Ο Rebuke αντλεί έμπνευση από τις house, techno και rave κυκλοφορίες των ’90s

Rebuke Facebook Twitter
«Rebuke» σημαίνει «ασκώ κριτική, κινούμαι με σκοπό να διορθώσω κάποιο λάθος», και το εμπνεύστηκε όταν, ακούγοντας tech house κυκλοφορίες, ένιωσε ότι του δημιουργούν τεράστια πλήξη.
0



1. Ο Rebuke γεννήθηκε και μεγάλωσε σε μια όμορφη επαρχιακή πόλη της Ιρλανδίας, το Letterkenny. Ο μπαμπάς του ήταν κι αυτός DJ και έπαιζε στα κλαμπ της περιοχής τους.

2. Ξεκίνησε τη δική του καριέρα στο DJing στα 14 του και μέντοράς του ήταν ο παγκοσμίου φήμης, επίσης Ιρλανδός, DJ Fergie.

3. Κυκλοφόρησε τον πρώτο του δίσκο σε ηλικία 16 ετών. Γυρνώντας από το σχολείο έμπαινε στο ίντερνετ και ανακάλυπτε συνεχώς βιντεάκια με τον Carl Cox να παίζει τα κομμάτια του σε τεράστια φεστιβάλ και πάρτι!

Ο ήχος του είναι ένα αποτέλεσμα έμπνευσης από τις house, techno και rave κυκλοφορίες της δεκαετίας του ’90 από το Βέλγιο, την Ιταλία και τη Βρετανία, που έχει φιλτραριστεί από τις σύγχρονες τάσεις.

4. «Rebuke» σημαίνει «ασκώ κριτική, κινούμαι με σκοπό να διορθώσω κάποιο λάθος» και το εμπνεύστηκε όταν, ακούγοντας tech house κυκλοφορίες, ένιωσε ότι του δημιουργούν τεράστια πλήξη. Έτσι, αποφάσισε να το «διορθώσει» όλο αυτό.

Rebūke – Redemption

5. Ο ήχος του είναι ένα αποτέλεσμα έμπνευσης από τις house, techno και rave κυκλοφορίες της δεκαετίας του ’90 από το Βέλγιο, την Ιταλία και τη Βρετανία, που έχει φιλτραριστεί από τις σύγχρονες τάσεις.

6. Στο ευρύ κοινό έγινε γνωστός, σημειώνοντας συγχρόνως μεγάλη επιτυχία, μέσω του κομματιού «Along Came Polly», όταν το έπαιξε για πρώτη φορά ο διάσημος DJ Jamie Jones. Το βίντεο με το συγκεκριμένο απόσπασμα κατέκλυσε το ίντερνετ με άπειρα reposts/shares από τον κόσμο, που λάτρεψε το τραγούδι.

7. Το «Along Came Polly» ακούστηκε παντού και πέρασε ακόμη και στον χώρο του mainstream. Έμεινε για 9 εβδομάδες στο No1 του tech house chart και ήταν το τρίτο σε πωλήσεις το 2019 στο Beatport. 

Rebuke gig Facebook Twitter
Φτιάχνω μουσική για τον κόσμο, όχι για τις δισκογραφικές, τους μάνατζερ, ή τους ατζέντηδες.

8. Ο ίδιος δηλώνει πως κατά τη διαδικασία παραγωγής «πάντα σκέφτομαι τι θα ακούσουν οι ακροατές, θα τους αρέσει αυτό το τραγούδι; Φτιάχνω μουσική για τον κόσμο, όχι για τις δισκογραφικές, τους μάνατζερ ή τους ατζέντηδες. Χωρίς τους fans δεν θα υπήρχε η κοινότητα της ηλεκτρονικής μουσικής. Οι fans δίνουν λόγο ύπαρξης στους καλλιτέχνες και είναι τα δικά τους αυτιά αυτά που πρέπει να κρατάς σε εγρήγορση».   

