Θεατρικές ομάδες που έχουν κάτι να μας πουν

Θεατρικές ομάδες που έχουν κάτι να μας πουν Facebook Twitter
0
Θεατρικές ομάδες που έχουν κάτι να μας πουν Facebook Twitter
BlitzTheatre Group. Από την παράσταση Vanya. Δέκα χρόνια μετά που ανεβαίνει στο Θέατρο Τέχνης. Φωτό: Πάνος Μιχαήλ

Οι όπερες των ζητιάνων (2005)
«Δύο πράγματα χαρακτηρίζουν το στίγμα μας: το πρώτο είναι η ανεπιφύλακτη πεποίθηση πως η όπερα δεν είναι μουσειακό, ιδρυματοποιημένο θέαμα, αλλά καίρια και αειθαλής μορφή τέχνης που μας αφορά άμεσα και αδιαμεσολάβητα. Το δεύτερο είναι η άποψη πως οποιοσδήποτε έχει τη φωνή και το όραμα δικαιούται να αναμετρηθεί τόσο με το κλασικό ρεπερτόριο όσο και με τη σύγχρονη μουσικοθεατρική δημιουργία, ανεξάρτητα από τον βαθμό πρόσβασής του στο χρήμα και τα μέσα παραγωγής. Επιδιώκουμε, δηλαδή, μια "απογκουρμεδοποίηση" της όπερας, αναζητώντας δρόμους και τρόπους ώστε αυτή να λειτουργήσει πέρα από την ασφάλεια της "υψηλής αισθητικής απόλαυσης", ως τέχνη που τσιγκλάει, αφυπνίζει, ακόμη και ενοχλεί. Πιο χαρακτηριστική μας παραγωγή θα λέγαμε ότι είναι το Yasou Aida!, μια μεταμοντέρνα διασκευή της Αΐντα του Βέρντι και μια ειρωνική ματιά στα στερεότυπα της κρίσης».

Εταιρεία Θεάτρου Χώρος (2004)
«Αναζητήσαμε και συνεχίζουμε να αναζητούμε μεθοδολογία που να βασίζεται σε πραγματικά μεγέθη και να συνιστά μέθοδο με αρχή, μέση, τέλος. Με όχημα τη λογική του μπουλουκιού γυρίσαμε παντού, από το Νευροκόπι μέχρι το Τορόντο, ψάχνοντας από παράσταση σε παράσταση την άμεση επικοινωνία με το κοινό, τη ζωντανή σχέση με τους κώδικες της σκηνικής γλώσσας που μας ενδιέφερε. Οι παραστάσεις ήταν ο τρόπος να χρηματοδοτείται η έρευνα – βασικά, οι άνθρωποι που κάνουν την έρευνα, η ομάδα και οι ειδικοί της συνεργάτες. Νομίζουμε ότι τελικά δεν μας χαρακτηρίζουν οι μάσκες, η ανοιχτή επικοινωνία με το κοινό, το ποιητικό θέατρο και άλλα πράγματα με τα οποία ασχοληθήκαμε, αλλά το ρίσκο της διαφορετικής προσέγγισης. Ό,τι έγινε, έγινε στον βωμό της γνώσης. Αν και η Γκόλφω μάς μεγάλωσε και υπήρξε το πεδίο πολλών πειραματισμών, θα λέγαμε ότι το Λιωμένο Βούτυρο είναι η αντιπροσωπευτικότερη δουλειά μας, γιατί ήταν η μόνη φορά όπου οι περισσότεροι παράμετροι της εργασίας μας συναντήθηκαν ταυτόχρονα».

Θεατρικές ομάδες που έχουν κάτι να μας πουν Facebook Twitter
Η κολεκτίβα του Μπαγκλαντές

