Τι θα δούμε στο β΄μέρος της θεατρικής σεζόν;

Τι θα δούμε στο β΄μέρος της θεατρικής σεζόν; Facebook Twitter
0

Mojo
Ο Θωμάς Μοσχόπουλος μεταφράζει και σκηνοθετεί την ξέφρενη, μαύρη κωμωδία του Άγγλου θεατρικού συγγραφέα Τζεζ Μπάτεργουερθ. Είναι ένα έργο οξύ, βίαιο, χιουμοριστικό και σαρκαστικό ταυτόχρονα, που σου προκαλεί παράλληλα γέλια και φόβο. «Mοjo» σημαίνει βρεγμένος αλλά και σεξ-απίλ, γοητεία και μάγια. Σύμφωνα με τον συγγραφέα του: «Το αρχικό έναυσμα για το έργο ήταν μια συζήτηση που είχα με τον Μάλκολμ ΜακΛάρεν για το Σόχο και τη σύγκρουση του πρώιμου ροκ εν ρολ με τη βία των γκάνγκστερ». Σκηνοθετεί ο Θωμάς Μοσχόπουλος, Ερμηνεύουν: Ηλίας Μουλάς, Αργύρης Ξάφης, Γιώργος Παπαγεωργίου, Αλέξης Φουσέκης, Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος, Γιώργος Χρυσοστόμου.

Θέατρο Πόρτα, Μεσογείων 59, 210 7711333, 210 77805118. Από 28/2. Ώρες & ημέρες παραστάσεων: Τετ., Κυρ. 20.00, Σάβ. 21.15. www.porta-theatre.gr

Τι θα δούμε στο β΄μέρος της θεατρικής σεζόν; Facebook Twitter

Closer
Η νέα σκηνοθετική δουλειά του Ιωσήφ Βαρδάκη βασίζεται στο διάσημο έργο του Βρετανού θεατρικού συγγραφέα Patrick Marber, σε μετάφραση Θωμά Μοσχόπουλου και μουσική Λόλεκ. To Closer είναι ένα έργο ταυτόχρονα σκληρό και τρυφερό. Η υπόθεση τοποθετείται στα μέσα της δεκαετίας του '90 στο Λονδίνο και μιλάει για την τυχαία, συμπτωματική γνωριμία τεσσάρων αγνώστων οι οποίοι μέσα σε διάστημα τεσσάρων ετών καταφέρνουν να εμπλακούν σ' ένα ανελέητο ερωτικό παιχνίδι απ' όπου κανείς δεν θα βγει αλώβητος. Τη σκηνογραφία και τα visual arts της παράστασης υπογράφει ο Παντελής Ξηροχειμώνας, τα κοστούμια η Βασιλική Σύρμα και την επιμέλεια κίνησης η Όλγα Σπυράκη. Παίζουν οι ηθοποιοί: Αργύρης Θανάσουλας, Γιάννης Λασπιάς, Δάφνη Μανούσου, Ιωάννα Σταυροπούλου.

 

104-Κεντρική Σκηνή, Ευμολπιδών 41 (μετρό Κεραμεικός, Γκάζι), 210 3455020, 210 3455020, 6940 290312. Ημέρες και ώρες παραστάσεων: από 14/3 (για λίγες παραστάσεις), Παρ., Σάβ. & Κυρ. 21.15, εισ.: €12, 10 ( φοιτ./ανέργων), www.104.gr, facebook.com/theatre104

Τι θα δούμε στο β΄μέρος της θεατρικής σεζόν; Facebook Twitter

Η νουάρ πλευρά των μεγάλων Ρώσων συγγραφέων
Οσυγγραφέας και σκηνοθέτης του έργου Καμίλ Κλοντέλ Mudness Γιάννης Λασπιάς υπογράφει τη σύνθεση των κειμένων και τη σκηνοθεσία ενός νέου θεατρικού αναλογίου με αποσπάσματα από έργα των μεγάλων Ρώσων συγγραφέων Φιόντορ Ντοστογιέφσκι, Αντόν Τσέχοφ, Βλαντίμιρ Μαγιακόφσκι και Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ, στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας «Νουάρ» που παρουσιάζει το Αγγέλων Βήμα. Αποσπάσματα που αφηγούνται ανθρώπινα πάθη και αλλόκοτες συνήθειες, χαρακτήρες κόντρα στο ρεύμα και την εκάστοτε τυπική και αστική νομιμότητα, κοινωνικές, πολιτικές και ιδεολογικές αντιθέσεις, ανεκπλήρωτοι, κρυφοί έρωτες και ένοχα μυστικά. Ερμηνεύουν: Αργύρης Θανάσουλας, Γιώργος Κοψιδάς, Δάφνη Μανούσου, Στέλλα Μπούρου. Στο πιάνο η Ειρήνη Τηνιακού.

