Θέατρο / Σαν βάλσαμο / Η κριτική θεάτρου της Ματίνας ΚαλτάκηΜια νουβέλα του Τολστόι γίνεται στα χέρια της Όλιας Λαζαρίδου, του Γιώργου Νανούρη και του Ηλία Κουνέλα μια παράσταση-χειρονομία, φωτεινή, συγκινητική, παρηγορητική. Facebook Twitter ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΤΙΝΑ ΚΑΛΤΑΚΗ 13.12.2013 | 17:43 13.12.2013 | 17:43 Facebook Twitter E-mail 0 Facebook Twitter Διαβάστε την κριτική της Ματίνας Καλτάκη, στον city guide του LiFO.gr. Facebook Twitter E-mail 0 ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ Για να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα στο email σας μια επιλογή από τα καλύτερα άρθρα του lifo.gr ΕΓΓΡΑΦΗ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΔΙΕΘΝΗΤο World Press Photo αναστέλλει την αναγνώριση της φωτογραφίας «Το κορίτσι της ναπάλμ» - Ο λόγος ΑΘΗΝΑΚυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας το Σάββατο λόγω του Glitter Run του Athens Pride ΕΛΛΑΔΑΑφρικανική σκόνη: «Σχεδόν τρεις φορές πάνω από το όριο» σε αυτές τις περιοχές - Πότε υποχωρεί TV & MEDIAEurovision 2025: Η EBU επέπληξε την αλβανική συμμετοχή ΔΙΕΘΝΗΤουρκία: Με το «έτσι θέλω» υπέρβαροι πολίτες υφίστανται έλεγχο και μετρήσεις βάρους δημσίως ΕΛΛΑΔΑΚολυδάς: Μετατοπίζονται τα ισχυρά φαινόμενα της κακοκαιρίας Ines - Πώς θα κινηθούν τις επόμενες ώρες ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Θέατρο / Τόσος θόρυβος μέσα στη σιωπήΕίναι νεκρή ή ζωντανή η Ουρανία της Αμαλίας Μουτούση; Ή κάτι ενδιάμεσο; – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Η γυναίκα και ο ακροβάτης» του Μιχάλη Βιρβιδάκη, σε σκηνοθεσία Γιάννη Σκουρλέτη.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 16.5.2025 Θέατρο / Εθνικό Θέατρο: Με Κέιτι Μίτσελ, Πίνα Μπάους και Λένα Πλάτωνος η σεζόν 2025-26Με κλασικά έργα κάτω από νέο πρίσμα, νέες σκηνές στα θέατρα Ολύμπια, Κάππα και Δίπυλο, η πρώτη παρουσίαση του προγράμματος δίνει ένα στίγμα πολυφωνίας και ανανέωσης.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 14.5.2025 Θέατρο / Φάουστ: Ένα μιούζικαλ από την κόλαση«Ζήσε! Μας λέει ο θάνατος, ζήσε!», είναι το ρεφρέν του τραγουδιού που επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά, εν μέσω ομαδικών βακχικών περιπτύξεων – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Φάουστ» του Γκαίτε σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη στο Εθνικό Θέατρο.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 12.5.2025 Θέατρο / Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της ΙστορίαςΗ μεγάλη προσωπικότητα του ευρωπαϊκού θεάτρου Αριάν Μνουσκίν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με το Θέατρο του Ήλιου για να μιλήσουν για τα τέρατα της Ιστορίας που παραμονεύουν πάντα και απειλούν τον ελεύθερο κόσμο. Με αφορμή την παράσταση που αποθεώνει τη σημασία του λαϊκού θεάτρου στην εποχή μας μοιραζόμαστε την ιστορία της ζωής και της τέχνης της, έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες, που υπηρετούν με πάθος την πρωτοπορία, την εγγύτητα που δημιουργεί η τέχνη και τη μεγαλειώδη ουτοπία.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 11.5.2025 Νίκος Χατζόπουλος / «Αν σκέφτεσαι μόνο το ταμείο, κάποια στιγμή το ταμείο θα πάψει να σκέφτεται εσένα»Ο Νίκος Χατζόπουλος έχει διανύσει μια μακρά πορεία ως ηθοποιός, σκηνοθέτης, μεταφραστής και δάσκαλος υποκριτικής. Μιλά στη LIFO για το πόσο έχει αλλάξει το θεατρικό τοπίο σήμερα, για τα πρόσφατα περιστατικά λογοκρισίας στην τέχνη, καθώς και για τις προσεχείς συνεργασίες του με τον Γιάννη Χουβαρδά και τον Ακύλλα Καραζήση.