Θρίλερ που διαφημίζεται ως εξαιρετικά τρομακτικό, η πρώτη ταινία τρόμου γυρισμένη σε υψηλής ευκρίνειας real 3 dimension τεχνολογία. Στη μικρή επαρχιακή πόλη Όβιντ του Κολοράντο, η ιστορία του Έρνι Μπίσοπ, του ιδιοκτήτη του γραφείου κηδειών της περιοχής, έχει αφήσει τα σημάδια της στην τοπική κοινωνία. Δεκαέξι χρόνια μετά, η υπόθεση που τρομοκράτησε τη μικρή πόλη εξακολουθεί να προκαλεί ρίγη. Ο Έρνι Μπίσοπ αιχμαλώτιζε έφηβους και τους κρατούσε στο υπόγειο του νεκροτομείου, δεμένους μέσα σε φέρετρα. Χαράκωνε, φόβιζε και τρομοκρατούσε τα ανύποπτα θύματά του και μετά τα ανάγκαζε να βλέπουν τα σημάδια στο σώμα τους μέσα από έναν μικρό καθρέφτη. Ένα από τα θύματα του Μπίσοπ, η Τζοάν Μπάροους, κατάφερε να λυθεί και σκότωσε το βασανιστή της με μία σύριγγα ταρίχευσης, βάζοντας τέλος στο βασίλειο του τρόμου και έγινε ηρωίδα στα μάτια των συμπολιτών της. Μετά το τέλος της περιπέτειάς της, η Τζόαν εγκατέλειψε το Όβιντ. Στην αρχή της ταινίας τη βρίσκουμε να επιστρέφει για πρώτη φορά μετά από δεκαέξι χρόνια για να δει την ανιψιά της να στέφεται Βασίλισσα του Χορού των Αποφοίτων του σχολείου. Με την άφιξή της όμως παράξενοι φόνοι αρχίζουν να πραγματοποιούνται ξανά. Μετά από μία σειρά συμπτώσεων, η Τζοάν θεωρείται από τις αρχές η βασική ύποπτη και οδηγείται στη φυλακή...
Προσπαθώντας να ξεφύγει από το παρελθόν της, η Μίλι δέχεται μια δουλειά ως οικιακή βοηθός για τους πλούσιους Νίνα και Άντριου Γουίντσεστερ. Αλλά αυτό που ξεκινά ως μια ονειρεμένη δουλειά γρήγορα ξετυλίγεται σε κάτι πολύ πιο επικίνδυνο.
Στο Τόκιο το καλοκαίρι του 1987, η Φούκι, ένα ξεχωριστό και ευαίσθητο εντεκάχρονο κορίτσι προσπαθεί να συμφιλιωθεί με τη σοβαρότητα της κατάστασης της υγείας του πατέρα της. Καθώς η μητέρα της είναι απορροφημένη με τη δουλειά και την φροντίδα του συζύγου της, η Φούκι περνά τις καλοκαιρινές της διακοπές παρατηρώντας και εξερευνώντας τον ενήλικο κόσμο γύρω της.
Παραμονή Χριστουγέννων, ο σκληρόκαρδος και φιλάργυρος Λυκούργος θα ανασύρει τη χαμένη του ανθρωπιά για μια ζωή, γεμάτη αγάπη και γενναιοδωρία, χάρη σε τρία απρόσκλητα πνεύματα.
Οι ντετέκτιβ Τζούντι Χοπς και Νικ Γουάιλντ βρίσκονται στα ίχνη ενός μυστηριώδους ερπετού που φτάνει στη Ζωούπολη και φέρνει τα πάνω κάτω στη μητρόπολη των ζώων. Για να λύσουν την υπόθεση, η Τζούντι και ο Νικ πρέπει να πάνε μυστικά σε απροσδόκητα νέα μέρη της πόλης, όπου η συνεργασία τους δοκιμάζεται όσο ποτέ άλλοτε.
Η Γκρέις και ο Τζάκσον είναι ένα νεαρό και ερωτευμένο ζευγάρι, που μετακομίζει από τη Νέα Υόρκη σε ένα σπίτι που έχει κληρονομήσει στην εξοχή. Η Γκρέις προσπαθεί να βρει την ταυτότητά της με ένα νέο μωρό σε αυτό το απομονωμένο περιβάλλον. Mε τη δύναμη της φαντασίας, το θάρρος και μια άγρια, εκτυφλωτική ζωντάνια που δεν ήξερε πως είχε, ανακαλύπτει ξανά τον εαυτό της.
Ο Κάρολος Ντίκενς μαγεύει τον γιο του, Γουόλτερ, καθώς αφηγείται την πιο σπουδαία ιστορία που ειπώθηκε ποτέ – την ιστορία του Ιησού Χριστού. Αυτό που ξεκινά ως ένα παραμύθι για καληνύχτα, μετατρέπεται σε ένα ταξίδι που αλλάζει τη ζωή. Μέσα από τη ζωντανή του φαντασία, o Γουόλτερ περπατά δίπλα στον Ιησού, μαθαίνοντας την πορεία του.
Ένας χρόνος έχει περάσει μετά τον εφιάλτη στην πιτσαρία του Φρέντι. Οι ιστορίες που κυκλοφορούν για όλα όσα συνέβησαν εκεί έχουν καθιερωθεί πια ως αστικοί μύθοι, δίνοντας έμπνευση για το πρώτο φεστιβάλ της πόλης αφιερωμένο στα σκοτεινά συμβάντα.
Σε μια μετά θάνατον ζωή όπου οι ψυχές έχουν μία εβδομάδα για να αποφασίσουν πού θα περάσουν την αιωνιότητά τους, η Τζόαν βρίσκεται αντιμέτωπη με την αδύνατη επιλογή ανάμεσα στον άντρα με τον οποίο πέρασε τη ζωή της και τον πρώτο της έρωτα ο οποίος πέθανε νέος και την περίμενε δεκαετίες να φτάσει εκεί.
Πρωταγωνιστούν: Σίντνεϊ Αμάνουελ, Μία Ρόουζ Καβένσκι, Γκάμπριελ Ρίσνταλ
Μια ομάδα νεαρών κινηματογραφιστών ταξιδεύει σε ένα απομονωμένο δάσος στο Περού, για να γυρίσει ένα οικολογικό ντοκιμαντέρ, αγνοώντας τις προειδοποιήσεις των ντόπιων για την απειλή του “Σουπάι”, μιας αρχαίας και επικίνδυνης οντότητας.
Ο Θωμάς Αλεξόπουλος, ένας μεσήλικας επιχειρηματίας, πνίγεται στα λάθη και στις επιπολαιότητές του. Όταν η κόντρα του με τον τοκογλύφο της περιοχής πάρει απρόβλεπτες διαστάσεις, και με τον χρόνο για να σώσει το οικογενειακό του σπίτι να τελειώνει, ωθείται στα άκρα.
- Facebook
- Twitter
- E-mail
0