Bijoux de Kant (2010)
«Η bijoux de kant γεννήθηκε με ρομαντική προδιάθεση και μεγαλώνει με ρομαντική εμμονή. Θεωρούμε τη μελαγχολία επαναστατική πρακτική. Αγαπάμε τους κεκοιμημένους, τους αποσυνάγωγους, τους ποιητές. Αναζητoύμε την ελληνικότητα του σήμερα μέσα στον διεθνισμό του αύριο. Θεωρούμε τον Γκαίτε Έλληνα και τις επιγραφές νέoν κτερίσματα. Ακολουθούμε ευλαβικά τις εμμονές μας, έχοντας μικρή ιδέα για τον εαυτό μας και μεγάλη για την τέχνη. Ο λόγος μας είναι πρωτίστως σωματικός και τα τοπία μας ψυχικά. Επανεγγράφουμε στον παρόντα χρόνο τη μυθολογία του χθες, παραμένοντας συνειδητά παλαιομοντέρνοι. Οι παραστάσεις μας είναι τεχνολογίες μνήμης. Από τις μέχρι τώρα δουλειές ξεχωρίζουμε το Είσαι σκοπός και γύρω σου χορεύουν τσοπανόσκυλα και το Στέλλα travel: η γη της απαγγελίας. Το πρώτο, γραφές του Γιώργου Ιωάννου, το δεύτερο της Μπασδέκη. Οδυνηρά έργα και τα δύο, αλληγορίες ανάστασης επί της ουσίας. Οι αναστάσεις στο μανιφέστο μας είναι συνώνυμες της ιστορικής ανατροπής».
Bijoux de Kant, «Αχ!» της Γλυκερίας Μπασδέκη, σε σκηνοθεσία Γιάννη Σκουρλέτη από 21/11, στο υπόγειο του ΙΜΚ

Helter Skelter Company (2010)
«Βασικός μας στόχος, μέχρι στιγμής, είναι να βρούμε έναν τρόπο να συνδιαλλαγούμε με κείμενα της κλασικής δραματουργίας. Ο πυρήνας της έρευνάς μας καταρχάς αφορά την αρχαία ελληνική τραγωδία. Προσπαθούμε να δούμε τα κείμενα αυτά μέσα από μια προσωπική οπτική που βασίζεται σε έναν δημιουργικό διάλογο πολλών τεχνών, με άξονα περισσότερο τη σκηνική πράξη και όχι τόσο τον λόγο. Μέσα από τη θεωρητική ενασχόληση με το μυθικό και το ιδεολογικό υπόστρωμα της κάθε τραγωδίας, εντοπίζουμε αυτό που πιστεύουμε πως είναι ο κεντρικός θεματικός πυρήνας του κάθε έργου και στην πορεία προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα αυτόνομο θέαμα. Η τελετή, η εικαστικότητα, η στοχευμένη χρήση του λόγου, οι εναλλαγές των σκηνικών χώρων και όλα τα επιμέρους μέσα της θεατρικής γλώσσας χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουν πάνω στη σκηνή έναν αυτόνομο κόσμο, τον κόσμο του τραγικού προσώπου. Πιο συγκεκριμένα και πιο καθαρά, αυτό που μας αφορά ως κατεύθυνση έχει αποτυπωθεί στις παραστάσεις Venison και Pedestal, πρώτο και δεύτερο κομμάτι τριλογίας με βάση την Ορέστεια του Αισχύλου, που θα ολοκληρωθεί με το τρίτο και τελευταίο κομμάτι αυτού του κύκλου, το Colossus».

Θεατρικές ομάδες που έχουν κάτι να μας πουν Facebook Twitter
Bijoux de Kant. Από την παράσταση Αχ!

Sforaris (2006)
«Η Sforaris δημιουργήθηκε από 5 ανθρώπους που έπεσαν από το θέατρο ρεπερτορίου που είχαν διδαχτεί στο ΑΠΘ και την Πειραματική Σκηνή της Τέχνης στη Θεσσαλονίκη σε μια χαώδη και φωνακλάδικη θεατρικά Αθήνα, όπου για να επιβιώσεις έπρεπε να προλάβεις να καπαρώσεις έναν επιθετικό προσδιορισμό για το θέατρο που κάνεις. Βασική μας αρχή ήταν και παραμένει να μην αποκτήσουμε κανέναν υφολογικό ή θεματικό προσδιορισμό στη δουλειά μας, αλλά να εμβαθύνουμε στις ιδέες που θεωρούμε ενδιαφέρουσες τις διάφορες περιόδους της ζωής μας και να οδηγούμαστε σε πρωτότυπες παραστάσεις. Αυτό που θέλουμε, κι ελπίζουμε πλέον ότι μας ξεχωρίζει, είναι η δημιουργία διαφορετικών παραστάσεων εκ του μηδενός, η συγγραφή των κειμένων γύρω από τις αρχικές ιδέες και μια σκηνική γλώσσα που περπατάει στα όρια αφήγησης-αναπαράστασης, ρεαλισμού-ποιητικότητας και συνεχίζει να ψάχνει τον τρόπο πρόκλησης έντονου συναισθήματος με ελάχιστα μέσα και ακαριαίο τρόπο. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε κάποια από τις δουλειές μας, αφού η καθεμία ήταν αντιπροσωπευτική της στιγμής κατά την οποία δημιουργήθηκε».
Sforaris «Αβελάρδος και Ελοΐζα» σε σκηνοθεσία Γιάννη Καλαβριανού έως 28/12, στην κεντρική σκηνή του θεάτρου του Νέου Κόσμου

