Η σπαρακτική ιστορία της Δήμητρας της Λέσβου γίνεται παράσταση

Το ρόδο είναι ρόδο Facebook Twitter
Άραγε πόσο εύκολο είναι να είσαι διαφορετικός; Να σκέφτεσαι διαφορετικά; Πότε τα όρια της διαφορετικότητας συγκρούονται με τα όρια της ανοχής και της κοινωνικής συνοχής; Φωτ.: Αποστόλης Κουτσιανικούλης
0

«Μπορείς να με λες Δημήτρη ή Δήμητρα. Δεν έχω πρόβλημα. Το ρόδο, όπως και να το πεις, ρόδο παραμένει». Αυτά είναι τα λόγια της Δήμητρας της Λέσβου στο ντοκιμαντέρ της Τζέλης Χατζηδημητρίου. Η 65χρονη Δήμητρα της Λέσβου είχε εξαφανιστεί από τις 6 Απριλίου, οι συγγενείς και οι φίλοι της την έψαχναν, αλλά δεν κατάφερναν να την εντοπίσουν. Στις 26 Μαΐου ενεργοποιήθηκε η γραμμή ζωής Silver Alert. Τον Ιούνιο ταυτοποιήθηκε η σορός, που ήταν στα αζήτητα. Η Δήμητρα έπεσε θύμα τροχαίου στις 9 Απριλίου 2021 και εγκαταλείφθηκε αιμόφυρτη στην άσφαλτο.

Έτσι γράφηκε ο επίλογος σε μια τραγική ιστορία. «Η «Δήμητρα της Λέσβου» (κατά κόσμον Δημήτρης Καλογιάννης), όπως έγινε ευρύτερα γνωστή, ζούσε ως εξωμότης, φίλους στο χωριό δεν είχε, τα άλλα της αδέλφια την είχαν ξεγράψει και ζούσαν έτσι κι αλλιώς μακριά, η σύνταξη που της είχε εξασφαλίσει η μητέρα της ίσα που έφτανε για να συντηρηθεί – ειδικά μετά το 2009, αφότου έχασε και τους δυο γονείς της, τους οποίους γηροκομούσε αγόγγυστα και χωρίς καμία βοήθεια από τα άλλα τους παιδιά, κατά τις μαρτυρίες. Μόνο τις γάτες της είχε αποκούμπι», γράφει στη LiFO ο Θοδωρής Αντωνόπουλος.

Το ρόδο είναι ρόδο Facebook Twitter
Όταν πια έχασε και τη μητέρα της, η Δήμητρα ένιωσε επιτέλους ελεύθερη να εξερευνήσει τη θηλυκή της φύση. Φωτ.: Αποστόλης Κουτσιανικούλης

Η ιστορία της ζωής της, όπως η ίδια την είχε αφηγηθεί επανειλημμένα, είναι, για όσους την παρακολουθούσαν, λίγο-πολύ γνωστή. Γεννημένη το 1957 στη Σκάλα Συκαμιάς, ήταν ένα από τα έξι παιδιά μιας φτωχής, λαϊκής οικογένειας. Όταν πια έχασε και τη μητέρα της, η Δήμητρα ένιωσε επιτέλους ελεύθερη να εξερευνήσει τη θηλυκή της φύση. Άρχισε να παραγγέλνει και να φορά γυναικεία ρούχα, αρχικά μόνο στο σπίτι, ύστερα και έξω. Σε ρούχα, στολίδια και CD (από Μαρινέλλα και Πρωτοψάλτη μέχρι Μούσχουρη και Βίκυ Λέανδρος) ξόδευε το υστέρημά της. Μόνη της άλλη διασκέδαση οι μακρινοί περίπατοι και το κολύμπι σε ερημικές παραλίες.

Όταν μια παρέα εφήβων από το χωριό παραβίασε το παράθυρο του σπιτιού της και την κακοποίησε σωματικά και σεξουαλικά, καταγράφοντας τα πάντα στο κινητό τους, κατέρρευσε, η ψυχική της υγεία επιδεινώθηκε.

Μια ιστορία φτάνει στη σκηνή

Η ιστορία της έδωσε την αφορμή στην Κατερίνα Λούβαρη Φασόη να γράψει το έργο «Το ρόδο είναι ρόδο» που ανεβαίνει στο Φεστιβάλ Αθηνών από τις 30 Ιουνίου έως τις 3 Ιουλίου σε σκηνοθεσία Παντελή Δεντάκη. Άραγε πόσο εύκολο είναι να είσαι διαφορετικός; Να σκέφτεσαι διαφορετικά; Πότε τα όρια της διαφορετικότητας συγκρούονται με τα όρια της ανοχής και της κοινωνικής συνοχής;

Ο Παντελής Δεντάκης καταπιάστηκε με αυτό το θέμα αντλώντας υλικό από τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ και από τις επιστολές του Αντονέν Αρτό.

