›› Περιμένω τη συναυλία των Archive στο Fuzz. Το 2002 τους παρακολούθησα στο Φως. Ενθουσιασμένος από τα album τους Take my Ηead και You All Look The Same To Me, περίμενα ότι θα έχω και τα ανάλογα αισθήματα και από το live τους. Ατύχησα. Ήταν το χειρότερο live που έχω παρακολουθήσει στον πιο αποπνικτικό και τρομακτικό συναυλιακό χώρο που υπήρξε στην πόλη μας. Οι Archive από την άλλη δεν πτοήθηκαν από τις απόψεις μου και σύνεχιζαν να βγάζουν δυνατές δουλειές (Noise, 2003, και Lights, 2006). Το καλοκαίρι που μας πέρασε άκουσα ότι έκαναν το καλύτερο live του καλοκαιριού (μαζί με τους Depeche). Δυστυχώς δεν ήμουνα ανάμεσα στους θεατές, και το συγκρότημα δεν κατάφερε να πάρει την εκδίκησή του. Το Σάββατο 27 Ιανουαρίου όμως θα είμαι στο Fuzz Club στις 20:30, περιμένοντας με αγωνία τα μουσικά «χτυπήματά» τους. Ελπίζω να βγω νοκ άουτ…
Σταύρος Διοσκουρίδης

›› Περιμένω την καινούργια ταινία με πρωταγωνιστή τον Ρόμπιν Γουίλιαμς, που θα κυκλοφορήσει στις αίθουσες συντόμως. Τίτλος της ταινίας: Τhe Μan of the Υear. Η ιστορία –απ’ όσο είδα στις σκηνές, το περασμένο Σάββατο– μιλάει για έναν σπουδαίο τηλεκωμικό με τεράστια τηλεθέαση, που αποφασίζει να βάλει υποψηφιότητα για πρόεδρος της Αμερικής! Ένας σπουδαίος ηθοποιός, λιγάκι άνισος στις επιλογές του βέβαια, φαίνεται πως κάνει ένα γερό come back με μια ταινία σκηνοθετημένη από το σκηνοθέτη τού Good Morning Vietnam. Στην ίδια προβολή είδα και τις πρώτες εικόνες από την ταινία του Zhang Yimou Η Κατάρα των Κίτρινων Λουλουδιών. Ο σκηνοθέτης του Ήρωα και του Σπιτιού με τα Ιπτάμενα Στιλέτα επιστρέφει δριμύτερος, με περισσότερα εφέ, περισσότερο χρώμα, περισσότερη δράση. Και μόνο για τις εικόνες, αξίζει να το περιμένει κανείς…
Μιχάλης Μιχαήλ

›› Aνυπομονώ να δω την παράσταση Η Επιστροφή του Τζόζεφ Κόνραντ, που μόλις έκανε πρεμιέρα στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης, με τους Γιάννη Φέρτη και Πέγκυ Σταθακοπούλου – κυρίως από ενδιαφέρον για το ίδιο το έργο. Το The Return είναι ένα μικρό και μάλλον άγνωστο διήγημα του μεγάλου λογοτέχνη Joseph Conrad, γραμμένο το 1897 – πριν δηλαδή ο Conrad γράψει τα σκοτεινά ποιητικά του αριστουργήματα The Ηeart of Darkness και The Secret Agent. Η Επιστροφή, που δημοσιεύτηκε σε μια σπάνια συλλογή διηγημάτων, δεν ήταν το αγαπημένο έργο του Conrad. «To μισώ» είχε πει κάποτε, ίσως επειδή το θέμα –η κρίση του γάμου ενός φαινομενικά τέλειου ζευγαριού– ήταν «ξένο» και ασυνήθιστο για τον Κόνραντ, του οποίου το όνομα έχει πλέον γίνει ταυτόσημο με ιστορίες για μακρινές θάλασσες και ταξίδια. Αυτή ίσως να είναι και η πρόκληση – ένα θέμα «ασυνήθιστο» από έναν τόσο μεγάλο συγγραφέα.