Κωνσταντίνε, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Κωνσταντίνος Παπαβασιλείου Fashion designer Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LifO
0

— Κωνσταντίνε, τι σε έκανε να αγαπήσεις τη μόδα;

H μοναδικότητα και η διαφορετικότητα που μπορείς να εκφράσεις μέσα από τα ρούχα. Μεγαλώνοντας σε μια μικρή κοινωνία, η μόδα ήταν αυτή που με έκανε να ξεχωρίσω και να εκφράσω την μοναδικότητά μου ως ατόμου! 

— Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το fashion design επαγγελματικά;

Πιστεύω ότι πάντα υπήρχε στο πίσω μέρος του μυαλού μου, αλλά εκεί που πραγματικά ξεκίνησα να βλέπω τη μόδα ως πιθανό επάγγελμα είναι όταν παρακολούθησα το MadWalk για πρώτη φορά και συγκεκριμένα το show του Απόστολου Μητροπούλου. Ίσως ήταν κάτι στη μοναδική χρήση των prints και στην ελευθερία των σχεδίων του αλλά και η αυτοπεποίθηση των μοντέλων και ο αέρας τους πάνω στην πασαρέλα. Στα μάτια ενός εφήβου που μεγαλώνει σε μια κλειστή κοινωνία ήταν το κλειδί που του άνοιξε τους ορίζοντες.

Μεγαλώνοντας σε μια μικρή κοινωνία, η μόδα ήταν αυτή που με έκανε να ξεχωρίσω και να εκφράσω την μοναδικότητά μου ως ατόμου!

— Τι είναι αυτό που σε ωθεί να δημιουργείς και να σχεδιάζεις;

Οι άνθρωποι που φοράνε τα ρούχα που σχεδιάζω. Όταν βλέπω την έκφρασή τους τη στιγμή που τους παραδίδω ένα ρούχο και ξέρω ότι είναι για μια σημαντική στιγμή της ζωής του, κάτι που θα θυμούνται για πάντα. Αυτό το χαμόγελο.

τευχος690
Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

— Πώς πιστεύεις ότι αλλάζει ο κόσμος της μόδας την εποχή που διανύουμε;

Πιστεύω πως οι επιλογές μας αλλάζουν τη μόδα. Για παράδειγμα, αυτή η αλλαγή που συμβαίνει τώρα από το fast fashion στο custom made και στις μικρότερες επιχειρήσεις με τα limited κομμάτια και τα πιο ιδιαίτερα σχέδια. Εκεί βλέπω την αλλαγή.

— Πάνω σε τι πρότζεκτ δουλεύεις αυτόν τον καιρό;

Φτιάξε καφέ να σ’ τα πω! Αυτήν τη στιγμή τρέχουν πολλά και διαφορετικά πρότζεκτ. Η νέα συλλογή για το brand που δουλεύω, το «Eirini Makkou», και βεβαίως οι καθημερινοί πελάτες του καταστήματος. Κάτι ιδιαίτερο με την εταιρεία «2 handmade Aprons», με την οποία συνεργάζομαι από την αρχή της, που δημιουργεί custom ποδιές για χώρους εστίασης και όχι μόνο. Καθώς και τα πλάνα για μια δική μου συλλογή, που έρχεται.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Ένα κοστούμι που βρήκα σε thift shop ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά και το πήρα 13 ευρώ. Ένα t-shirt από λευκή δαντέλα που έφτιαξα μόνος μου (και δεν μου κόστισε κάτι – τα καλά του επαγγέλματος) και λευκά sneakers Adidas που κόστισαν 70 ευρώ.

— Πού πηγαίνεις τώρα;

Ως σωστός workaholic, πού αλλού, στη δουλειά!

