ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
30.8.2020 | 09:28

Πανελληνιες

Παιδιά ψυχραιμία, ακούω και διαβάζω τις τελευταίες μέρες για τις βάσεις και για το ότι κάποιοι μπήκαν στο πανεπιστημιο με βαθμό κάτω από τη βάση. Τα έχουν βάλει όλοι με το Μαθηματικό Σάμου και το Φυσικό Καβάλας. Το γεγονός ότι σημείωσαν τόσο χαμηλές βάσεις οι σχολές αυτές δεν σημαίνει ότι είναι σχολές για πεταμα απλά δεν έχουν πολύ μεγάλη ζήτηση λόγω τοποθεσίας και ο τελευταίος εισακτεος είχε συγκεντρώσει πολύ λίγα μόρια, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορέσει να ανταπεξέλθει καθώς έχει σίγουρα επιτύχει τον ελάχιστο βαθμό για να λάβει απολυτήριο λυκειου. Αυτο ισχύει για τις περισσότερες σχολές με πολύ χαμηλή βάση.Δεν άκουσα ποτέ τόσα χρόνια κάποιον να σχολιάσει για τις σχολές Εμπορικού Ναυτικού που παραδοσιακά είναι κάτω από τη βάση πάρα την δυσκολία για κάποιον να αποφοιτήσει από εκεί Γιατί ποτέ δεν αναφέρεται στα διάφορα άρθρα η βαθμολογία του πρώτου για αυτές τις σχολές που σίγουρα είναι πολύ υψηλη ; Και στην τελική γιατί ένα πτυχίο Πολυτεχνείου ΕΚΠΑ ή ΑΠΘ να είναι ανώτερο από ένα πτυχίο Μαθηματικού της Σάμου η Φυσικού Καβάλας; Εξάλλου ποτέ κανένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα ή εργοδότης αργότερα δεν θα σε ρωτήσει με τι βαθμολογία και τι θέση πέτυχες να μπεις στο πανεπιστήμιο, πιο πολύ θα τους απασχολήσει ο βαθμος που αποφοιτήσες από αυτό και με τι άλλο ασχολήθηκες όσο ήσουν φοιτητής.
7
 
 
 
 
σχόλια
Αυτό είναι πολύ μεγάλη κουβέντα που ανοίγεις. Δε σχολιάζω πόσο παραγκωνισμένη είναι η τεχνική εκπαίδευση στην Ελλάδα.. Θα σχολιάσω όμως το εξής: είναι απαράδεκτο οι σχολές να μην έχουν λόγο στους εισακτέους. Ναι, είναι πολύ κακό για τους διδάσκοντες στο Μαθηματικό Σάμου (επειδή το ανέφερες) να κάνουν λογισμούς, μετρικούς χώρους κλπ σε άτομα που δεν ξέρουν πράξεις. Ξέρεις τι σημαίνει 3125 μόρια; Ούτε τα σωστό/λάθος δεν απαντάνε. Επίσης, είναι πολύ κακό για τα ίδια τα παιδιά να είναι σε μια σχολή που δεν τους ταιριάζει γιατί απλά είναι Γ Λυκείου και πρέπει να περάσουν κάπου και να πει η μαμά: "α, το παιδί πέρασε ΑΕΙ". Και για αυτό το λόγο έχουμε φαινόμενα όπως να αναρωτιέται ο κόσμος γιατί δε βρίσκει δουλειά με το πτυχίο του. Για να απαντήσω στην ερώτησή σου, γιατί θεωρούνται ανώτερα αυτά τα ιδρύματα που ανέφερες. Αν όλοι οι φοιτητές είναι καλοί και με βάσεις, ο καθηγητής που έχει όρεξη μπορεί να κάνει παπάδες και να τους μάθει ένα σωρό πράγματα. Βέβαια, εδώ να πούμε ότι ένα παιδί που θέλει να δουλέψει και να μάθει, και σε χαμηλόβαθμη σχολή να είναι, θα μάθει και θα προοδεύσει. Θα ξαναπώ πόσο σημαντικό είναι οι σχολές να έχουν λόγο στις προϋποθέσεις των εισακτέων (π.χ. σε μαθηματικό να μπεις με βάση στα μαθηματικά τουλάχιστον) και επίσης πρέπει η εισαγωγή στην τριτοβάθμια να αποδεσμευτεί από το Λύκειο σε μεγάλο βαθμό. Είναι σίγουρο ότι σε πολλούς θα ταίριαζε πρώτα να αποκτήσουν εμπειρίες 1-2 χρόνια (ακόμα και πολύ καλοί μαθητές) και μετά να αποφασίσουν τι θέλουν.
Καλησπέρα εκλεκτέ μου φίλ-e.Σε μία χώρα γεμάτη στρεβλώσεις, στην οποία από τη στιγμή που ερχόμαστε στη ζωή, μαθαίνουμε ότι ο υπουργός έχει την ευθύνη για τα πάντα, αποτελεί εθελοτυφλία η μεταφορά δυτικοευρωπαϊκού τρόπου σκέψης. Φαντάσου οι σχολές και όλο το ακαδημαϊκό σκυλολόι που μεθοδεύει να κληροδοτεί τις πανεπιστημιακές έδρες σε τέκνα, ανεψιούς, συζύγους κυβερνητικών αξιωματούχων, να πρέπει να γνωμοδοτήσει την αυτοκτονία του (!!!) διότι η μη ύπαρξη σπουδαστών θα σημάνει και το τέλος τους.Θεωρώ πιθανότερο να αποδώσουν στα μεσαιωνικά βαλκάνια, αν ποτέ αποδώσουν, τακτικές βασισμένες σε ερμηνείες των πραγμάτων από κτίσεως κόσμου (πχ σφαλιάρες από την αγορά εργασίας, τον πολιτισμένο δυτικό κόσμο που θα απαξιώσει σε κουρελού πτυχία τους τίτλους κουρελοπανεπιστημίων κλπ)
Σανός και βιταμίνη ΜΠΕ για πρωινό.Όταν κάποια κομματικά βιλαέτια απαξίωναν με τη βλακεία τους και χωρίς παγκόσμιο επιβαρυντικό παράγοντα τους ήδη πολλούς πτυχιούχους που υπερκάλυπταν τις ανάγκες της χώρας και αγνοούσαν την ανάγκη για επανασχεδιασμό και σύνδεση των σπουδών με την αγορά, λέγανε κάποιοι λιγοστοί σοφοί ότι θα πρέπει να υπάρξει σοβαρότητα για να μη την πληρώσουν όλοι στο τέλος για λόγους που ούτως ή άλλως δε χωρούσαν στα μυαλά των περισσότερων.Όταν σε μια χώρα σα την Ελλάδα, ο όγκος των "μαθηματικών" που ενσωματώνονται ανα έτος είναι δυσανάλογος σε σχέση με τον παραγόμενο πλούτο και την αύξηση του πληθυσμού, τότε αυτό είναι καταστροφικό διότι σπρώχνει όλους προς τα κάτω σε παροχές, ποιότητα και βιωσιμότητα.Το σύστημα και οι αγορές πράγματι θα βρουν λύση, που ούτως ή άλλως δεν θα σας αρέσει.