Η Διονυσία, η ηρωίδα του πρωτότυπου αυτού έργου, ζει σε ένα παλιό σπίτι με μόνη συντροφιά τις γάτες της αυλής· τραγουδάει και ονειρεύεται, φοράει πολύχρωμα ρούχα, ανοίγει το σπίτι σε ξένους και ντόπιους, δέχεται το μίσος και τον χλευασμό τους. Με οδηγό το βιβλίο του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ «Η δύναμη της αγάπης», το έργο μιλάει για τη βαρβαρότητα και την τυφλότητα των ανθρώπων. Όπως δίδαξε ο Χριστός επάνω στον σταυρό, που είπε «Πατέρα, συγχώρεσέ τους, δεν ξέρουν τι κάνουν», έτσι και η Διονυσία προσεύχεται στο νεκροκρέβατό της για τη σωτηρία της δικής της ψυχής και των ψυχών των έφηβων παιδιών που έγιναν δήμιοί της. Θα ζήσει ανακουφισμένη σχεδόν τον θάνατό της, πιστεύοντας στη δύναμη της συγχώρεσης και στην αιώνια καλοσύνη των ανθρώπων.

Το ρόδο είναι ρόδο Facebook Twitter
Θα ζήσει ανακουφισμένη σχεδόν τον θάνατό της, πιστεύοντας στη δύναμη της συγχώρεσης και στην αιώνια καλοσύνη των ανθρώπων. Φωτ.: Αποστόλης Κουτσιανικούλης

«Ήταν μια ανάγκη και της Κατερίνας και δική μου να μιλήσουμε για τον τραγικό θάνατο της Δήμητρας. Για μένα είναι και ένας τρόπος να εκφράσω τη συγγνώμη μου για την αγκαλιά, την αγάπη που δεν δίνεται από εμάς σε ανθρώπους που δεν τους αποδέχεται η κοινωνία. Είναι μια συγγνώμη και για ένα γράμμα που δεν έστειλα», λέει ο σκηνοθέτης της παράστασης Παντελής Δεντάκης, εξηγώντας στη LiFO ότι «τότε, στο νησί, κάποιοι αλληλέγγυοι είχαν δημοσιεύσει ότι θα χαιρόταν πολύ να της στείλουμε ένα γράμμα και ήταν κάτι που σκεφτόμουν, ήθελα να κάνω, το καθυστέρησα και μέσα από αυτή την παράσταση είναι σαν να ζητώ και δημόσια συγγνώμη».

Ο Παντελής Δεντάκης καταπιάστηκε με αυτό το θέμα αντλώντας υλικό από τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ και από τις επιστολές του Αντονέν Αρτό.

Όλη αυτή η πληροφορία συγκεντρώνεται στο πρόσωπο της Διονυσίας, μια γυναίκας που μοιάζει πολύ με τη Δήμητρα, ένα πρόσωπο που βλέπει τον κόσμο μέσα από ένα πολύ αθώο βλέμμα, αυτό της ανιδιοτελούς αγάπης.

«Η Διονυσία είναι ένα πλάσμα που γεννήθηκε μεν ως άντρας αλλά αυτοπροσδιορίζεται ως γυναίκα. Γεννήθηκε σε μια επαρχία και έχει ούτως η άλλως τα χαρακτηριστικά της Δήμητρας, κομμάτια της από την ιστορία που ξέρουμε, ωστόσο έχει και ένα κομμάτι μυθοπλασίας. Είναι ένα πρόσωπο που έχει δεχτεί βία, αποκλεισμό και καταπίεση και από το ίδιο της το σπίτι, το οικογενειακό της περιβάλλον. Ουσιαστικά από τα εφηβικά της χρόνια έχει χαρακτηριστεί ως τρελός/ή. Την έχουν κλείσει σε ψυχιατρείο, έχει πάρει αγωγή εξαιτίας της διαφορετικότητάς της. "Διαφορετικότητα" το λέμε επειδή εμείς έτσι βλέπουμε το άλλο, εμείς είμαστε που δίνουμε άλλα χαρακτηριστικά και ταυτότητες», λέει ο σκηνοθέτης.

