Ο Μπαρτ Φρέντλιχ διατηρεί τα βασικά του πρωτότυπου, υποψήφιου για ξενόγλωσσο Όσκαρ το 2006 φιλμ της Σουζάνε Μπίερ στην αμερικανική μεταφορά του. Η αυτοδημιούργητη Τερέζα πουλά την επιτυχημένη εταιρεία της και προτίθεται να στηρίξει με ένα σημαντικό χρηματικό ποσόν την αποτραβηγμένη Ίζαμπελ, η οποία διατηρεί ένα ορφανοτροφείο σε μια περιοχή της νότιας Ινδίας. Ο μοναδικός όρος είναι να συναντηθούν οι δύο γυναίκες στη Νέα Υόρκη.

 

Η πρόσκληση δεν είναι αθώα και ο γάμος της κόρης της Τερέζα αποκαλύπτει διαδοχικά δύο σημαντικά μυστικά. Ο Φρέντλιχ δεν θέλει ή δεν μπορεί να ενσωματώσει τη σκοτεινή πλευρά των ανθρώπινων αποφάσεων σε μια πλοκή που θυμίζει συγκαλυμμένα παλιομοδίτικο μελό κι έτσι το αγγλόφωνο Μετά τον γάμο επαφίεται στο χάρισμα των δύο πρωταγωνιστριών, της Τζουλιάν Μουρ και της Μισέλ Γουίλιαμς, να μεταφράσουν τον κομψό, μελαγχολικό τόνο σε βαθύτερη υπαρξιακή δίνη μόνο σε κάποιες σκηνές στοχασμού και εκφραστικά εύγλωττης αναμονής.