9. Έχει συνεργαστεί με τους Fatboy Slim, Eats Everything, Adam Beyer, Alan Fitzpatrick, Method Man και στο fanbase του περιλαμβάνεται μια ευρεία γκάμα DJs, από τον Diplo και τον Fisher μέχρι τη Nicole Moudaber, τον Dubfire και τον Sven Vath.

10. Πρόσφατα κυκλοφόρησε το τρίτο του EP στην Drumcode με τον τίτλο «Wasp». Περιλαμβάνει τέσσερα κομμάτια που αποκαλύπτουν προς τα πού θα κινηθεί η μουσική του στο άμεσο μέλλον, αφού, εκτός από τη συνηθισμένη εκρηκτική dancefloor αισθητική του, ο Rebuke άντλησε έμπνευση γι' αυτά από τον χώρο των σάουντρακ, δίνοντάς τους μια αίσθηση cinematic techno.

Rebuke - Wasp

Το «Wasp EP» κυκλοφορεί από την Drumcode και μπορείτε να το ακούσετε εδώ

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τι απέγινε η «χημική γενιά» των Ελλήνων ρέιβερ;

Βιβλίο / Τι απέγινε η «χημική γενιά» των Ελλήνων ρέιβερ;

Μια «underground» συζήτηση με τον Λέανδρο Κυριακόπουλο περί ρέιβ, νέων τεχνολογιών και άλλων «δαιμονίων», με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου «Αναπαραστάσεις του ανοίκειου - νομαδισμός και αισθητική στην ρέιβ ψυχεδελική σκηνή» (εκδ. Νήσος).
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαντόνα: «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω ακριβώς τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Χρόνια Πολλά Μαντόνα! / «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Pop icon, μίλησε για το woman empowerment πριν υπάρξει καν ο όρος, gay icon, fashion icon, η απόλυτη σταρ, η πιο πετυχημένη γυναίκα μουσικός όλων των εποχών, όπως και να τη χαρακτηρίσει κανείς, είναι μία και μοναδική και ήρθε για να αλλάξει τα πάντα.
M. HULOT
«Love to love you baby»: Αυτό είναι το τραγούδι που γέννησε τη Disco

Μουσική / «Love to love you baby»: Το τραγούδι των 23 οργασμών που γέννησε τη Disco

Με 23 οργασμούς και τη βοήθεια του μάγου Τζόρτζιο Μορόντερ, η Ντόνα Σάμερ, μισό αιώνα πριν, εγκαινίασε επίσημα, με το επικό και ατελείωτα ερωτικό «Love to love you baby», την ντίσκο μουσική, ένα είδος που πολεμήθηκε λυσσαλέα λίγα χρόνια μετά την επέλασή του και κρατάει γερά μέχρι σήμερα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
 Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Μουσική / Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Παρά την ακύρωση της πρώτης βραδιάς λόγω έντονης κακοκαιρίας, το 12ο Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας επέστρεψε δυναμικά, με τριήμερο ζωντανών εμφανίσεων, γεμάτο ενέργεια, συγκίνηση και αυθεντικές στιγμές κάτω από τα δέντρα του Αλωνιού.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Deadly Festivals

Μουσική / 9 φορές που το πάρτι μετατράπηκε σε εφιάλτη

Πάμε σε συναυλίες και φεστιβάλ για να περάσουμε καλά - δυστυχώς, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Πράξεις βίας που έχουν σημειωθεί σε διοργανώσεις σε όλο τον κόσμο αποδεικνύουν πως η ασφάλεια των συμμετεχόντων δεν μπορεί να είναι μια τεχνική υποσημείωση αλλά το θεμέλιο κάθε πολιτιστικής συγκέντρωσης.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μουσική / Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μέσα σε ένα παγκόσμιο σκηνικό βίας, πολέμων και γενοκτονιών, η ηλεκτρονική μουσική καλείται να ξαναβρεί τη χαμένη της τιμή, ανακτώντας τον άμεσο, ενωτικό και απελευθερωτικό της χαρακτήρα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