Σατωβριάνδου 36, Ομόνοια, 210 5242211 & 213. Ημέρες και ώρες παραστάσεων: 5, 12, 19 & 26/3 19.00, εισ.: €5 (με καφέ ή πορτοκαλάδα), [email protected], www.aggelonvima.gr

Τι θα δούμε στο β΄μέρος της θεατρικής σεζόν; Facebook Twitter

H τελευταία μαύρη γάτα

Το διεθνές best seller του κορυφαίου μας παραμυθά Ευγένιου Τριβιζά παρουσιάζεται σε σκηνική προσαρμογή της Βένιας Σταματιάδη (σε συνεργασία με τον συγγραφέα) και σκηνοθεσία Κώστα Γάκη, Αθηνάς Μουστάκα και Κωνσταντίνου Μπιμπή στο θέατρο «Δημήτρης Χορν». Πρόκειται για μια παράσταση που χρησιμοποιεί την τεχνική του 3D mapping για να γεμίσει το σκηνικό με μαγικές, θεαματικές προβολές που αλληλεπιδρούν με τους ηθοποιούς.

Θέατρο «Δημήτρης Χορν», Αμερικής 10, 210 3612500. Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Σάβ. 15.00, Κυρ. 11.00 & 15.00, www.ticket365.gr

Τι θα δούμε στο β΄μέρος της θεατρικής σεζόν; Facebook Twitter

Θέμα Χημείας
Μπορεί η ψυχαγωγία να συνδυαστεί με τη μάθηση και πώς το θέατρο συνδέεται με την επιστήμη; Με αυτά τα ερωτήματα ως αφορμή ο Γιάννης Γουλές δημιούργησε μια εκπαιδευτική-βιωματική παράσταση που συνδυάζει ολιστικά τη Χημεία, ως επιστήμη, με το θέατρο. Ο σκελετός της παράστασης περιλαμβάνει διαδραστικό μέρος, χημικό πείραμα, θεατρικό έργο και ανοιχτή συζήτηση με τους μαθητές, οι οποίοι συμμετέχουν σε βιωματικές δραστηριότητες με επίκεντρο τη Χημεία. Η παράσταση τελεί υπό την αιγίδα του Τμήματος Χημείας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και της Ένωσης Ελλήνων Χημικών και παρουσιάζεται σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και κοινωνικά ιδρύματα. Η σκηνοθεσία είναι της Δέσποινας Μαραγκουδάκη. Παίζουν οι ηθοποιοί: Στέλιος Γιαννακός, Γιάννης Γουλές, Έμμυ Μαυρίκα, Μάρδη Μηλιαρά.

Θεατρόνιο, Βεργοβίτσης 8-10, Γκύζη, 210 6470003, [email protected], www.theatronio.gr

Τι θα δούμε στο β΄μέρος της θεατρικής σεζόν; Facebook Twitter

Σμύρνη μου αγαπημένη
Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της θεατρικής σεζόν. H Μιμή Ντενίση γράφει και σκηνοθετεί μια παράσταση για την πολυπολιτισμική κοινωνία της Σμύρνης από το 1917 μέχρι την προσφυγιά, τη Μικρασιατική Καταστροφή και την ανταλλαγή πληθυσμών του 1923. Το πολυπολιτισμικό ψηφιδωτό της μικρασιατικής κοινωνίας, ο τρόπος ζωής, η κουζίνα και η μουσική, οι κρυφές δυσαρμονίες και τα ιστορικά γεγονότα περνούν μπροστά από τα μάτια του θεατή μέσα από τις προσωπικές ιστορίες των ηρώων της παράστασης.