Βlitz Τheatre Group (2004)
«Γράφουμε και σκηνοθετούμε δικά μας κείμενα. Ακόμα και στις περιπτώσεις που έχουμε ασχοληθεί με έργα του κλασικού ρεπερτορίου, τα αντιμετωπίζουμε μάλλον ως πηγή έμπνευσης παρά ως τελικό προϊόν, όπως στην περίπτωση του Θείου Βάνια ή του Φάουστ παλιότερα. Προσπαθούμε πολύ ώστε το θέατρο που κάνουμε να είναι "επείγον" και να αλλάζει έστω και λίγο τον τρόπο που οι θεατές αντιλαμβάνονται τον κόσμο και την πραγματικότητα. Βαριόμαστε τα γνωστά "όπλα" του θεάτρου και προσπαθούμε να βρούμε καινούργια, άλλοτε με επιτυχία κι άλλοτε όχι. Ξεκινάμε κάθε φορά χωρίς να έχουμε ιδέα πού θα καταλήξουμε. Τις περισσότερες φορές μένουμε κι εμείς οι ίδιοι έκπληκτοι στο τέλος. Μας ενδιαφέρει η ζωή περισσότερο από την τέχνη, αν και μάλλον τα καταφέρνουμε καλύτερα στη δεύτερη. Όλες οι παραστάσεις μας είναι το προϊόν της ανάγκης μας, της σκέψης μας, της κατάστασης στην οποία βρισκόμαστε κάθε εποχή, της αντίδρασής μας στην πραγματικότητα που μας περιβάλλει. Είναι, λοιπόν, μάλλον αυτονόητο ότι η πιο αντιπροσωπευτική μας παράσταση ως προς το ύφος είναι αυτή που δουλεύουμε τώρα».
Blitz «Vanya. Δέκα χρόνια μετά», εμπνευσμένο από τον θείο Βάνια» τουΤσέχοφ από 27/11, στο Θέατρο Τέχνης της Φρυνίχου

 

Θεατρικές ομάδες που έχουν κάτι να μας πουν Facebook Twitter
Sforaris. Από την παράσταση Αβελάρδος και Ελοΐζα

 

Η κολεκτίβα του Μπαγκλαντές (2014)
«Στόχος μας είναι να παλέψουμε με όλες τις δυσκολίες που μας παρουσιάζονται σε πρακτικά ζητήματα. Το στίγμα μας πιστεύουμε ότι το δίνουμε μέσα από τους πειραματισμούς των περφόρμανς που κάνουμε, χωρίς παράλληλα να νιώθουμε την ανάγκη να γεμίσουμε μια μεγάλη ή μικρότερη αίθουσα. Η διάθεση συνεργασίας είναι απαραίτητη ώστε να μην καταλήξουμε να τραβήξει ο καθένας τον δρόμο του. Θέση μας είναι η δουλειά μας να έχει σχέση με όσα βιώνουν οι μετανάστες που ζουν στο κέντρο της πόλης. Θέλουμε να δίνουμε απαντήσεις σε πάγια προβλήματα που μας απασχολούν, χωρίς να πρέπει να λογοδοτούμε πουθενά».

Vasistas (2005)
«Κάθε φορά δημιουργούμε στη σκηνή ένα σύμπαν αυθύπαρκτο όσο και διαστρεβλωμένο, που κινείται στα όρια του πραγματικού και του αλλόκοτου, μπορεί να λειτουργήσει ως παραμορφωτικός καθρέφτης και είναι πάντα σε άμεση σχέση με το παρόν. Κάτι σαν μουσική χορογραφία, σε παρόντα χρόνο. Χαρακτηριστικό στοιχείο στις παραστάσεις μας είναι η πρόσμειξη διαφορετικών υλικών (λόγος, μουσική, κίνηση, εικόνα) με τρόπο τέτοιο που να συνθέτουν μια γλώσσα, έναν κώδικα αναγνωρίσιμο, ο οποίος απευθύνεται τόσο στη νόηση όσο και στις αισθήσεις. Χαρακτηριστική είναι και η καθαρή και απλή παρουσία των ηθοποιών επί σκηνής, χωρίς συναισθηματική, ψυχολογική ή άλλης φύσης επιτήδευση. Οι συνεργάτες όλοι είναι σταθεροί και ενεργητικοί συνομιλητές στην κάθε δημιουργία, μέχρι η ζωή να υποδείξει κάτι διαφορετικό. Κάθε καινούργια μας δουλειά θεωρείται αναπόφευκτα η πιο αντιπροσωπευτική, γιατί αυτή εκφράζει το παρόν μας. Τα Αίματα είναι τώρα η πιο αντιπροσωπευτική μας».