Με τον θάνατο της Δήμητρας ήρθε ξανά στο φως η ιστορία της. Ήταν μια υπενθύμιση αλλά και ένα καμπανάκι που χτύπησε ξανά, θυμίζοντας την ανάγκη αποδοχής του άλλου.

Το ρόδο είναι ρόδο Facebook Twitter
Ο Παντελής Δεντάκης καταπιάστηκε με αυτό το θέμα που εμπνέεται από την ιστορία της Δήμητρας, από τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ και από τις επιστολές του Αντονέν Αρτό. Φωτ.: Αποστόλης Κουτσιανικούλης

«Ο θάνατός της νομίζω ότι ήταν μια αφορμή να φέρουμε μπροστά στη συζήτηση την περίπτωσή της γιατί είχε μεγάλη απήχηση στον κόσμο και μέσα από τα ντοκιμαντέρ που είχαν γίνει. Ο κόσμος τη γνώριζε. Το πρόβλημα είναι ότι ο καθένας μας δέχεται τόση πληροφορία και καταναλώνει τόση ενέργεια σε τόσες δραστηριότητες, που πολλές φορές αφήνει στην άκρη πολλά ζητήματα. Όταν συμβεί κάτι, κινητοποιούμαστε, θυμόμαστε, ασχολούμαστε, ένα τραγικό περιστατικό μάς ξυπνάει από έναν λήθαργο που δεν είναι πάντα εκούσιος. Ξεχνιόμαστε μέσα στην τρέλα της ζωής. Αυτό δεν συμβαίνει και με δικούς μας ανθρώπους; Δεν προλαβαίνουμε να τους δούμε και γεμίζουμε ενοχές όταν συμβαίνει κάτι», λέει ο Παντελής Δεντάκης.

Η Κατερίνα Λούβαρη Φασόη πλάθει ένα πρόσωπο που η αρχική του θέση και η τάση του προς τον άλλο είναι η αποδοχή και η αγάπη. Ένα πρόσωπο που πιστεύει βαθιά στη δύναμη του ανθρώπου και στη θετική του πλευρά. Εδώ η υπόστασή της συνδέεται με το κήρυγμα αγάπης του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ, εδώ βρίσκουμε και την περίπτωση του Αρτό, τον φαύλο κύκλο της τρέλας, τον τρόπο που η κοινωνία χαρακτηρίζει το άγνωστο, το παράξενο, το διαφορετικό, το δυσερμήνευτο.

Το ρόδο είναι ρόδο Facebook Twitter
Φωτ.: Αποστόλης Κουτσιανικούλης

Στη σκηνή το έργο μεταφέρεται σε τρεις εικόνες. Στην πρώτη υπάρχει το πλησίασμα και η έννοια της τρυφερότητας μεταξύ δύο ανθρώπων που έχουν μεγάλες διαφορές, της Διονυσίας και του Τζώρτζη, ενός νέου της επαρχίας, με συντηρητικές απόψεις, ρατσιστή, που όμως δεν είναι τόσο «μολυσμένος» που να μην μπορεί να ανοιχτεί σε αυτήν τη νέα και απροσδόκητη για τη ζωή του γνωριμία. Φτάνει κοντά της για να της κάνει κακό, αλλά η αθωότητά της αλλάζει τον σκοπό αυτής της συνάντησης.

Η δεύτερη είναι εικόνα ωμού ρεαλισμού. Βλέπουμε όλη τη λεκτική και σωματική βία που ασκείται σε αυτό το πλάσμα και ανακαλούμε αυτόματα το παρελθόν της, ένα ζοφερό περιβάλλον μη κατανόησης και αποδοχής. Η εξιλέωση των προσώπων και η συγχώρεση έρχεται στην τρίτη εικόνα. Τα δυο κεντρικά πρόσωπα μένουν ξανά μόνα τους, έρχεται η λύτρωση και η κάθαρση.

Ο Δεντάκης φέρνει στη σκηνή μια πολύ κοντινή μας, πρόσφατη, σύγχρονη ιστορία. Η εποχή μας και η περίοδος που διανύουμε είναι συγκρουσιακή και ακραία, με μεγάλη επιθετικότητα. «Η πληροφορία που δεχόμαστε έχει μεγέθη που δεν χωρά ο ανθρώπινος νους, η παραπληροφόρηση είναι εξίσου εκτενής και έχει πολύ συγκεκριμένο τρόπο να μας επηρεάζει» λέει. «Όλα είναι συγκρουσιακά, ωστόσο πιστεύω ότι μια μερίδα της κοινωνίας, το κοινό που βλέπει θέατρο επιθυμεί να γίνει πιο ανοιχτό, πιο έτοιμο να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα και να εξισορροπήσει μέσα του τα γεγονότα που συμβαίνουν».