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 9.5.2025 Χορός / Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;Maguy Marin, Χρήστος Παπαδόπουλος, Damien Jalet, Omar Rajeh και άλλα εμβληματικά ονόματα του χορού πρωταγωνιστούν στις 20 παραστάσεις του φετινού προγράμματος του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 18-27 Ιουλίου.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 8.5.2025 Σαν σήμερα / Χάρρυ Κλυνν: «Γεννήθηκα στην Καλαμαριά το 1940, λίγο πριν από τον πόλεμο, σ' ένα προσφυγικό γκέτο...»O «Έλληνας Άντι Κάουφμαν» που γεννήθηκε σαν σήμερα το 1940, ισορροπούσε μεταξύ του underground και της επέλασης της βιντεοκασέτας.ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ 7.5.2025 The Review / «Μια άλλη Θήβα»: Η παράσταση-φαινόμενο που ξεπέρασε τους 100.000 θεατέςO Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την θεατρική παράσταση στο Θεάτρο του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, που διανύει πλέον την τρίτη της σεζόν σε γεμάτες αίθουσες. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της; Το ίδιο το έργο ή οι δύο πρωταγωνιστές, ο Θάνος Λέκκας και ο Δημήτρης Καπουράνης, που καθήλωσαν το κοινό;ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 6.5.2025 Θέατρο / «Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»Η Μαρία Πρωτόπαππα σκηνοθετεί την «Ανδρομάχη» στην Επίδαυρο, με άντρες ηθοποιούς στους γυναικείους ρόλους, εξερευνώντας τις πολιτικές και ηθικές διαστάσεις του έργου του Ευριπίδη. Η δημοκρατία, η ελευθερία, η ηθική και η ευθύνη ηγετών και πολιτών έρχονται σε πρώτο πλάνο σε μια πολιτική και κοινωνική τραγωδία με πολυδιάστατη δομή.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 29.4.2025 Αποστολή στο Νόβι Σαντ / Κωνσταντίνος Ρήγος: «Ήθελα ένα υπέροχο πάρτι όπου όλοι είναι ευτυχισμένοι» Στη νέα παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου «Χρυσή Εποχή», μια συμπαραγωγή της ΕΛΣ με το Φεστιβάλ Χορού Βελιγραδίου, εικόνες από μια καριέρα 35 ετών μεταμορφώνονται ‒μεταδίδοντας τον ηλεκτρισμό και την ενέργειά τους‒ σε ένα ολόχρυσο ξέφρενο πάρτι.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 27.4.2025 Θέατρο / Η βάρβαρη εποχή που ζούμε σε μια παράστασηΟ Μάρτιν Κριμπ στο «Απόπειρες για της ζωή της» που ανεβαίνει στο Θέατρο Θησείον σκιαγραφεί έναν κόσμο όπου κυριαρχεί ο πόλεμος, ο θάνατος, η καταπίεση, η τρομοκρατία, η φτώχεια, ο φασισμός, αλλά και ο έρωτας.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 24.4.2025 Άννα Κοκκίνου / To νόημα τού να ανεβάζεις το Συμπόσιο του Πλάτωνα στην εποχή του tinderΗ Άννα Κοκκίνου στη νέα της παράσταση αναμετριέται με το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα και τις πολλαπλές όψεις του Έρωτα. Εξηγεί στη LiFO για ποιον λόγο επέλεξε να ανεβάσει το αρχαίο φιλοσοφικό κείμενο, πώς το προσέγγισε δραματουργικά και κατά πόσο παραμένουν διαχρονικά τα νοήματά του.M. HULOT 23.4.2025 Θέατρο / «Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»Η παράσταση TERAΣ διερευνά τις queer ταυτότητες και τα οικογενειακά τραύματα, μέσω της εμπειρίας της αναγκαστικής μετανάστευσης. Μπορεί τελικά ένα μέλος της ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας να ζήσει ελεύθερα σε ένα μικρό νησί;ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 23.4.2025 Θέατρο / «Ας απολαύσουμε τη ζωή, γιατί μας περιμένει το σκοτάδι»Ο Αντώνης Αντωνόπουλος, στη νέα του παράσταση «Τελευταία Επιθυμία», δημιουργεί έναν χώρο όπου ο χρόνος για λίγο παγώνει, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συναντήσουμε τους νεκρούς αγαπημένους μας.