Θέατρον, Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», Πειραιώς 254, Ταύρος, 212 2540300. Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Τετ., Πέμ. 19.00, Παρ. & Σάβ. 20.00, Κυρ. 18.30, εισ.: €14-35 (για μεγάλους), €9-12 (για παιδιά), www.theatron254.gr

Τι θα δούμε στο β΄μέρος της θεατρικής σεζόν; Facebook Twitter

Juliette Gréco, «Merci»
H μούσα των υπαρξιστών, η μεγάλη επαναστάτρια της γαλλικής μουσικής έκφρασης, ξεκινάει την αποχαιρετιστήρια περιοδεία της με πρώτη στάση στην Αθήνα και το θέατρο Παλλάς. Ως προσωπικότητα και καλλιτέχνις, η Juliette Gréco ενσαρκώνει την ελευθερία, τον επαναστατικό αισθησιασμό, την απελευθέρωση της γυναίκας και του πνεύματος, το άνοιγμα στον κόσμο και το τέλος των ταμπού και των στερεοτύπων. Σύντροφος του Miles Davis, σύζυγος του Μισέλ Πικολί, αγαπημένη του Σαρτρ, φίλη του Μπορίς Βιάν και του Ζαν Κοκτό. Στο Παλλάς, σε μια πολύ ξεχωριστή βραδιά, θα ερμηνεύσει μερικά από τα πιο όμορφα και γνωστά τραγούδια της, όπως τα «Je jouais sous un banc», «Amsterdam», «Tard», «La javanaise», «Couvre-feu», ταξιδεύοντας το κοινό στις όχθες του Σηκουάνα και στα καφέ της Σεν Ζερμέν ντε Πρε, λέγοντας adieu και merci με τον δικό της τρόπο.

Θέατρο Παλλάς, Βουκουρεστίου 5, City Link. 1/3 Κυριακή, 20.00, www.ticket365.gr, τηλ. 211 1000 365

Τι θα δούμε στο β΄μέρος της θεατρικής σεζόν; Facebook Twitter

 

Ο Γυάλινος Κόσμος
Το αυτοβιογραφικό αριστούργημα του Τένεσι Ουίλιαμς περιγράφει τους ακατάλυτους και τραυματικούς δεσμούς που αναπτύσσονται σε μια οικογένεια μέσα στην ταραγμένη κοινωνική περίοδο πριν από το ξέσπασμα του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Η διαχρονικότητά του έγκειται στο ότι σκιαγραφεί μοναδικά τη διαχρονική ανάγκη των ανθρώπων να καταφεύγουν σε ψευδαισθήσεις και εικονικές καταστάσεις προκειμένου να αντέχουν τη σκληρή πραγματικότητα, που πολλές φορές τους συνθλίβει. Η παράσταση που σκηνοθετεί η Ελένη Σκότη γίνεται η αφορμή για να συναντηθούν πρώτη φορά επί σκηνής ο Δημήτρης Καταλειφός και η Θέμις Μπαζάκα (τελευταία φορά είχαν συμπρωταγωνιστήσει στα Πέτρινα Χρόνια του Παντελή Βούλγαρη το 1985). Μαζί τους οι Κωνσταντίνος Γώγουλος και Στέλλα Βογιατζάκη.

Θέατρο Εμπορικόν, Σαρρή 11, Ψυρρή. Τετ. & Κυρ. 20.00, Πέμ., Παρ. 21.00, Σάβ. 18.00 (λαϊκή), 21.15, www.ticket365.gr, τηλ. 211 1000 365

 

Τι θα δούμε στο β΄μέρος της θεατρικής σεζόν; Facebook Twitter

Φίλιππος Πλιάτσικας, «Acoustic»
Ο συνιδρυτής των Πυξ Λαξ παρουσιάζει την Τρίτη 24 Μαρτίου στο Παλλάς την πρώτη μεγάλη συναυλία της χειμερινής του περιοδείας. Όπως υποδηλώνει και ο τίτλος, η παράσταση διατηρεί τη μαγεία των κλασικών ενορχηστρώσεων που γοήτευσαν το κοινό στη sold out εμφάνισή του στο Ηρώδειο, ενώ το δυναμικό ακουστικό σύνολο των Border Breakers Band φιλοδοξεί να δώσει διαφορετικό ύφος σε αγαπημένα και γνωστά τραγούδια. Στο πρόγραμμα της βραδιάς περιλαμβάνονται πολύ γνωστές προσωπικές επιτυχίες του Φίλιππου Πλιάτσικα αλλά και τραγούδια από την εποχή των Πυξ Λαξ που ακούστηκαν ελάχιστα στις live εμφανίσεις τους. Έκπληξη της βραδιάς η συμμετοχή του Γιάννη Μηλιώκα.

