Ένα χαρακτηριστικό δείγμα ταλέντου στην εικόνα που σπαταλιέται εκνευριστικά σε ένα απίστευτης ανοησίας σενάριο, που συνδυάζει δεισιδαιμονίες, αρχαίες γραφές και το Ολοκαύτωμα (άραγε, ο ιστορικός που κατηγόρησε τα Σφραγισμένα Χείλη πως εκμεταλλεύονται το Ολοκαύτωμα για να «βγάλουν λάδι» τη συνείδηση των Γερμανών, τι έχει να πει για τα πειράματα του Μένγκελε και τα σκυλιά που γυρνάνε ανάποδα τα κεφάλια τους στη σκιά των νεκρών Εβραίων;).

Ο Γκόγιερ, συν-σεναριογράφος του Σκοτεινού Ιππότη (ανάμεσα σε άλλες δουλειές που έχει υπογράψει) μπορεί να τρομάξει τα πλήθη του Σαββατοκύριακου, αυτό είναι σίγουρο. Το κάνει ωστόσο με τον πιο φτηνό τρόπο, χρησιμοποιώντας όλα τα τρικ από το ευαγγέλιο της φρίκης. Αν ο Γουίλιαμ Φρίντκιν, δημιουργός του αξεπέραστου Εξορκιστή, χαρακτήρισε περιττώματα τις δύο συνέχειες της ταινίας του, θα είχε πλάκα να δει και αυτήν για να πάρει μια γεύση για το πώς η γενιά των βιντεοκλίπ μπορεί να μαγαρίσει ανεπιστρεπτί ένα είδος που είναι σε θέση να αφήσει επίγευση τρόμου, όταν ξέρει να τον εμφανίζει με οικονομία.

Η υπόθεση της ταινίας πάει ως εξής: όταν η ψυχή κάποιου νεκρού είναι πολύ σατανική, λέγεται πως της απαγορεύεται η είσοδός της στον ουρανό και έτσι αυτή καταδικάζεται σε μια αέναη περιπλάνηση μεταξύ των δύο κόσμων, ψάχνοντας ένα νέο σώμα να αποικήσει. Κάποιες φορές μάλιστα τα καταφέρνει με ολέθριες, για τους ζωντανούς, συνέπειες... Η κατάληψη από πονηρό πνεύμα ονομάζεται «ντιμπούκ» (dybbuk). Ένα ανάλογο φάντασμα που ζει στο μεταίχμιο και διψά για εκδίκηση καλείται να αντιμετωπίσει και η Κέισι, η οποία μεγάλωσε μισώντας τη μητέρα της, που θεωρεί πως την «εγκατέλειψε», αυτοκτονώντας. Όταν όμως ένα δαιμονικό πνεύμα αρχίζει ξαφνικά να τη στοιχειώνει και να απειλεί τα αγαπημένα της πρόσωπα, η Κέισι, ζώντας έναν τρομακτικό εφιάλτη, αρχίζει και καταλαβαίνει το λόγο για τον οποίο η μητέρα της την «άφησε» πρόωρα. Σύμμαχος στην προσπάθειά της ν' αποτάξει το Κακό είναι ο Σέντακ, ο μοναδικός άνθρωπος που μπορεί να το σταματήσει. Έτσι, μαζί, ξετυλίγουν το παρελθόν της, φέρνοντας στο φως καλά κρυμμένα, οδυνηρά, μυστικά σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να νικήσουν και να εξορκίσουν τα φαντάσματα.