Η ιστορία εξελίσσεται στα τέλη της δεκαετίας του 1860 κατά τη διάρκεια της εξέγερσης των Taiping, προς το τέλος της δυναστείας των Κινγκ της Κίνας. Η ιστορία βασίζεται σε ένα έγκλημα που διαπράχθηκε το 1870 και αφορά τρία ορκισμένα αδέλφια (Τζέτ Λι, Άντι Λάου, Τακέσι Κανεσίρο) που αναγκάζονται να στραφούν ο ένας εναντίον του άλλου λόγω της σκληρής πραγματικότητας του πολέμου και της πολιτικής κατάστασης που επικρατεί.

Στην αρχή η ταινία μας παρουσιάζει το νικημένο στρατό του στρατηγού Κινγκ Γιουν ο οποίος περιπλανάται άσκοπα σε μία τεράστια έκταση με ολόκληρο το στρατό του θανατωμένο. Κάποια στιγμή ο Κινγκ Γιουν καταρρέει από την κόπωση και εκεί τον εντοπίζει ένα κορίτσι, η Μι Λάν, που τον φροντίζει. Όταν ο Κινγκ Γιουν επανακτά τις δυνάμεις του συναντιέται με ένα ληστή, τον Γιανγκ Γου, που μόλις επέστρεψε από μία επιτυχημένη λεηλασία. Ο Γιανγκ Γου εκείνη την ώρα παρατηρεί τις μπότες του στρατηγού Κινγκ Γιουν και επιχειρεί να τον σκοτώσει, χωρίς αποτέλεσμα όμως, αφού ο Κινγκ Γιουν προβάλλει αντίσταση. Αισθανόμενος δέος ο Γιανγκ Γου για τις πολεμικές ικανότητες του Κινγκ Γιουν αποφασίζει να του συστήσει το μεγαλύτερό του αδελφό, τον Ερ Χου, και του προτείνουν να έρθει μαζί τους. Έτσι οι εγκέφαλοι του Ερ Χου τους συνοδεύουν σε μία στρατιωτική επιδρομή προκειμένου να κλέψουν τρόφιμα και άλλες προμήθειες. Ο Κινγκ Γιουν συμμετέχει στη μάχη που δίνεται και αφού σκοτώνει τον ηγέτη της φάλαγγας που είχε σχηματιστεί, αναγκάζει τους υπόλοιπους στρατιώτες να παραδοθούν. Αυτή η πράξη του εντυπωσιάζει τα δύο αδέλφια Γιανγκ Γου και Ερ Χου και του επιτρέπουν να επιστρέψει μαζί τους στο χωριό. Εκεί βρίσκει την Μι Λαν που αποκαλύπτεται ότι είναι η γυναίκα του Ερ Χου και τελικά θα δημιουργήσει παράνομη σχέση μαζί της. Σε μία επίθεση που έγινε στο χωριό του Ερ Χου, ο Κινγκ Γιουν πείθει τη συμμορία να προσχωρήσει στο στρατό του και να βοηθήσει την κυβέρνηση του Κινγκ να αντισταθεί. Στην αρχή ο Ερ Χου και ο Γιανγκ Γου δείχνουν απροθυμία αλλά στη συνέχεια συμφωνούν με τον όρο τα τρία αδέλφια να υπογράψουν ένα Συμβόλαιο Θανάτου. Όταν ο Κινγκ Γιου επιστρέφει στους ανωτέρους του, δεν τον δέχονται εύκολα λόγω της τελευταίας του αποτυχίας. Έτσι παίρνει μέρος σε μία μάχη όπου αποδεικνύει τις δεξιότητές του και κατατροπώνει ένα τεράστιο αριθμό στρατιωτών. Γρήγορα οι στρατηγοί προβιβάζουνε τον Κινγκ Γιουν ώστε να ηγηθεί των άλλων αδελφών και του στρατού προκειμένου να πολλαπλασιάσουν τις κατακτήσεις τους. Η υπεροψία του Κινγκ Γιουν τον οδηγεί να βάλει ένα ακόμη στοίχημα με τους στρατηγούς, υποστηρίζοντας ότι μπορεί να συλλάβει τους Σούζου και Νατζινγκ. Όμως φοβούμενοι τη δύναμη και την επιρροή του Κινγκ Γιουν οι λόρδοι της κυβέρνησης Κινγκ του αρνήθηκαν την παροχή εφοδίων.

Η ιστορία δεν σταματά εδώ. Οι περικοκλάδες στην πλοκή είναι πολλές και ποικίλες, το αδύναμο ερωτικό στοιχείο πασπαλίζεται με μάχες με κανόνια, τουφέκια και σπαθιά, ενώ απουσιάζουν οι πολεμικές τέχνες και το στοιχείο του wuxsia. Από τις μυθολογικές αναφορές, εντύπωση προκαλεί το χριστιανικό στοιχείο, πράγμα σπάνιο για την κινέζικη εικονογραφία σε ιστορίες εποχής. Οι διαφορετικοί πόλοι του ηρωισμού και της πίστης εξερευνώνται σε αυτήν τη μακροσκελή «Φωσκολειάδα» και η ένταση αναπληρώνει πολύ συχνά την αδυναμία στο κέντρο βάρους και την καθαρότητα των προθέσεων στην απεικόνιση μιας αχανούς περιόδου με πολλές λεπτομέρειες και ακόμη περισσότερα συμβάντα - το υλικό γέμιζε άνετα τρεις ταινίες. Ποσότητα, χωρίς καλλιτεχνικές φιλοδοξίες, με επιμέλεια και σεβασμό στα 40 εκατομμύρια δολάρια που ξοδεύτηκαν, ρεκόρ για ταινία με προέλευση από το Χονγκ Κονγκ.