Θέατρο Παλλάς, Βουκουρεστίου 5, City Link. 24/3 Τρίτη, 21.30, www.ticket365.gr, τηλ. 211 1000 365

Τι θα δούμε στο β΄μέρος της θεατρικής σεζόν; Facebook Twitter

O κύκλος με την κιμωλία
Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης καταπιάνεται με ένα από τα αριστουργήματα του Μπέρτολτ Μπρεχτ, σε μετάφραση Οδυσσέα Ελύτη και μουσική Μάνου Χατζιδάκι, στην εκδοχή δηλαδή με την οποία το πρωτοπαρουσίασε στο ελληνικό κοινό ο Κάρολος Κουν το 1957, στην ιστορική εκείνη παράσταση του Θεάτρου Τέχνης. Ο περίφημος Καυκασιανός κύκλος με την κιμωλία του κορυφαίου Γερμανού δραματουργού και ποιητή είναι ένα βαθιά αλληγορικό, αντιπολεμικό έργο που μιλά για τον «πειρασμό της καλοσύνης». Στο Παλλάς η δράση εκτυλίσσεται μέσα σε ένα ερειπωμένο θέατρο, στο οποίο κάποιοι ηθοποιοί ανεβάζουν ένα έργο αξιοποιώντας τα υλικά που ανακαλύπτουν στον χώρο. Πρωταγωνιστούν: Αιμίλιος Χειλάκης, Μαρία Πρωτόπαππα, Αποστόλης Τότσικας, Ελισάβετ Μουτάφη. Αφηγητής ο Δημήτρης Λιγνάδης. Aπό τις 11 Μαρτίου για 20 παραστάσεις.

Θέατρο Παλλάς, Βουκουρεστίου 5, City Link, Τετ. & Κυρ. 19.15, Πέμ., Παρ., Σάβ. 20.15, www.ticket365.gr, τηλ. 211 1000 365

Τι θα δούμε στο β΄μέρος της θεατρικής σεζόν; Facebook Twitter

Η Λίλα λέει

Η άκρως τολμηρή και αυστηρώς ακατάλληλη για ανηλίκους παράσταση Η Λίλα λέει του Σιμώ, σε μετάφραση και διασκευή της καλλιτεχνικής διευθύντριας του Θεάτρου Τέχνης Μαριάννας Κάλμπαρη και σκηνοθεσία της ίδιας και του Βασίλη Μαυρογεωργίου, έρχεται στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης. Πρωταγωνιστούν η Λένα Δροσάκη και ο Βασίλης Μαυρογεωργίου.
Ο Σιμώ γεννιέται στη Γαλλία από Άραβες γονείς και μεγαλώνει στο γκέτο ενός παρισινού προαστίου. Δεν έχει δουλειά, λεφτά, όνειρα. Καμιά ελπίδα και καμιά προοπτική. Ώσπου γνωρίζει τη Λίλα, ένα πανέμορφο πλάσμα με αγγελικό πρόσωπο, αλλά γλώσσα τόσο χυδαία, «που νόμιζες πως οι λέξεις θα πλήγωναν τα χείλη της». Κι όμως, η Λίλα λέει τα πιο ακραία πράγματα απλά, απαλά «σαν αναγγελίες πτήσεων που δεν θα προσγειωθούν ποτέ». Κι αυτό την κάνει μοναδική. Μαζί της ο Σιμώ βρίσκει επιτέλους νόημα στην άθλια ζωή του: γράφει μια ιστορία. Και η ιστορία αυτή δεν είναι παρά όλα όσα του περιγράφει η Λίλα και τον τρελαίνουν: οι ερωτικές εμπειρίες της με άλλους άντρες, οι φαντασιώσεις της, η εμμονή της με το σεξ. Ο Σιμώ, όλο και πιο βαθιά ερωτευμένος, δεν μπορεί να φανταστεί πόσο βίαια και αναπάντεχα θα τελειώσει η ιστορία του. Το ποιητικό, σχεδόν πορνογραφικό αλλά και γεμάτο χιούμορ κείμενο του Σιμώ παρουσιάστηκε στα γαλλικά γράμματα το 1996, δημιουργώντας μεγάλη αίσθηση. Ακόμα και ο εκδοτικός οίκος που το παρουσίασε καταθέτει τις αμφιβολίες του σε σχέση με την πραγματική ταυτότητα του συγγραφέα. Πρόκειται όντως για κάποιον άγνωστο συγγραφέα ή πίσω από το ψευδώνυμο «Σιμώ» κρύβεται ένας καθιερωμένος δημιουργός; Το ερώτημα μένει αναπάντητο μέχρι σήμερα. To διήγημα μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο το 2004 σε σκηνοθεσία Ziad Doueiri. Είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζεται στο θέατρο.