Το ρόδο είναι ρόδο Facebook Twitter
Φωτ.: Αποστόλης Κουτσιανικούλης

Ο Δεντάκης αποφάσισε να ανεβάσει ένα νέο ελληνικό έργο επειδή πιστεύει ότι όσα γράφονται σήμερα έχουν μεγάλο ενδιαφέρον, έρχεται μια δυναμική γενιά νέων συγγραφέων που θα αλλάξει το τοπίο. «Για μένα, το θέατρο, είτε το παρακολουθώ απλώς ως θεατής είτε εργάζομαι σε αυτό, είναι η συμμετοχή στον κοινωνικό διάλογο, στις κοινωνικές ζυμώσεις. Έτσι το καταλαβαίνω και αυτή την τέχνη προτιμώ», λέει.

«Δεν είναι τίποτα εύκολο και φοβάμαι πάντα, όταν ασχολούμαι με τέτοιες ιστορίες, μη γίνω γραφικός ή διδακτικός, γιατί είναι πολύ εύκολο σήμερα να σηκώσει κανείς το δάχτυλο. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι μέσα από τη διαδικασία να συναντιόμαστε με τον εαυτό μας, να βλέπουμε τα τραύματά μας, να εξετάζουμε τις δικές μας προκαταλήψεις και να διατυπώνουμε το δικό μας όραμα για τη ζωή που θέλουμε να φτιάξουμε».  

Το ρόδο είναι ρόδο Facebook Twitter
Φωτ.: Αποστόλης Κουτσιανικούλης

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση «Το ρόδο είναι ρόδο» εδώ.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται κι εγώ να είμαι πιο αληθινός από ποτέ»

Θέατρο / Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται»

Ο stand-up κωμικός μιλά για τη μετάβαση από το «Δέκα με τόνο» στη νέα του παράσταση, για την ελευθερία της σκηνής, για τις κόντρες της κοινότητας των κωμικών, για την «τυραννία του hook» στα social και για τον μύθο του cancel στην Ελλάδα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Θέατρο / Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Κατήγγειλε δημόσια τη σεξουαλική παρενόχληση που υπέστη στο θέατρο, φέρνοντας στη Δικαιοσύνη την πιο πολύκροτη υπόθεση του ελληνικού MeToo. Σήμερα σκηνοθετεί και παίζει στο θέατρο, ενώ ο τηλεοπτικός της ρόλος διαφέρει πολύ απ' ό,τι έχει κάνει ως τώρα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Cleansed: Πώς μπορεί αυτό το έργο ακραίας βίας να μιλά για την αγάπη; 

Θέατρο / Ένα έργο ακραίας βίας. H Σάρα Κέιν έλεγε πως είναι μια ιστορία αγάπης

Το κοινό λιποθυμά ή φεύγει από τις αίθουσες. Οι κριτικοί διχάζονται για την αξία του. Στην Ελλάδα, φέτος, μετά το ανέβασμα του «Cleansed» το 2001 από τον Λευτέρη Βογιατζή, θα έχουμε την ευκαιρία να το δούμε ξανά σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά. Ποια είναι ιστορία του; Τι κρύβεται πίσω από την τόση βία;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Λένα Παπαληγούρα

Θέατρο / Λένα Παπαληγούρα: «Όταν έχεις δυο παιδιά μαθαίνεις να κάνεις οικονομία δυνάμεων»

Η συνεργασία της με τον Τόμας Οστερμάιερ στον «Εχθρό του λαού», η ζωή με τα δυο της παιδιά, η δύναμη που χρειάζονται οι γυναικες σε έναν κόσμο που συχνά τις αδικεί. Μία από τις πιο αξιόλογες ηθοποιούς της γενιάς της μιλά για όλα στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θέλει να δει το νησί της να χορεύει

Χορός / Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θα κάνει το νησί της να χορεύει

Η διακεκριμένη χορεύτρια επέστρεψε στην Κέρκυρα, ίδρυσε το Garage21 και διοργανώνει το ION_on move, ένα φεστιβάλ που φιλοδοξεί να μεταδώσει στην κοινότητα την αγάπη για τον σύγχρονο χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Μοιράσου το τραύμα, αλλιώς δεν θα φύγει»

