Το σεξ και οι μοναχικοί άντρες

Το σεξ και οι μοναχικοί άντρες Facebook Twitter
Ο Τζων είναι ένας συνηθισμένος άντρας και η ιστορία του περιλαμβάνει αγώνα για επιβίωση, βία, έγκλημα και απρόσμενες εξελίξεις. Είναι μια ιστορία εκπληκτική, ανθρώπινη και βαθιά συγκινητική.
0

Το σεξ και οι μοναχικοί άντρες Facebook Twitter

Οι παραστάσεις τους μοιάζουν με ένα αποκαλυπτικό κοινωνικό ρεπορτάζ. Οι DV8 ενφιαφέρονται σε κάθε δουλειά τους για τα κοινωνικά, τα πολιτικά και τα προσωπικά ζητήματα. Οι DV8 έρχονται στη Στέγη από τις 12 μέχρι τις 18 Οκτωβρίου για να παρουσιάσουν το John το νέο τους έργο που εισβάλλει στα άδυτα του ανδρικού ψυχισμού. Απαγορεύουν να διαρρεύσει οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την πλοκή της ιστορίας. Με την ποιητικότητα και τον ωμό ρεαλισμό που χαρακτηρίζει τη δουλειά τους το John βασίζεται σε συνεντεύξεις 50 αντρών. Ο χορογράφος της ομάδας Λόυντ Νιούσον τούς ζήτησε να απαντήσουν με ειλικρίνεια σε ερωτήσεις για την αγάπη, τον έρωτα και το σεξ. Ο Τζων είναι ένας συνηθισμένος άντρας και η ιστορία του περιλαμβάνει αγώνα για επιβίωση, βία, έγκλημα και απρόσμενες εξελίξεις. Είναι μια ιστορία εκπληκτική, ανθρώπινη και βαθιά συγκινητική.

 

Με την ποιητικότητα και τον ωμό ρεαλισμό που χαρακτηρίζει τη δουλειά τους το John βασίζεται σε συνεντεύξεις 50 αντρών. Ο χορογράφος της ομάδας Λόυντ Νιούσον τούς ζήτησε να απαντήσουν με ειλικρίνεια σε ερωτήσεις για την αγάπη, τον έρωτα και το σεξ

Οι DV8 διακρίνονται για τη βαθιά ειλικρίνεια με την οποία μεταφέρουν στην παράσταση κάθε πτυχή του θέματος, ακόμα και την πιο δυσάρεστη, την παντελή έλλειψη πολιτικής ορθότητας και υποκριτικού καθωσπρεπισμού και τη βαθιά επίγνωση του ότι όσο πιο ειλικρινά παραδεχτούμε τα λάθη μας, τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχουμε να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο. Η δραματουργία τους είναι ένας εκρηκτικός συνδυασμός από «ωμούς» διαλόγους, «ντοκυμανταιρίστικο» κείμενο, κίνηση γεμάτη ένταση και λυρικές χορογραφικές εξάρσεις. 

John

Αυτό που κάνει τη δουλειά των DV8 να ξεχωρίζει – ήδη από την ίδρυση της ομάδας, το 1986– είναι η ενασχόλησή τους με σοβαρά κοινωνικοπολιτικά θέματα, η εις βάθος διερεύνησή τους και η αποκαλυπτική παρουσίασή τους στη σκηνή. Διακρίνονται επίσης για τη βαθιά ειλικρίνεια με την οποία μεταφέρουν στην παράσταση κάθε πτυχή του θέματος, ακόμα και την πιο δυσάρεστη, την παντελή έλλειψη πολιτικής ορθότητας και υποκριτικού καθωσπρεπισμού και τη βαθιά επίγνωση του ότι όσο πιο ειλικρινά παραδεχτούμε τα λάθη μας, τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχουμε να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο.

Can We Talk About This?

 

Ο Λόυντ Νιούσον είναι ένας από τους καλλιτέχνες με τη μεγαλύτερη επίδραση στις νεότερες γενιές χορογράφων και σκηνοθετών. Γεννήθηκε στην Αυστραλία, σπούδασε ψυχολογία στη Μελβούρνη και γνώρισε το σύγχρονο χορό κατά τη διάρκεια των σπουδών του. Η εμμονή του με το χορό είχε ως αποτέλεσμα μια υποτροφία για σπουδές στο London Contemporary Dance School. Προτού ιδρύσει την ομάδα DV8 Physical Theatre, χόρεψε με πολλές ομάδες, ανάμεσα στις οποίες περιλαμβάνονται οι: Modern Dance Ensemble, Impulse Dance Theatre/New Zealand Ballet Company, One Extra Dance Theatre και Extemporary Dance Theatre.

