Μια καθαρόαιμη τηλεοπτική μπούρδα από τη δεκαετία του '70, που αναστήθηκε με δύο μπριόζικες, εντελώς ανώδυνες κινηματογραφικές μεταφορές πριν από μερικά χρόνια, ξανασυστήνεται σε ένα κοινό που πλέον αγνοεί την ύπαρξη της Φάρα Φόσετ, της Τζάκλιν Σμιθ και των icons ομορφιάς που τις αντικαθιστούσαν σχεδόν ετησίως, με reboot που επιχειρεί να δώσει νόημα σε ασπόνδυλους χαρακτήρες και ενέργεια με το στανιό σε μια βεβιασμένη, μεταφεμινιστική περιπετειώδη κομεντί.

 

Οι Άγγελοι του αόρατου Τσάρλι Τάουνσεντ είναι δύο, με άλλα ονόματα, και προστίθεται μια τρίτη στην παρέα, ενώ ο Μπόσλι είναι απλώς ένας κωδικός για τον προϊστάμενό τους και εντολοδόχο του αρχιπράκτορα, και μετουσιώνεται σε γυναίκα, που την υποδύεται η Ελίζαμπεθ Μπανκς, σκηνοθέτις της ταινίας! Η κοσμοπολίτικη αίσθηση στερείται στίγματος και χρώματος, ο κακός είναι τόσο σχηματικός που ξεχνιέται αμέσως, η Κρίστεν Στιούαρτ μοιάζει χαμένη στα αστειάκια που καλείται να προφέρει, οι άλλες δύο «Άγγελοι» δεν διαθέτουν προσωπικότητα και η πλοκή, δυστυχώς, δεν είναι ούτε για γέλια.

 

Το εμφατικό point των νεο-Αγγέλων γυρίζει μπούμερανγκ και τα κορίτσια του πάλαι ποτέ σεξιστή Τσάρλι βυθίζονται αύτανδρα σε μια τζετ σετ σύγχυση ακτιβισμού και πολεμικών τεχνών, με τους υποτιμημένους άνδρες της ταινίας, από τον Πάτρικ Στιούαρτ ως τον Τζιμόν Χούνσου, να παρακολουθούν με αμηχανία ‒ και, γιατί όχι, χαιρέκακα.