Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες λένε «όχι» στα όρια ταχύτητας στην Autobahn

Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες λένε «όχι» στα όρια ταχύτητας στην Autobahn Facebook Twitter
0

Την αντίθεσή τους στην πρόταση να μπουν όρια ταχύτητας στους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους (Autobahn) εκφράζουν γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. 

Σε κάθε εκλογική αναμέτρηση και ακολούθως σχηματισμό κυβέρνησης στη Γερμανία, το θέμα του ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους στη χώρα εμφανίζεται ψηλά στην ατζέντα.

Η επιβολή ορίων ταχύτητας σε τμήματα της Autobahn που δεν έχουν μέχρι σήμερα, είναι μία από τις βασικές προεκλογικές απαιτήσεις του κόμματος των «Πρασίνων», οι οποίοι με το ποσοστό του 14,8% που πήραν στις πρόσφατες εκλογές, θα παίξουν ρόλο ρυθμιστή στη νέα κυβέρνηση συνεργασίας που θα προκύψει είτε με τους Σοσιαλδημοκράτες είτε με τους Χριστιανοδημοκράτες.

Οι «Πράσινοι» θεωρούν ότι η θέσπιση ορίου ταχύτητας στην Autobahn θα βελτιώσει την ασφάλεια του αυτοκινητοδρόμου, ενώ παράλληλα θα μειώσει και τα επίπεδα των ρύπων.

Ο Stefan Bratzel, διευθυντής του Κέντρου Διαχείρισης Αυτοκινήτων στο Μπέργκις Γκλάντμπαχ, συγκρίνει την απουσία εθνικού γερμανικού ορίου ταχύτητας με το δικαίωμα να φέρουν όπλα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Και τα δύο θέματα επηρεάζουν πολλούς ανθρώπους και αμφότερα τείνουν να πυροδοτούν έντονη συζήτηση.

Όσοι τάσσονται υπέρ ενός ορίου ταχύτητας λένε ότι θα μειώσει τον αριθμό των τραυματιών ή των νεκρών σε τροχαία. Ωστόσο, οι στατιστικές δείχνουν ότι, τουλάχιστον το 2020, περισσότεροι άνθρωποι σκοτώθηκαν σε τροχαία στους επαρχιακούς δρόμους της Γερμανίας παρά σε αυτοκινητόδρομους.

Την αντίθεσή τους στα όρια ταχύτητας στην Autobahn  εκφράζουν από την πλευρά τους οι μεγαλύτερες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Ο πρόεδρος του Volkwagen Group, Herbert Diess, σε πρόσφατες δηλώσεις τάχθηκε κατά αυτής της αλλαγής, λέγοντας πως πρόκειται για ένα περιττό μέτρο, από τη στιγμή που που μπαίνουν συνεχώς στην αγορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Την αντίθεσή του στο όριο ταχύτητας εξέφρασε με τη σειρά του και ο προϊστάμενος της μητρικής Mercedes-Benz Daimler, Ola Källenius. Ερωτηθείς σχετικά με το θέμα την περασμένη εβδομάδα στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου, υποστήριξε πως προτεραιότητα έχει να γίνουν περισσότερα στον τομέα της επέκτασης του δικτύου φόρτισης, καθώς αυτό θα συμβάλλει στην αύξηση της κυκλοφορίας περισσότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Με πληροφορίες από Fortune, The Times και Deutsche Welle

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λίβανος: Η Χεζμπολάχ διακηρύσσει το «νόμιμο δικαίωμα» να αμυνθεί κατά του Ισραήλ

Διεθνή / Λίβανος: Η Χεζμπολάχ διακηρύσσει το «νόμιμο δικαίωμα» να αμυνθεί κατά του Ισραήλ

Στην «ανοικτή επιστολή» της, η οργάνωση διακηρύσσει ότι έχει το νόμιμο δικαίωμα «να αμυνθεί κατά ενός εχθρού που επιβάλλει τον πόλεμο στη χώρα μας και δεν σταματά τις επιθέσεις του».
LIFO NEWSROOM
Miss Universe 2025: Στέλεχος της διοργάνωσης αποκάλεσε «χαζή» τη Μις Μεξικό

Διεθνή / Miss Universe 2025: Εκπρόσωπος της διοργάνωσης αποκάλεσε «χαζή» τη Μις Μεξικό

Η Fatima Bosch αντιμετώπισε μια ιδιαίτερα αγενή συμπεριφορά από τον 60χρονο Nawat Itsaragrisil, ο οποίος την επέπληξε δημόσια με τον ισχυρισμό ότι η διαγωνιζόμενη δεν ανήρτησε προωθητικό περιεχόμενο στα social media
LIFO NEWSROOM
Κλαούντια Σέινμπαουμ: Θα κινηθεί νομικά απέναντι στον άνδρα που την παρενόχλησε σε δημόσια εμφάνισή της

Διεθνή / Κλαούντια Σέινμπαουμ: Θα κινηθεί νομικά απέναντι στον άνδρα που την παρενόχλησε σε δημόσια εμφάνισή της

«Aν δεν υποβάλω μήνυση, τι θα συμβεί με τις υπόλοιπες Μεξικανές γυναίκες; Αν το κάνουν αυτό στην πρόεδρο, τι θα γίνει με όλες τις άλλες;», δήλωσε η πρόεδρος του Μεξικού
LIFO NEWSROOM
ΙΣΠΑΝΙΑ ΧΟΥΑΝ ΚΑΡΛΟΣ ΦΡΑΝΚΟ

Διεθνή / Ο Χουάν Κάρλος της Ισπανίας εξομολογείται τον «βαθύ σεβασμό» του για τον Φράνκο

Στα απομνημονεύματά του, ο έκπτωτος βασιλιάς της Ισπανίας κατηγορεί επίσης τον γιο του, βασιλιά Φελίπε, για εγκατάλειψη - «Είμαι ο μόνος Ισπανός που δεν έχει σύνταξη, μετά από σαράντα χρόνια υπηρεσίας» γράφει
LIFO NEWSROOM