούμερο 9; Εντάξει. Να σου πω, είμαι καλή; Άντε, πέρασε έξω τώρα, να κάνεις τις δημόσιες σχέσεις σου, και φώναξέ μου τον μετρ.

Πέρασε, χρυσέ μου, και κλείσε και την πόρτα. Ανακοίνωσε εκ μέρους μου, πρώτα στον μαέστρο και έπειτα στο πρώτο τραπέζι πίστα, ότι ενδέχεται η αποψινή μας παράσταση να έχει μια μικρή καθυστέρηση. Γιατί το λέω εγώ! Μετά θα πας στο αγόρι που φοράει τη φανέλα με το νούμερο 9. Πες του στο αυτί ότι τον θέλω να έρθει στο καμαρίνι μου, προσωπικά και επειγόντως! Κι αν σε ρωτήσει κανείς από τους άλλους, πες ότι θέλω να κάνω ένα δώρο στη Θύελλα, μια μεγάλη έκπληξη! Των αγοριών απέναντι πες ότι θα αργήσω, με έπιασε τσιγαρόβηχας και θέλω να κουρδίσω. Γκέγκε;

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η μόνη καλλιέργεια που σώθηκε είναι της καταναλωτικής πλάνης»

Ρεπορτάζ / «Η μόνη καλλιέργεια που σώθηκε είναι της καταναλωτικής πλάνης»

Ο συγγραφέας Γιάννης Μακριδάκης, που ζει στη Χίο και καλλιεργεί εκεί ο ίδιος τη δική του γη, περιγράφει στη LiFo την καθημερινότητα, που έχει αλλάξει ριζικά μετά τις φωτιές, και την προσπάθεια των κατοίκων να σταθούν ξανά στα πόδια τους.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Θα λήξει τον πόλεμο στην Ουκρανία ο Τραμπ και με ποιους όρους;

Βασιλική Σιούτη / Θα λήξει τον πόλεμο στην Ουκρανία ο Τραμπ και με ποιους όρους;

Πώς θα τελειώσει ο πόλεμος στην Ουκρανία και πόσο κοντά βρισκόμαστε σε αυτό το τέλος; Τραμπ και Πούτιν μοιάζουν αποφασισμένοι, αλλά ο Ζελένσκι και οι Ευρωπαίοι ηγέτες δεν βιάζονται.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Μαζωνάκης: Το χρονικό μιας (ακόμα) διαπόμπευσης

Οπτική Γωνία / Μαζωνάκης: Το χρονικό μιας (ακόμα) διαπόμπευσης

Αν έβγαζε κάποιος ένα συμπέρασμα από τον χειρισμό της υπόθεσης αυτής, θα έλεγε πως «όλα ήταν ένα λάθος». Ένα λάθος το οποίο πολλοί δεν το βλέπουν ως τέτοιο, καθώς θεωρούν αυτονόητο να μαθαίνουν πληροφορίες για τις ζωές των άλλων, ακόμα και αν αυτές έχουν δυσκολίες και απαιτούν σεβασμό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Για τους «εμπρηστές της Πάτρας»: Ιδεολογικές καταχρήσεις μιας φωτογραφίας

Οπτική Γωνία / Για τους «εμπρηστές της Πάτρας»: Ιδεολογικές καταχρήσεις μιας φωτογραφίας

Από που προκύπτει το αναρχικό, πόσο μάλλον κάποιο «κομμουνιστικό» προφίλ των «εμπρηστών»; Από ένα σκουλαρίκι, την είδηση για το χασίς και τα τσίπουρα, τα ρούχα που είναι αυτά που συναντάς σε πλήθος εικοσάρηδων σε πλατείες και δρόμους της χώρας;
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Υπάρχει όντως λόγος να επιστρέψει ο Τσίπρας;

Οπτική Γωνία / Υπάρχει όντως λόγος να επιστρέψει ο Τσίπρας;

Υπάρχει ανάγκη στην πολιτική ζωή για ένα νέο κόμμα; Υπάρχει κρίσιμος ζωτικός χώρος που δεν έχει εκπροσώπηση; Μπορεί να ξεπεραστούν ή, έστω, να αμβλυνθούν οι έντονα αρνητικές μνήμες από τη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ; Είναι ο Αλέξης Τσίπρας το ιδανικό πρόσωπο;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Σουδάν: Ο ξεχασμένος πόλεμος και τα «παιδιά-πρόσφυγες» που κατηγορούνται ως διακινητές

Οπτική Γωνία / Σουδάν: Η μεγαλύτερη τραγωδία του αιώνα δεν γίνεται ποτέ πρωτοσέλιδο

Οι νεκροί από τις συγκρούσεις, την πείνα και τις επιδημίες υπολογίζεται συνολικά περί το 1 εκατ., και περισσότεροι από τους μισούς εξ αυτών είναι παιδιά. Μια εφιαλτική κατάσταση, που έχει όμως την «ατυχία» να περνά σε δεύτερη ή και τρίτη μοίρα, καθώς ούτε τα ΜΜΕ και τους διεθνείς οργανισμούς φαίνεται να συγκινεί ιδιαίτερα ούτε εντάσσεται εύκολα σε κάποιο πολιτικό αφήγημα ώστε να εμπνεύσει μαζικά κινήματα αλληλεγγύης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Εύα Ιλούζ, η Γάζα και μια εκδοτική επιλογή

Οπτική Γωνία / Η Εύα Ιλούζ, η Γάζα και μια εκδοτική επιλογή

Σκέψεις πάνω στην απόφαση του Oposito, ενός μικρού εκδοτικού οίκου που έχει δώσει ενδιαφέροντα δείγματα ανήσυχης κοινωνικής και πολιτισμικής σκέψης, για την «αποδέσμευσή» του σε σχέση με το βιβλίο της κοινωνιολόγου Eύα Ιλούζ «Ψυχρή τρυφερότητα. Η άνοδος του συναισθηματικού καπιταλισμού».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες

Ακροβατώντας / Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες

Ένα εντυπωσιακά μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας είναι διατεθειμένο να δώσει «συγχωροχάρτι» για ένα μεγάλο οικονομικό σκάνδαλο, αρκεί οι εμπλεκόμενοι να τηρήσουν ακροδεξιά και ρατσιστική στάση στο μεταναστευτικό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Πέντε ιδρύματα πρώην πρωθυπουργών και ένα ινστιτούτο. Ποιος είναι ο ρόλος τους και πώς χρηματοδοτούνται

Ρεπορτάζ / Τα ιδρύματα των πρώην πρωθυπουργών: Ποιος είναι ο ρόλος τους και πώς χρηματοδοτούνται

Τυπικά, σκοπός τους είναι η διατήρηση των αρχείων και η προβολή του έργου πρώην πρωθυπουργών. Στην πράξη, όμως, λειτουργούν και ως think tanks και πολιτικά εργαλεία επιρροής.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Αστικές Συγκοινωνίες: Mια αθόρυβη ιδιωτικοποίηση που προκαλεί κρότο

Ρεπορτάζ / Αστικές Συγκοινωνίες: Mια αθόρυβη ιδιωτικοποίηση που προκαλεί κρότο

Τα πρόσφατα ατυχήματα με αστικά λεωφορεία φέρνουν στο προσκήνιο το θέμα της εκχώρησης συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ και καταγγελίες για θεσμικές αστοχίες. Οι εμπλεκόμενες πλευρές μιλάνε στη LiFO.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