Θέατρο / Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Πώς να κάνεις το τραύμα, ουλή»

Με αφορμή τον ρόλο του ως ενός θύματος βιασμού που ζητά δικαίωση σε ένα «ναρκοθετημένο» δικαστήριο, o ηθοποιός μιλάει για τον τρόπο που προσέγγισε τη σεξουαλική βία σε μια παράσταση δύσκολη, αλλά και «μοιρασιάς».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αγγελική Στελλάτου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Στελλάτου: «Έχει σημασία να μιλήσω για μένα;»

Το άστρο της ξεχώρισε δίπλα στον Δημήτρη Παπαιωάννου τα πρώτα χρόνια της Ομάδας Εδάφους. Μετά, διέγραψε τη δική της αταλάντευτη πορεία. Η Αγγελική Στελλάτου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO, αν και πιστεύει ότι δεν «έχει σημασία να μιλάμε για εμάς σε έναν κόσμο όπου συμβαίνουν πράγματα τρομακτικά»
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ» του Σάμιουελ Μπέκετ

Lifo Videos / Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ»

Σε ένα από τα σημαντικότερα έργα του Σάμιουελ Μπέκετ, μια σπουδαία μελέτη για τη θνητότητα, τη δημιουργικότητα και τη μνήμη, ένας 69χρονος άνδρας κάθεται μόνος του στα γενέθλιά του και ακούει ηχογραφήσεις του παρελθόντος του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Θέατρο / Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Η stand up κωμικός μιλά για την ελευθερία που κρύβεται στις «άχρηστες σκέψεις», για τη θέση των γυναικών στην κωμωδία και για το πώς το γέλιο μπορεί να γίνει εργαλείο αυτογνωσίας, χωρίς να χάνει ποτέ τη χαρά του.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
«Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Χορός / «Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Το έργο-σταθμός της γυναίκας που ανανέωσε την τέχνη του χορού δεν σταμάτησε από τα '70s να συναρπάζει το κοινό και να παραμένει «νέο» και επίκαιρο. Αυτόν τον Δεκέμβριο το Pina Bausch Foundation αναβιώνει τo «Kontakthof» στο Εθνικό Θέατρο με Έλληνες ηθοποιούς. Η LiFO μπήκε στις πρόβες και μίλησε με τους βασικούς συντελεστές.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ Γιάννης Μπέζος

Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπέζος: «Ίσως είμαι λίγο παλιομοδίτης»

Δεν έκανε ποτέ διαχωρισμούς ανάμεσα στο εμπορικό και το ποιοτικό. Πιστεύει πως κάνει μια παράξενη και αιρετική δουλειά: να πείσει τον θεατή να ξεχάσει πως είναι ο Μπέζος που πάρκαρε το αυτοκίνητό του έξω από το θέατρο - και να τον ταξιδέψει σε έναν άλλο κόσμο. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τhis that keeps on – a personal archaeology –

Θέατρο / H ανασκαφή του Δημήτρη Παπαϊωάννου σε μια γη που έχει το σχήμα της καρδιάς

Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου δημιούργησε ένα νέο πρότζεκτ κατόπιν ανάθεσης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για τα σαράντα χρόνια από την ίδρυσή του, που το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει σε μια και μοναδική παράσταση στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Μεγάλες παραγωγές, γυναίκες στη σκηνοθεσία - Η θεατρική σεζόν ανοίγει δυναμικά

Θέατρο / Μεγάλες παραγωγές, γυναίκες στη σκηνοθεσία - Η θεατρική σεζόν ανοίγει δυναμικά

Διεθνείς σκηνοθέτες και σχήματα, δυνατά καστ, κλασικά και σύγχρονα έργα Ελλήνων και ξένων συγγραφέων: Το φθινοπωρινό ρεπερτόριο των αθηναϊκών σκηνών το λες και φιλόδοξο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βέντερς, Σουίντον, Ροντρίγκες, Λάνθιμος και Αγγελάκας: Αυτό είναι το φετινό πρόγραμμα της Στέγης

Θέατρο / Σουίντον, Λάνθιμος, Βέντερς, Ροντρίγκες και Αγγελάκας: Το φετινό πρόγραμμα της Στέγης

Η Στέγη γιορτάζει τα 15 χρόνια της με ένα πρόγραμμα άκρως οικογενειακό, δημιουργικό και, όπως πάντα, με πολλές εκπλήξεις και απρόσμενες συναντήσεις δημιουργών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