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 16.4.2025 Θέατρο / Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ «Δεν πηγαίνουμε ποτέ στη Μόσχα, όμως η επιθυμία γι’ αυτήν κυλάει διαρκώς μέσα μας» - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για τη sold-out παράσταση «Τρεις Αδελφές» του Τσέχοφ, σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη στο Εθνικό Θέατρο.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 13.4.2025 Stand up Comedy / 30 χρόνια πριν, στο μπαρ Κούνιες, γεννήθηκε το ελληνικό stand-up Ό,τι ξέρουμε σήμερα για το stand-up οφείλεται στη Λουκία Ρικάκη και στις «Νύχτες Κωμωδίας» της. Σήμερα μιλούν στη LifO όσοι έζησαν τη βραδιά που άλλαξε την πορεία της ελληνικής κωμωδίας.ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ 12.4.2025 Θέατρο / Μια όπερα με πρωταγωνιστές παιδιά για πρώτη φορά στην Ελλάδα Μεταξύ χειροποίητων σκηνικών και σκέψεων γύρω από τη θρησκεία και την εξουσία, «Ο Κατακλυσμός του Νώε» δεν είναι άλλη μια παιδική παράσταση, αλλά ανοίγει χώρο σε κάτι μεγαλύτερο: στη δυνατότητα τα παιδιά να γίνουν οι αυριανοί δημιουργοί, όχι απλώς οι θεατές.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 11.4.2025 Θέατρο / Ο γάμος ως κόλαση - και η κόλαση ως κωμωδία«Κάποτε ονειρεύονταν τον χωρισμό. Δεν τα κατάφεραν, όσο κι αν το προσπάθησαν» - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Ο Χορός του Θανάτου» σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 5.4.2025 Όπερα / «Lucia di Lammermoor»: Μια όπερα που αξίζει να ακούσει κανείς Μια ιστορία αγάπης και μίσους, μία από τις πιο δημοφιλείς όπερες στον κόσμο και το απόγειο του στυλ bel canto, επιστρέφει τον Απρίλιο στην Εθνική Λυρική Σκηνή.ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΡΟΛΙΑΣ 4.4.2025 Guest Editors / «Ο Καστελούτσι σκηνοθετεί μια υπόσχεση· και κάνει τέχνη εκκλησιαστική»«Πέρασαν μέρες από την πρώτη μου επαφή με τη Βερενίκη. Μάντρωσα ένα κοπάδι σκέψεις» – ο Κυριάκος Χαρίτος γράφει για μια από τις πολυσυζητημένες παραστάσεις της σεζόν, που ανέβηκε στη Στέγη.ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ 1.4.2025 σχόλια Συνδεθείτε για να σχολιάσετε
ΔΙΕΘΝΗΤο World Press Photo αναστέλλει την αναγνώριση της φωτογραφίας «Το κορίτσι της ναπάλμ» - Ο λόγος
ΕΛΛΑΔΑΚολυδάς: Μετατοπίζονται τα ισχυρά φαινόμενα της κακοκαιρίας Ines - Πώς θα κινηθούν τις επόμενες ώρες
Θέατρο / Τόσος θόρυβος μέσα στη σιωπήΕίναι νεκρή ή ζωντανή η Ουρανία της Αμαλίας Μουτούση; Ή κάτι ενδιάμεσο; – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Η γυναίκα και ο ακροβάτης» του Μιχάλη Βιρβιδάκη, σε σκηνοθεσία Γιάννη Σκουρλέτη.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 16.5.2025
Θέατρο / Εθνικό Θέατρο: Με Κέιτι Μίτσελ, Πίνα Μπάους και Λένα Πλάτωνος η σεζόν 2025-26Με κλασικά έργα κάτω από νέο πρίσμα, νέες σκηνές στα θέατρα Ολύμπια, Κάππα και Δίπυλο, η πρώτη παρουσίαση του προγράμματος δίνει ένα στίγμα πολυφωνίας και ανανέωσης.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 14.5.2025
Θέατρο / Φάουστ: Ένα μιούζικαλ από την κόλαση«Ζήσε! Μας λέει ο θάνατος, ζήσε!», είναι το ρεφρέν του τραγουδιού που επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά, εν μέσω ομαδικών βακχικών περιπτύξεων – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Φάουστ» του Γκαίτε σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη στο Εθνικό Θέατρο.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 12.5.2025
