Αυτό είναι πολύ μεγάλη κουβέντα που ανοίγεις. Δε σχολιάζω πόσο παραγκωνισμένη είναι η τεχνική εκπαίδευση στην Ελλάδα.. Θα σχολιάσω όμως το εξής: είναι απαράδεκτο οι σχολές να μην έχουν λόγο στους εισακτέους. Ναι, είναι πολύ κακό για τους διδάσκοντες στο Μαθηματικό Σάμου (επειδή το ανέφερες) να κάνουν λογισμούς, μετρικούς χώρους κλπ σε άτομα που δεν ξέρουν πράξεις. Ξέρεις τι σημαίνει 3125 μόρια; Ούτε τα σωστό/λάθος δεν απαντάνε. Επίσης, είναι πολύ κακό για τα ίδια τα παιδιά να είναι σε μια σχολή που δεν τους ταιριάζει γιατί απλά είναι Γ Λυκείου και πρέπει να περάσουν κάπου και να πει η μαμά: "α, το παιδί πέρασε ΑΕΙ". Και για αυτό το λόγο έχουμε φαινόμενα όπως να αναρωτιέται ο κόσμος γιατί δε βρίσκει δουλειά με το πτυχίο του. Για να απαντήσω στην ερώτησή σου, γιατί θεωρούνται ανώτερα αυτά τα ιδρύματα που ανέφερες. Αν όλοι οι φοιτητές είναι καλοί και με βάσεις, ο καθηγητής που έχει όρεξη μπορεί να κάνει παπάδες και να τους μάθει ένα σωρό πράγματα. Βέβαια, εδώ να πούμε ότι ένα παιδί που θέλει να δουλέψει και να μάθει, και σε χαμηλόβαθμη σχολή να είναι, θα μάθει και θα προοδεύσει. Θα ξαναπώ πόσο σημαντικό είναι οι σχολές να έχουν λόγο στις προϋποθέσεις των εισακτέων (π.χ. σε μαθηματικό να μπεις με βάση στα μαθηματικά τουλάχιστον) και επίσης πρέπει η εισαγωγή στην τριτοβάθμια να αποδεσμευτεί από το Λύκειο σε μεγάλο βαθμό. Είναι σίγουρο ότι σε πολλούς θα ταίριαζε πρώτα να αποκτήσουν εμπειρίες 1-2 χρόνια (ακόμα και πολύ καλοί μαθητές) και μετά να αποφασίσουν τι θέλουν.
Σχολιάζει ο/η