Υπόγειο, Πεσμαζόγλου 5, Αθήνα, 210 3228706. 2 Μαρτίου-7 Απριλίου. Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Δευτ. & Τρ. 21.15, Τετ. 20.00

Τι θα δούμε στο β΄μέρος της θεατρικής σεζόν; Facebook Twitter

Αρτώ / Βαν Γκογκ Αvec un pistolet

Μία εξαιρετική παράσταση που έχει ήδη ξεκινήσει σε κείμενο και σκηνοθεσία της Ιόλης Ανδρεάδη. Παρίσι, 1947. O Αντονέν Αρτώ εμφανίζεται σε ένα κατάμεστο αμφιθέατρο. Δείχνει ήρεμος. Είναι ήρεμος. Ύστερα από εννέα χρόνια ψυχιατρικού εγκλεισμού και έχοντας υποστεί 51 ηλεκτροσόκ, μοιάζει να έχει επανέρθει στην «τάξη». Η διάλεξή του έχει τίτλο «Βαν Γκογκ, ο αυτόχειρας της κοινωνίας». Το περιβάλλον γύρω του είναι ασφυκτικό. Το κοινό σιωπηλό. Το φρόνημά του υψηλό. Έχει έρθει με αποδείξεις. Τις κουβαλάει στα 406 μουντζουρωμένα τετράδια που δεν αποχωρίζεται ποτέ. Όλη η καλή κοινωνία του Παρισιού έχει κατακλύσει τον χώρο για να τον ακούσει. Gide, Breton, Camus, Lacan. Υπερασπίζεται με πάθος μια ιδέα: η αυτοκτονία του Βίνσεντ βαν Γκογκ είχε τους εκτελεστές της. Αναζητώντας αρχικά μέσα στους πίνακες, τις σημειώσεις και την αλληλογραφία του μεγάλου ζωγράφου τα αίτια της αυτοχειρίας του, υποπτεύεται πως οι πραγματικοί αυτουργοί βρίσκονται ανάμεσα στο ακροατήριό του. Ο Αρτώ ταυτίζεται, ηλεκτρίζεται, μαγεύεται και πάσχει. Νιώθει τον παλμό του Βαν Γκογκ και προφητεύει. Θέλει να ξεσκεπάσει τους ενόχους. Θέλει να φωνάξει για τους αθώους. Θέλει να αρθρώσει την τελευταία συλλαβή ανάμεσα στη μεγάλη αδικία του κόσμου και σε αυτό που μεσολαβεί μέχρι κάποιος να φτάσει να κοιμάται αγκαλιά με ένα γεμάτο πιστόλι.


Θέατρο Σημείο, Χαριλάου Τρικούπη 4 (πίσω από το Πάντειο), Καλλιθέα, 210 9229579. Παραστάσεις έως 5/4. Σάββατο 21.00 & Κυριακή 19.00

Τι θα δούμε στο β΄μέρος της θεατρικής σεζόν; Facebook Twitter

Οι Έμποροι των Εθνών
Το έργο, σε σκηνοθεσία του Θοδωρή Αμπαζή, βασίζεται στο δεύτερο και ομώνυμο μυθιστόρημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη. Συνδυάζοντας τη σκηνική αφήγηση με τη μουσικότητα, η παράσταση τοποθετείται την εποχή της βενετικής κυριαρχίας στα νησιά του Αιγαίου και πραγματεύεται την υπέρβαση των ορίων της ανθρώπινης φύσης, όταν αυτή εγκλωβίζεται στη δίνη μιας ερωτικής παρόρμησης.