Θέατρο / Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της ΙστορίαςΗ μεγάλη προσωπικότητα του ευρωπαϊκού θεάτρου Αριάν Μνουσκίν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με το Θέατρο του Ήλιου για να μιλήσουν για τα τέρατα της Ιστορίας που παραμονεύουν πάντα και απειλούν τον ελεύθερο κόσμο. Με αφορμή την παράσταση που αποθεώνει τη σημασία του λαϊκού θεάτρου στην εποχή μας μοιραζόμαστε την ιστορία της ζωής και της τέχνης της, έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες, που υπηρετούν με πάθος την πρωτοπορία, την εγγύτητα που δημιουργεί η τέχνη και τη μεγαλειώδη ουτοπία.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 11.5.2025
Νίκος Χατζόπουλος / «Αν σκέφτεσαι μόνο το ταμείο, κάποια στιγμή το ταμείο θα πάψει να σκέφτεται εσένα»Ο Νίκος Χατζόπουλος έχει διανύσει μια μακρά πορεία ως ηθοποιός, σκηνοθέτης, μεταφραστής και δάσκαλος υποκριτικής. Μιλά στη LIFO για το πόσο έχει αλλάξει το θεατρικό τοπίο σήμερα, για τα πρόσφατα περιστατικά λογοκρισίας στην τέχνη, καθώς και για τις προσεχείς συνεργασίες του με τον Γιάννη Χουβαρδά και τον Ακύλλα Καραζήση.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 9.5.2025
Χορός / Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;Maguy Marin, Χρήστος Παπαδόπουλος, Damien Jalet, Omar Rajeh και άλλα εμβληματικά ονόματα του χορού πρωταγωνιστούν στις 20 παραστάσεις του φετινού προγράμματος του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 18-27 Ιουλίου.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 8.5.2025
Σαν σήμερα / Χάρρυ Κλυνν: «Γεννήθηκα στην Καλαμαριά το 1940, λίγο πριν από τον πόλεμο, σ' ένα προσφυγικό γκέτο...»O «Έλληνας Άντι Κάουφμαν» που γεννήθηκε σαν σήμερα το 1940, ισορροπούσε μεταξύ του underground και της επέλασης της βιντεοκασέτας.ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ 7.5.2025
The Review / «Μια άλλη Θήβα»: Η παράσταση-φαινόμενο που ξεπέρασε τους 100.000 θεατέςO Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την θεατρική παράσταση στο Θεάτρο του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, που διανύει πλέον την τρίτη της σεζόν σε γεμάτες αίθουσες. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της; Το ίδιο το έργο ή οι δύο πρωταγωνιστές, ο Θάνος Λέκκας και ο Δημήτρης Καπουράνης, που καθήλωσαν το κοινό;ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 6.5.2025
Θέατρο / «Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»Η Μαρία Πρωτόπαππα σκηνοθετεί την «Ανδρομάχη» στην Επίδαυρο, με άντρες ηθοποιούς στους γυναικείους ρόλους, εξερευνώντας τις πολιτικές και ηθικές διαστάσεις του έργου του Ευριπίδη. Η δημοκρατία, η ελευθερία, η ηθική και η ευθύνη ηγετών και πολιτών έρχονται σε πρώτο πλάνο σε μια πολιτική και κοινωνική τραγωδία με πολυδιάστατη δομή.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 29.4.2025
Αποστολή στο Νόβι Σαντ / Κωνσταντίνος Ρήγος: «Ήθελα ένα υπέροχο πάρτι όπου όλοι είναι ευτυχισμένοι» Στη νέα παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου «Χρυσή Εποχή», μια συμπαραγωγή της ΕΛΣ με το Φεστιβάλ Χορού Βελιγραδίου, εικόνες από μια καριέρα 35 ετών μεταμορφώνονται ‒μεταδίδοντας τον ηλεκτρισμό και την ενέργειά τους‒ σε ένα ολόχρυσο ξέφρενο πάρτι.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 27.4.2025