Vasistas «Domino», σε σκηνοθεσία Aργυρώς Xιώτη στις 22/11, στο θέατρο Le Phénix στη Valenciennes

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Θέατρο / 13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Τέχνη με φαντασία, αστείρευτη δημιουργία, πρωτοποριακές προσεγγίσεις: ένα επετειακό, εορταστικό, πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από 83 επιλογές από το θέατρο, τη μουσική και τον χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κυνηγώντας τον χαμένο χρόνο σε ένα έργο για την εξουσία

Θέατρο / «Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»: Ένα έργο για τη μόνιμη ήττα μας από τον χρόνο

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος σκηνοθετεί και γράφει ένα έργο-παιχνίδι, εξετάζοντας τις σχέσεις εξουσίας, τον δημιουργικό αντίλογο και τη μάταιη προσπάθεια να ασκήσουμε έλεγχο στη ζωή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Φάουστ» του Άρη Μπινιάρη, ένα μιούζικαλ από την Κόλαση

Θέατρο / Φάουστ: Ένα μιούζικαλ από την κόλαση

«Ζήσε! Μας λέει ο θάνατος, ζήσε!», είναι το ρεφρέν του τραγουδιού που επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά, εν μέσω ομαδικών βακχικών περιπτύξεων – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Φάουστ» του Γκαίτε σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Θέατρο / Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Η μεγάλη προσωπικότητα του ευρωπαϊκού θεάτρου Αριάν Μνουσκίν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με το Θέατρο του Ήλιου για να μιλήσουν για τα τέρατα της Ιστορίας που παραμονεύουν πάντα και απειλούν τον ελεύθερο κόσμο. Με αφορμή την παράσταση που αποθεώνει τη σημασία του λαϊκού θεάτρου στην εποχή μας μοιραζόμαστε την ιστορία της ζωής και της τέχνης της, έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες, που υπηρετούν με πάθος την πρωτοπορία, την εγγύτητα που δημιουργεί η τέχνη και τη μεγαλειώδη ουτοπία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Νίκος Χατζόπουλος

Νίκος Χατζόπουλος / «Αν σκέφτεσαι μόνο το ταμείο, κάποια στιγμή το ταμείο θα πάψει να σκέφτεται εσένα»

Ο Νίκος Χατζόπουλος έχει διανύσει μια μακρά πορεία ως ηθοποιός, σκηνοθέτης, μεταφραστής και δάσκαλος υποκριτικής. Μιλά στη LIFO για το πόσο έχει αλλάξει το θεατρικό τοπίο σήμερα, για τα πρόσφατα περιστατικά λογοκρισίας στην τέχνη, καθώς και για τις προσεχείς συνεργασίες του με τον Γιάννη Χουβαρδά και τον Ακύλλα Καραζήση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Χορός / Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Maguy Marin, Χρήστος Παπαδόπουλος, Damien Jalet, Omar Rajeh και άλλα εμβληματικά ονόματα του χορού πρωταγωνιστούν στις 20 παραστάσεις του φετινού προγράμματος του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 18-27 Ιουλίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Μια άλλη Θήβα»: Η πιο αθόρυβη επιτυχία της θεατρικής Αθήνας

The Review / «Μια άλλη Θήβα»: Η παράσταση-φαινόμενο που ξεπέρασε τους 100.000 θεατές