Σύγχρονο Θέατρο, Ευμολπιδών 45, Γκάζι, 210 3464380. Ημέρες λειτουργίας: κάθε Δευτέρα & Τρίτη έως τις 7 Απριλίου

Τι θα δούμε στο β΄μέρος της θεατρικής σεζόν; Facebook Twitter

Effect - Τομογραφία του Έρωτα
Eνα συγκινητικό, αστείο και απρόσμενα ανθρώπινο επιστημονικό θρίλερ που επιχειρεί να αναθεωρήσει τα όρια μεταξύ τρέλας και υγείας του ανθρώπου και της χημείας του έρωτα και της αγάπης. Για λίγες ακόμη παραστάσεις.

Σύγχρονο Θέατρο, Ευμολπιδών 45, Γκάζι, 210 3464380. Έως τις 8 Μαρτίου. www.ticketservices.gr

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο Σώμα της

Θέατρο / Ένα έργο στο Εθνικό Θέατρο για την περίοδο, την εμμηνόπαυση, την κλειτορίδα και τον γυναικείο αυνανισμό

Μαζί με άλλες 22 γυναίκες, η Ελένη Ευθυμίου, η Σοφία Ευτυχιάδου και η Νεφέλη Μαϊστράλη ανεβάζουν ένα έργο για ζητήματα που θεωρητικά μπορούν να συζητηθούν ανοιχτά, αλλά στην πραγματικότητα όχι.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Σπύρος Παπαδόπουλος: «Δεν μου αρέσει να φαίνομαι, κι ας κατέληξα να παίζω μπροστά σε κόσμο»

Θέατρο / Σπύρος Παπαδόπουλος: «Δεν μου αρέσει να φαίνομαι, κι ας κατέληξα να παίζω μπροστά σε κόσμο»

Παρά τις προσπάθειές του να το αποφύγει, μια σειρά από συμπτώσεις τον οδήγησε στο θέατρο. Οι «Απαράδεκτοι» δεν συνεχίστηκαν λόγω δικής του απόφασης, το «Στην υγειά μας, ρε παιδιά» σταμάτησε όταν κουράστηκε ψυχολογικά. Ο δημοφιλής κωμικός ηθοποιός είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Οι θρυλικοί Trocks στην Αθήνα για την επέτειο των 50 χρόνων της ομάδας τους

Χορός / Trocks: Η θρυλική και διαφορετική ομάδα μπαλέτου έρχεται στην Αθήνα

Άντρες χορευτές ντυμένοι με τουτού και πουέντ ερμηνεύουν μεγάλα κλασικά αλλά και μοντέρνα μπαλέτα, παρωδώντας τις πολύπλοκες χορογραφίες και τις παραξενιές των μπαλαρίνων της παλιάς, αλλά και της νέας, εποχής.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιώργος Καραμίχος: Αν δεν εκφράζουμε τα συναισθήματά μας, αρρωσταίνουμε 

Θέατρο / Γιώργος Καραμίχος: «Αν δεν εκφράζουμε τα συναισθήματά μας, αρρωσταίνουμε»

Στο θέατρο υποδύεται έναν συγγραφέα που επιστρέφει στον τόπο του για να δηλώσει ανοιχτά την ταυτότητά του στην οικογένειά του. Θα αλλάξει η ζωή και η πορεία των ανθρώπων που αγαπά;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Alvin Ailey: Ο συναρπαστικός καλλιτέχνης που άλλαξε για πάντα τον σύγχρονο χορό

Χορός / Alvin Ailey: Ο συναρπαστικός καλλιτέχνης που άλλαξε για πάντα τον σύγχρονο χορό

Η ζωή, το έργο και η κληρονομιά του Alvin Ailey, του πρώτου μαύρου χορογράφου σύγχρονου χορού, παρουσιάζονται στην πρώτη μεγάλης κλίμακας μουσειακή έκθεση προς τιμήν του στο Whitney Museum of American Art.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Γεράσιμος Ευαγγελάτος κοιτάζει τη γενιά του τρυφερά και πολύ σκληρά

Θέατρο / Γεράσιμος Ευαγγελάτος: «Δεν με συγκινούν οι άνθρωποι όπως παλιά»