Θέατρο / Η βάρβαρη εποχή που ζούμε σε μια παράστασηΟ Μάρτιν Κριμπ στο «Απόπειρες για της ζωή της» που ανεβαίνει στο Θέατρο Θησείον σκιαγραφεί έναν κόσμο όπου κυριαρχεί ο πόλεμος, ο θάνατος, η καταπίεση, η τρομοκρατία, η φτώχεια, ο φασισμός, αλλά και ο έρωτας.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 24.4.2025
Άννα Κοκκίνου / To νόημα τού να ανεβάζεις το Συμπόσιο του Πλάτωνα στην εποχή του tinderΗ Άννα Κοκκίνου στη νέα της παράσταση αναμετριέται με το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα και τις πολλαπλές όψεις του Έρωτα. Εξηγεί στη LiFO για ποιον λόγο επέλεξε να ανεβάσει το αρχαίο φιλοσοφικό κείμενο, πώς το προσέγγισε δραματουργικά και κατά πόσο παραμένουν διαχρονικά τα νοήματά του.M. HULOT 23.4.2025
Θέατρο / «Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»Η παράσταση TERAΣ διερευνά τις queer ταυτότητες και τα οικογενειακά τραύματα, μέσω της εμπειρίας της αναγκαστικής μετανάστευσης. Μπορεί τελικά ένα μέλος της ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας να ζήσει ελεύθερα σε ένα μικρό νησί;ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 23.4.2025
Θέατρο / «Ας απολαύσουμε τη ζωή, γιατί μας περιμένει το σκοτάδι»Ο Αντώνης Αντωνόπουλος, στη νέα του παράσταση «Τελευταία Επιθυμία», δημιουργεί έναν χώρο όπου ο χρόνος για λίγο παγώνει, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συναντήσουμε τους νεκρούς αγαπημένους μας.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 16.4.2025
Θέατρο / Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ «Δεν πηγαίνουμε ποτέ στη Μόσχα, όμως η επιθυμία γι’ αυτήν κυλάει διαρκώς μέσα μας» - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για τη sold-out παράσταση «Τρεις Αδελφές» του Τσέχοφ, σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη στο Εθνικό Θέατρο.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 13.4.2025
Stand up Comedy / 30 χρόνια πριν, στο μπαρ Κούνιες, γεννήθηκε το ελληνικό stand-up Ό,τι ξέρουμε σήμερα για το stand-up οφείλεται στη Λουκία Ρικάκη και στις «Νύχτες Κωμωδίας» της. Σήμερα μιλούν στη LifO όσοι έζησαν τη βραδιά που άλλαξε την πορεία της ελληνικής κωμωδίας.ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ 12.4.2025
Θέατρο / Μια όπερα με πρωταγωνιστές παιδιά για πρώτη φορά στην Ελλάδα Μεταξύ χειροποίητων σκηνικών και σκέψεων γύρω από τη θρησκεία και την εξουσία, «Ο Κατακλυσμός του Νώε» δεν είναι άλλη μια παιδική παράσταση, αλλά ανοίγει χώρο σε κάτι μεγαλύτερο: στη δυνατότητα τα παιδιά να γίνουν οι αυριανοί δημιουργοί, όχι απλώς οι θεατές.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 11.4.2025
Θέατρο / Ο γάμος ως κόλαση - και η κόλαση ως κωμωδία«Κάποτε ονειρεύονταν τον χωρισμό. Δεν τα κατάφεραν, όσο κι αν το προσπάθησαν» - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Ο Χορός του Θανάτου» σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 5.4.2025
Όπερα / «Lucia di Lammermoor»: Μια όπερα που αξίζει να ακούσει κανείς Μια ιστορία αγάπης και μίσους, μία από τις πιο δημοφιλείς όπερες στον κόσμο και το απόγειο του στυλ bel canto, επιστρέφει τον Απρίλιο στην Εθνική Λυρική Σκηνή.ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΡΟΛΙΑΣ 4.4.2025
Guest Editors / «Ο Καστελούτσι σκηνοθετεί μια υπόσχεση· και κάνει τέχνη εκκλησιαστική»«Πέρασαν μέρες από την πρώτη μου επαφή με τη Βερενίκη. Μάντρωσα ένα κοπάδι σκέψεις» – ο Κυριάκος Χαρίτος γράφει για μια από τις πολυσυζητημένες παραστάσεις της σεζόν, που ανέβηκε στη Στέγη.ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ 1.4.2025
σχόλια