Κωνσταντίνος Παπαβασιλείου Fashion designer Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LifO

@constantine_papa

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ψηλά τακούνια

Μόδα & Στυλ / «Ξέρω λίγα πράγματα καλά, ένα από αυτά είναι τα τακούνια»

Η επιστήμη δεν τα θέλει και οι πόνοι είναι πολλές φορές αφόρητοι. Οι γυναίκες δεν κάνουν πίσω και τα βάζουν πρώτα πρώτα στο οπλοστάσιό τους. Η Τζούλη Αγοράκη γράφει την ιστορία τους και φωτογραφίζεται με τα δικά της καλύτερα ψηλοτάκουνα παπούτσια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Συγκατοικώντας με την ομορφιά

Μόδα & Στυλ / «Ένα luxury brand θέλει χρόνο και αδιανόητο τρέξιμο»

Μια μέρα με τον Elad Yifrach, τον ιδρυτή της L’Objet, μιας ετικέτας που έκανε πράξη τη συνεργασία τέχνης, design και χειροποίητων τεχνικών, φέρνοντας ξεχωριστά αντικείμενα και τις μαγικές ιστορίες τους στα σπίτια μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Alaia ή Versace; Ποιος θα κερδίσει τον Pieter Mulier;

Μόδα & Στυλ / Alaia ή Versace; Ποιος θα κερδίσει τον Pieter Mulier;

Μετά την απομάκρυνση του Dario Vitale από τον Versace, εξελίσσεται ένα κομψό θρίλερ μεταξύ των ομίλων Prada και Richemont, ενώ φημολογείται ότι νέος καλλιτεχνικός διευθυντής στον Versace θα είναι ο Pieter Mulier, ο ανανεωτής του οίκου Alaia.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η Chappell Roan γίνεται το κεντρικό πρόσωπο της MAC και το glam απογειώνεται

Μόδα & Στυλ / Η Chappell Roan γίνεται το κεντρικό πρόσωπο της MAC και το glam απογειώνεται

Η ποπ σταρ που αλλάζει τους κανόνες της ομορφιάς γίνεται το κεντρικό πρόσωπο της νέας παγκόσμιας καμπάνιας της MAC, ανοίγοντας ένα νέο, εκρηκτικό κεφάλαιο ως το πιο απρόβλεπτο και τολμηρό beauty icon της γενιάς της.
LIFO NEWSROOM
Farida Khelfa: Η μούσα του Gaultier και του Alaïa βγάζει στο σφυρί το παρελθόν της

Μόδα & Στυλ / Farida Khelfa: Η μούσα του Gaultier και του Alaïa βγάζει στο σφυρί το παρελθόν της

Διακόσια αρχειακά κομμάτια από τα ’80s και ’90s εκποιεί η Farida Khelfa, η εμβληματική φιγούρα της γαλλικής μόδας, που από τις φτωχογειτονιές της Λιόν έφτασε στην κορυφή του κόσμου της μόδας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η μόδα συνεχίζει την ανακύκλωση ιδεών: Σειρά τώρα έχουν τα it-bags

Μόδα & Στυλ / Η μόδα συνεχίζει την ανακύκλωση ιδεών: Σειρά τώρα έχουν τα it-bags

Πώς γίνεται μια τσάντα «τρόπαιο»; Ποια τσάντα διεκδικείται, μπαίνει σε λίστες αναμονής, αναγνωρίζεται ως σύμβολο της μεγάλης ζωής; Από τις φετινές επανεκδόσεις μυθικών μοντέλων βγάζουμε κάποια συμπεράσματα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ο Jacob Elordi φωτογραφίζεται από τη Sofia Coppola ως πρεσβευτής της Cartier

Μόδα & Στυλ / Ο Τζέικομπ Eλόρντι φωτογραφίζεται από τη Σοφία Κόπολα ως πρεσβευτής της Cartier

Η σκηνοθέτιδα της «Priscilla» ξανασυναντά τον ηθοποιό στη Νέα Υόρκη, για να αποτυπώσει μέσα από τον φακό της την τρυφερότητα των βραχιολιών της νέας συλλογής «Love Unlimited» της Cartier.
THE LIFO TEAM
Η Grace Wales Bonner στην Hermès, o Kim Jones στον Bosideng. Αρχίζει μήπως να το ξαναβρίκει η μόδα;

Μόδα & Στυλ / Η Grace Wales Bonner στην Hermès, o Kim Jones στον Bosideng. Αρχίζει μήπως να το ξαναβρίσκει η μόδα;

Μια Αφρο-ευρωπαία στον ιστορικό γαλλικό οίκο και ένας παλαίμαχος σχεδιαστής της πολυτέλειας σε κινεζικό κολοσσό του retail. Η πολυτέλεια αλλάζει περιεχόμενο και ταξιδεύει. Επιτέλους! 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