«Apodixi please»: Η νέα καμπάνια της ΑΑΔΕ απευθύνεται στους τουρίστες

«Apodixi please»: Η νέα καμπάνια της ΑΑΔΕ απευθύνεται στους τουρίστες Facebook Twitter
Φωτ.: Pixabay
0

Νέα καμπάνια, που αφορά τους τουρίστες, από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, που τούς καλεί να ζητούν απόδειξη κατά την παραμονή τους στην Ελλάδα. 

«Το παρόν μήνυμα έχει ως στόχο να σας ενημερώσει για τα καταναλωτικά σας δικαιώματα στη χώρα μας. Σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, όλα τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια, τα μπαρ, τα καφέ, οι ενοικιάσεις αυτοκινήτων και, γενικά, σχεδόν όλοι οι προμηθευτές αγαθών και υπηρεσιών (με λίγες εξαιρέσεις, όπως οι οδηγοί ταξί και τα περίπτερα) είναι υποχρεωμένοι να δέχονται χρεωστικές, πιστωτικές ή προπληρωμένες κάρτες» σημειώνει η ΑΑΔΕ στο σχετικό ενημερωτικό της.  

Το κόψιμο απόδειξης αποτελεί, επίσης, υποχρέωση των επαγγελματικών, και άρα οι πελάτες θα πρέπει να τη ζητούν. Σε περίπτωση που δεν τους δοθεί απόδειξη, έχουν το δικαίωμα να μην πληρώσουν. 

«Τα εστιατόρια, τα μπαρ, οι καφετέριες, τα καταστήματα, τα μίνι μάρκετ και γενικά σχεδόν όλοι οι προμηθευτές αγαθών υποχρεούνται να διαθέτουν ηλεκτρονικές ταμειακές μηχανές και δεν επιτρέπεται να εκδίδουν χειρόγραφες ή εκτυπωμένες σε κανονικό χαρτί αποδείξεις» ξεκαθαρίζεται. 

Οι αποδείξεις, δε, θα πρέπει να αναγράφουν πάνω τους τo όνομα, τη διεύθυνση και τον 9ψήφιο αριθμό του ΑΦΜ του επαγγελματία. 

«Επομένως, σε κάθε περίπτωση, πριν πληρώσετε, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε απόδειξη και δεν είστε υποχρεωμένοι να πληρώσετε εάν δεν λάβετε απόδειξη. Είναι τόσο απλό να πείτε στα ελληνικά: "Apódixi please"»!

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM