Θέατρο / Σαν βάλσαμο / Η κριτική θεάτρου της Ματίνας ΚαλτάκηΜια νουβέλα του Τολστόι γίνεται στα χέρια της Όλιας Λαζαρίδου, του Γιώργου Νανούρη και του Ηλία Κουνέλα μια παράσταση-χειρονομία, φωτεινή, συγκινητική, παρηγορητική. Facebook Twitter ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΤΙΝΑ ΚΑΛΤΑΚΗ 13.12.2013 | 17:43 13.12.2013 | 17:43 Facebook Twitter E-mail 0 Facebook Twitter Διαβάστε την κριτική της Ματίνας Καλτάκη, στον city guide του LiFO.gr. Facebook Twitter E-mail 0 ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ Για να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα στο email σας μια επιλογή από τα καλύτερα άρθρα του lifo.gr ΕΓΓΡΑΦΗ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΦωτιά τώρα: 152 νέες πυρκαγιές σε 48 ώρες - «Οι επόμενες μέρες θα είναι ακόμα πιο δύσκολες» ΕΛΛΑΔΑΕκτός ελέγχου η φωτιά στην Αχαΐα: Δύσκολο βράδυ με εκκενώσεις και ισχυρούς ανέμους ΑΘΗΝΑTelegraph: Ποια είναι τα καλύτερα εστιατόρια της Αθήνας; ΕΛΛΑΔΑΦωτιές: Δύσκολα τα μέτωπα σε Χίο και Πρέβεζα - Εκκενώθηκαν Κέντρα Υγείας ΕΛΛΑΔΑΦωτιά τώρα: Εκκενώνεται η Κάτω Αχαΐα, καίγονται εργοστάσια στη ΒΙΠΕ Πάτρας ΔΙΕΘΝΗΆννα Γουίντουρ: Αυτή είναι η πιο πιθανή διάδοχός της στην αμερικανική Vogue ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Αρχαίο Δράμα Explained / «Ανδρομάχη»: Το τέλος της τραγωδίας Πλήθος μελετητών κατηγορούν το κείμενο για έλλειψη ενότητας, ακόμη και για ασυναρτησία. Οι υπερασπιστές του, όμως, έχουν διαφορετική άποψη. Τι είναι τελικά αυτό το παράξενο έργο του Ευριπίδη;ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 7.8.2025 Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικόΜεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 1.8.2025 Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστονΟ «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 1.8.2025 Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην ΕπίδαυροΗ βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ 28.7.2025 Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της ΑβινιόνΟι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ 27.7.2025 Θέατρο / Ας επιστρέψουμε στα ίδια τα κείμενα για να εμψυχωθούμε«Τα Χρόνια» και «Η Χορτοφάγος»: Δυο παραστάσεις που δεν κατάφεραν να βρουν τις ιλιγγιώδεις εντάσεις των ηρωίδων τους και να σταθούν στο ύψος των λογοτεχνικών έργων που τις ενέπνευσαν.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 26.7.2025 Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 25.7.2025 The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 24.7.2025 Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 23.7.2025 Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνιαΓια δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 23.7.2025 Θέατρο / Η Νοεμή Βασιλειάδου σερβίρει κλημεντίνες χωρίς κουκούτσι στο Φεστιβάλ ΑθηνώνΠυρήνας του έργου της είναι η λαϊκή αγορά, αυτός ο πολύχρωμος χώρος συναλλαγών, ένα ψηφιδωτό χαρακτήρων, τρόπων και συνηθειών που αλλάζει και μεταμορφώνεται διαρκώς.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 19.7.2025 Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 18.7.2025 Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 17.7.2025 Θέατρο / Δίνοντας φωνή στους ανθρώπους που ζουν στη μοναξιά των γηροκομείων Η Σοφία Αντωνίου μιλά στη σκηνή του Φεστιβάλ Αθηνών για την τρίτη ηλικία, μέσα από το βιβλίο του Ντιντιέ Εριμπόν «Η ζωή, τα γηρατειά και ο θάνατος μιας γυναίκας του λαού».ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 17.7.2025 Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.M. HULOT 16.7.2025 Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνήΤραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 15.7.2025 The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης; Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 14.7.2025 Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένωνΤο έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 14.7.2025 Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλουςΟ σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ 13.7.2025 Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 11.7.2025 σχόλια Συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Αρχαίο Δράμα Explained / «Ανδρομάχη»: Το τέλος της τραγωδίας Πλήθος μελετητών κατηγορούν το κείμενο για έλλειψη ενότητας, ακόμη και για ασυναρτησία. Οι υπερασπιστές του, όμως, έχουν διαφορετική άποψη. Τι είναι τελικά αυτό το παράξενο έργο του Ευριπίδη;ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 7.8.2025
Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικόΜεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 1.8.2025
Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστονΟ «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 1.8.2025
Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην ΕπίδαυροΗ βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ 28.7.2025
Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της ΑβινιόνΟι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ 27.7.2025
Θέατρο / Ας επιστρέψουμε στα ίδια τα κείμενα για να εμψυχωθούμε«Τα Χρόνια» και «Η Χορτοφάγος»: Δυο παραστάσεις που δεν κατάφεραν να βρουν τις ιλιγγιώδεις εντάσεις των ηρωίδων τους και να σταθούν στο ύψος των λογοτεχνικών έργων που τις ενέπνευσαν.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 26.7.2025
Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 25.7.2025
The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 24.7.2025
Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 23.7.2025
Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνιαΓια δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 23.7.2025
Θέατρο / Η Νοεμή Βασιλειάδου σερβίρει κλημεντίνες χωρίς κουκούτσι στο Φεστιβάλ ΑθηνώνΠυρήνας του έργου της είναι η λαϊκή αγορά, αυτός ο πολύχρωμος χώρος συναλλαγών, ένα ψηφιδωτό χαρακτήρων, τρόπων και συνηθειών που αλλάζει και μεταμορφώνεται διαρκώς.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 19.7.2025
Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 18.7.2025
Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 17.7.2025
Θέατρο / Δίνοντας φωνή στους ανθρώπους που ζουν στη μοναξιά των γηροκομείων Η Σοφία Αντωνίου μιλά στη σκηνή του Φεστιβάλ Αθηνών για την τρίτη ηλικία, μέσα από το βιβλίο του Ντιντιέ Εριμπόν «Η ζωή, τα γηρατειά και ο θάνατος μιας γυναίκας του λαού».ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 17.7.2025
Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.M. HULOT 16.7.2025
Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνήΤραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 15.7.2025
The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης; Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 14.7.2025
Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένωνΤο έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 14.7.2025
Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλουςΟ σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ 13.7.2025
Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 11.7.2025
σχόλια