 


The Cost of Living

Οι DV8 είναι μια πρωτοποριακή ομάδα καλλιτεχνών που, σύμφωνα με τους ίδιους, δεν φοβούται να ξεβολέψουν τους θεατές με τις παραστάσεις τους, οι οποίες εκκινούν από κοινωνικοπολιτικά θέματα. Τα φιλόδοξα έργα τους παράγονται μέσα από το πάθος, την αφοσίωση, την επώδυνη προσπάθεια και την εμμονή στη λεπτομέρεια. Από την ίδρυσή τους μέχρι σήμερα έχουν παρουσιάσει 18 παραστάσεις που αποθεώθηκαν από κοινό και κριτικούς.

To Be Straight With You

 

Πέρα από τις σκηνικές τους παραστάσεις, οι DV8 έχουν κάνει την παραγωγή τεσσάρων ταινιών για την τηλεόραση, για τις οποίες συνεργάστηκαν με σημαντικούς κινηματογραφιστές, όπως o Βρετανός David Hinton και η Ολλανδή Clara van Gool. Οι ταινίες βασίζονται στις ομώνυμες παραστάσεις. Την τελευταία τους ταινία, το αριστουργηματικόThe Cost of Living (2005) σκηνοθέτησε ο ίδιος ο Νιούσον. Και οι τέσσερις ταινίες των DV8 είχαν προβληθεί στο VideoDance Festival (2000-2007) στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

 


Enter Achilles

  

Η ονομασία της ομάδας, DV8, παραπέμπει στο ρήμα deviate, που σημαίνει «ξεστρατίζω», αλλά και «αφήνω τη βασική πλοκή για να βρω παράπλευρες ιστορίες».

Strange Fish

Dead Dreams of Monochrome Men

 

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βασίλης Παπαβασιλείου

Απώλειες / Βασίλης Παπαβασιλείου (1949-2025): Ένας σπουδαίος διανοητής του ελληνικού θεάτρου

«Αυτό, λοιπόν, το οφείλω στο θέατρο: τη σωτηρία από την κακομοιριά μου»: Ο σκηνοθέτης, μεταφραστής, ηθοποιός και δάσκαλος Βασίλης Παπαβασιλείου πέθανε σε ηλικία 76 ετών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Θέατρο / Δημήτρης Γκοτσόπουλος: «Ήμουν ένα αγρίμι που είχε κατέβει από τα βουνά»

Ο ταλαντούχος ηθοποιός φέτος ερμηνεύει τον Νεοπτόλεμο στον «Φιλοκτήτη» του Σοφοκλή. Πώς κατάφερε από ένα αγροτικό περιβάλλον να πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες και γιατί πέρασε ένα ολόκληρο καλοκαίρι στην Πολύαιγο, διαβάζοντας «Βάκχες»;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Θέατρο / Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Ο κορυφαίος Έλληνας σκηνοθέτης διασκευάζει φέτος τις τραγωδίες του Οιδίποδα σε ένα ενιαίο έργο και μιλά στη LiFO, για το πώς η μοίρα είναι μια παρεξηγημένη έννοια, ενώ σχολιάζει το αφήγημα περί «καθαρότητας» της Επιδαύρου, καθώς και τις ακραίες αντιδράσεις που έχει δεχθεί από το κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΓΙΑ 28 ΜΑΙΟΥ Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Θέατρο / Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Σαν σήμερα, το 1943, γεννήθηκε η Ελληνίδα σοπράνο που διέπρεψε για μια ολόκληρη δεκαετία στην Ευρώπη και την Αμερική, αλλά κάηκε εξαιτίας μιας σειράς ιδιαίτερα απαιτητικών ρόλων, τους οποίους ερμήνευσε πολύ νωρίς. Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, ένας από τους λίγους στην Ελλάδα που γνωρίζουν σε βάθος την πορεία της, περιγράφει την άνοδο και την πτώση της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Θέατρο / Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Από τους Αγίους Σαράντα της Αλβανίας μέχρι τη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, η ζωή του βραβευμένου ηθοποιού, τραγουδιστή και σεναριογράφου είναι μια διαρκής προσπάθεια συμφιλίωσης με την απώλεια. Η παράσταση «Μια άλλη Θήβα» τον καθόρισε, ενώ ο ρόλος του στο «Brokeback Mountain» τού έσβησε κάθε ομοφοβικό κατάλοιπο. Δηλώνει πως αυτό που τον ενοχλεί βαθιά είναι η αδράνεια απέναντι σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μιχαήλ Μαρμαρινός: Το έπος μάς έμαθε να αναπνέουμε ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ

Θέατρο / Μιχαήλ Μαρμαρινός: «Από μια κοινωνία της αιδούς, γίναμε μια κοινωνία της ξεδιαντροπιάς»