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την θεατρική παράσταση στο Θεάτρο του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, που διανύει πλέον την τρίτη της σεζόν σε γεμάτες αίθουσες. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της; Το ίδιο το έργο ή οι δύο πρωταγωνιστές, ο Θάνος Λέκκας και ο Δημήτρης Καπουράνης, που καθήλωσαν το κοινό;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Θέατρο / «Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Η Μαρία Πρωτόπαππα σκηνοθετεί την «Ανδρομάχη» στην Επίδαυρο, με άντρες ηθοποιούς στους γυναικείους ρόλους, εξερευνώντας τις πολιτικές και ηθικές διαστάσεις του έργου του Ευριπίδη. Η δημοκρατία, η ελευθερία, η ηθική και η ευθύνη ηγετών και πολιτών έρχονται σε πρώτο πλάνο σε μια πολιτική και κοινωνική τραγωδία με πολυδιάστατη δομή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Χρυσή Εποχή»

Αποστολή στο Νόβι Σαντ / Κωνσταντίνος Ρήγος: «Ήθελα ένα υπέροχο πάρτι όπου όλοι είναι ευτυχισμένοι»

Στη νέα παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου «Χρυσή Εποχή», μια συμπαραγωγή της ΕΛΣ με το Φεστιβάλ Χορού Βελιγραδίου, εικόνες από μια καριέρα 35 ετών μεταμορφώνονται ‒μεταδίδοντας τον ηλεκτρισμό και την ενέργειά τους‒ σε ένα ολόχρυσο ξέφρενο πάρτι.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
CHECK Απόπειρες για τη ζωή της: Ψάχνοντας την αλήθεια για τις υπέροχες, βασανισμένες γυναίκες και τις τραγικές εμπειρίες τους

Θέατρο / Η βάρβαρη εποχή που ζούμε σε μια παράσταση

Ο Μάρτιν Κριμπ στο «Απόπειρες για της ζωή της» που ανεβαίνει στο Θέατρο Θησείον σκιαγραφεί έναν κόσμο όπου κυριαρχεί ο πόλεμος, ο θάνατος, η καταπίεση, η τρομοκρατία, η φτώχεια, ο φασισμός, αλλά και ο έρωτας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
To νόημα τού να ανεβάζεις Πλάτωνα στην εποχή του ΤikTok

Άννα Κοκκίνου / To νόημα τού να ανεβάζεις το Συμπόσιο του Πλάτωνα στην εποχή του tinder

Η Άννα Κοκκίνου στη νέα της παράσταση αναμετριέται με το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα και τις πολλαπλές όψεις του Έρωτα. Εξηγεί στη LiFO για ποιον λόγο επέλεξε να ανεβάσει το αρχαίο φιλοσοφικό κείμενο, πώς το προσέγγισε δραματουργικά και κατά πόσο παραμένουν διαχρονικά τα νοήματά του.
M. HULOT
«Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Θέατρο / «Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Η παράσταση TERAΣ διερευνά τις queer ταυτότητες και τα οικογενειακά τραύματα, μέσω της εμπειρίας της αναγκαστικής μετανάστευσης. Μπορεί τελικά ένα μέλος της ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας να ζήσει ελεύθερα σε ένα μικρό νησί;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος από μικρός είχε μια έλξη για τα νεκροταφεία ή Όλα είναι θέατρο αρκεί να στρέψεις το βλέμμα σου πάνω τους ή Η παράσταση «Τελευταία επιθυμία» είναι ένα τηλεφώνημα από τον άλλο κόσμο

Θέατρο / «Ας απολαύσουμε τη ζωή, γιατί μας περιμένει το σκοτάδι»

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος, στη νέα του παράσταση «Τελευταία Επιθυμία», δημιουργεί έναν χώρο όπου ο χρόνος για λίγο παγώνει, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συναντήσουμε τους νεκρούς αγαπημένους μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

Θέατρο / Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

«Δεν πηγαίνουμε ποτέ στη Μόσχα, όμως η επιθυμία γι’ αυτήν κυλάει διαρκώς μέσα μας» - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για τη sold-out παράσταση «Τρεις Αδελφές» του Τσέχοφ, σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Θέμελης Γλυνάτσης: Ας ξεκινήσουμε με το να είμαστε πολύ πιο τολμηροί με τους ρόλους που δίνουμε στους νέους καλλιτέχνες, κι ας μην είναι τέλειοι

Θέατρο / Μια όπερα με πρωταγωνιστές παιδιά για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Μεταξύ χειροποίητων σκηνικών και σκέψεων γύρω από τη θρησκεία και την εξουσία, «Ο Κατακλυσμός του Νώε» δεν είναι άλλη μια παιδική παράσταση, αλλά ανοίγει χώρο σε κάτι μεγαλύτερο: στη δυνατότητα τα παιδιά να γίνουν οι αυριανοί δημιουργοί, όχι απλώς οι θεατές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