Με τρυφερότητα αλλά και αυστηρότητα, ο Γεράσιμος Ευαγγελάτος, στο νέο του θεατρικό έργο «Blue Train», κοιτάζει τη γενιά του, ταξιδεύοντας μέσα από ματαιώσεις και χαμένες βεβαιότητες, ψάχνοντας έναν δρόμο ελευθερίας και αμοιβαιότητας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κατιάνα Μπαλανίκα

Οι Αθηναίοι / Κατιάνα Μπαλανίκα: «Μέσα μου είμαι κουτάβι, γι’ αυτό και με πάταγαν όλοι»

Η ηθοποιός που αγαπήθηκε για τους κωμικούς της ρόλους έκανε μόνο δράμα στη σχολή. Θα ήθελε να ξαναπαίξει στην τηλεόραση αλλά βλέπει πως δεν θυμούνται τη γενιά της πια. Είναι ευγνώμων για τη ζωή της και την αφηγείται στη LiFO - γιατί είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ιδρυμα Ωνάση: Cavafy Summer School 2024

Θέατρο / H σχέση του καβαφικού λόγου με τη σύγχρονη ποπ κουλτούρα

H πρόσληψη του έργου και της ζωής του ποιητή ως θέατρο και περφόρμανς, η εκμετάλλευση των στίχων του στον χώρο της διαφήμισης, του θεάματος και της πολιτικής. Όλα όσα συζητήθηκαν στο Διεθνές Θερινό Σχολείο Καβάφη 2024.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένα σπάνιο οπτικό και ηχητικό ντοκουμέντο με τη σπουδαία Ελένη Παπαδάκη

Θέατρο / Μια χαμένη μπομπίνα έρχεται στο φως και μαζί της η φωνή της Ελένης Παπαδάκη

To αρχείο της, που ήταν παραπεταμένο σε μια αποθήκη, και μια μπομπίνα με ανέκδοτο υλικό έρχονται στο φως για να προσθέσουν μερικές ψηφίδες στην καλλιτεχνική διαδρομή της θρυλικής ηθοποιού. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μάριο Μπανούσι

Οι Αθηναίοι / Μάριο Μπανούσι: «Αν δεν εκτεθείς στη ζωή, δεν έχει νόημα»

Ο νεαρός σκηνοθέτης, που έχει ήδη μετρήσει διαδοχικά sold out, άρχισε να βλέπει θέατρο όταν μπήκε στη δραματική σχολή. Του αρέσει η ανθρώπινη αμηχανία, η σιωπή και η ησυχία τον γοήτευαν πάντα. Αν και δεν τα πάει καλά με τα λόγια, αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Οι παραστάσεις του φθινοπώρου

Fall Preview 2024 / 15 παραστάσεις που έρχονται το φθινόπωρο

Η θεατρική σεζόν 2024-25 χαρακτηρίζεται κυρίως από τις επαναλήψεις της περσινής χρονιάς. Με μια πρώτη ματιά, τα έργα του κλασικού ρεπερτορίου καταλαμβάνουν σημαντική θέση, ενώ δεν λείπουν και οι αναγνώσεις σύγχρονων έργων που έχουν αγαπηθεί από το κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι σημαίνει ένα sold-out στην Επίδαυρο;

Θέατρο / Τι σημαίνει ένα sold-out στην Επίδαυρο;

Τι είναι αυτό που προσελκύει τους θεατές και προκαλεί τόσο μεγάλο ενδιαφέρον στο κοινό; Μήπως η μαζική προσέλευση πολλές φορές υπονομεύει την παράσταση; Το sold-out στην Επίδαυρο είναι συχνά αμφιλεγόμενο. Πολλοί το περιφρονούν, αλλά όλοι το επιθυμούν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βίκυ Μαραγκοπούλου

Θέατρο / Η Βίκυ Μαραγκοπούλου έκανε το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας case study

Η θρυλική καλλιτεχνική διευθύντρια ανέλαβε να στήσει και να τρέξει το Διεθνές Φεστιβάλ σε μια πόλη και μια χώρα χωρίς προηγούμενη παράδοση στον σύγχρονο χορό. Με τη δουλειά της έδωσε φόρα στους Έλληνες χορογράφους στο διεθνές πεδίο και σήμερα, στην πρώτη αυτοβιογραφική της συνέντευξη, αφηγείται μια πλούσια διαδρομή στον κόσμο της τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