Με τη νέα του παράσταση, ο Μιχαήλ Μαρμαρινός επιστρέφει στην Οδύσσεια και στον Όμηρο και διερευνά την έννοια της φιλοξενίας. Αναλογίζεται το «απύθμενο θράσος» της εποχής μας, εξηγεί τη στενή σχέση του έπους με το βίωμα και το θαύμα που χάσαμε και παραμένει σχεδόν σιωπηλός για τη νέα του θέση ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Θέατρο / 13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Τέχνη με φαντασία, αστείρευτη δημιουργία, πρωτοποριακές προσεγγίσεις: ένα επετειακό, εορταστικό, πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από 83 επιλογές από το θέατρο, τη μουσική και τον χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κυνηγώντας τον χαμένο χρόνο σε ένα έργο για την εξουσία

Θέατρο / «Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»: Ένα έργο για τη μόνιμη ήττα μας από τον χρόνο

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος σκηνοθετεί και γράφει ένα έργο-παιχνίδι, εξετάζοντας τις σχέσεις εξουσίας, τον δημιουργικό αντίλογο και τη μάταιη προσπάθεια να ασκήσουμε έλεγχο στη ζωή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Φάουστ» του Άρη Μπινιάρη, ένα μιούζικαλ από την Κόλαση

Θέατρο / Φάουστ: Ένα μιούζικαλ από την κόλαση

«Ζήσε! Μας λέει ο θάνατος, ζήσε!», είναι το ρεφρέν του τραγουδιού που επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά, εν μέσω ομαδικών βακχικών περιπτύξεων – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Φάουστ» του Γκαίτε σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Θέατρο / Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Η μεγάλη προσωπικότητα του ευρωπαϊκού θεάτρου Αριάν Μνουσκίν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με το Θέατρο του Ήλιου για να μιλήσουν για τα τέρατα της Ιστορίας που παραμονεύουν πάντα και απειλούν τον ελεύθερο κόσμο. Με αφορμή την παράσταση που αποθεώνει τη σημασία του λαϊκού θεάτρου στην εποχή μας μοιραζόμαστε την ιστορία της ζωής και της τέχνης της, έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες, που υπηρετούν με πάθος την πρωτοπορία, την εγγύτητα που δημιουργεί η τέχνη και τη μεγαλειώδη ουτοπία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Νίκος Χατζόπουλος

Νίκος Χατζόπουλος / «Αν σκέφτεσαι μόνο το ταμείο, κάποια στιγμή το ταμείο θα πάψει να σκέφτεται εσένα»

Ο Νίκος Χατζόπουλος έχει διανύσει μια μακρά πορεία ως ηθοποιός, σκηνοθέτης, μεταφραστής και δάσκαλος υποκριτικής. Μιλά στη LIFO για το πόσο έχει αλλάξει το θεατρικό τοπίο σήμερα, για τα πρόσφατα περιστατικά λογοκρισίας στην τέχνη, καθώς και για τις προσεχείς συνεργασίες του με τον Γιάννη Χουβαρδά και τον Ακύλλα Καραζήση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Χορός / Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Maguy Marin, Χρήστος Παπαδόπουλος, Damien Jalet, Omar Rajeh και άλλα εμβληματικά ονόματα του χορού πρωταγωνιστούν στις 20 παραστάσεις του φετινού προγράμματος του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 18-27 Ιουλίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Μια άλλη Θήβα»: Η πιο αθόρυβη επιτυχία της θεατρικής Αθήνας

The Review / «Μια άλλη Θήβα»: Η παράσταση-φαινόμενο που ξεπέρασε τους 100.000 θεατές

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την θεατρική παράσταση στο Θεάτρο του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, που διανύει πλέον την τρίτη της σεζόν σε γεμάτες αίθουσες. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της; Το ίδιο το έργο ή οι δύο πρωταγωνιστές, ο Θάνος Λέκκας και ο Δημήτρης Καπουράνης, που καθήλωσαν το κοινό;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Θέατρο / «Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Η Μαρία Πρωτόπαππα σκηνοθετεί την «Ανδρομάχη» στην Επίδαυρο, με άντρες ηθοποιούς στους γυναικείους ρόλους, εξερευνώντας τις πολιτικές και ηθικές διαστάσεις του έργου του Ευριπίδη. Η δημοκρατία, η ελευθερία, η ηθική και η ευθύνη ηγετών και πολιτών έρχονται σε πρώτο πλάνο σε μια πολιτική και κοινωνική τραγωδία με πολυδιάστατη δομή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Χρυσή Εποχή»

Αποστολή στο Νόβι Σαντ / Κωνσταντίνος Ρήγος: «Ήθελα ένα υπέροχο πάρτι όπου όλοι είναι ευτυχισμένοι»

Στη νέα παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου «Χρυσή Εποχή», μια συμπαραγωγή της ΕΛΣ με το Φεστιβάλ Χορού Βελιγραδίου, εικόνες από μια καριέρα 35 ετών μεταμορφώνονται ‒μεταδίδοντας τον ηλεκτρισμό και την ενέργειά τους‒ σε ένα ολόχρυσο ξέφρενο πάρτι.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