Ποια είναι η ιδανική για εσάς κοινωνία;

Ποια είναι η ιδανική για εσάς κοινωνία; Facebook Twitter
Η ιδανική κοινωνία είναι μια κοινότητα που δεν έχει να κάνει τόσο με λόγια όσο με πράξεις. Φωτ.: Andrej Vasilenko
0

Martynas Nedzinskas

Δεν σκέφτομαι μια «ιδανική» κοινωνία. Δεν σκέφτομαι τίποτα «ιδανικό» γενικότερα, γιατί θεωρώ ότι αυτό είναι άλλη μια ανθρώπινη κατασκευή που καθιστά τους ανθρώπους σκλάβους και τους απελπίζει, επειδή προσπαθούν να πετύχουν το ακατόρθωτο.

Airida Gintautaitė

Η ιδανική κοινωνία είναι μια κοινότητα που δεν έχει να κάνει τόσο με λόγια όσο με πράξεις. Κάθε μέλος της βρίσκει τη δική του/της θέση σε αυτήν, αυτή για την οποία έχει τις κατάλληλες δεξιότητες, προσφέροντας σε αυτόν τον τομέα αγάπη και τον καλύτερο εαυτό του/της. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, όποιος/-α ζυμώνει το καλύτερο ψωμί θα εργάζεται στον φούρνο και θα απολαμβάνει τον σεβασμό και την ευγνωμοσύνη όσων κάνουν άλλες δουλειές.

Και ο/η αρτοποιός, που πάει στον/στην οδοντίατρο για να φτιάξει τα δόντια του/της, ευχαριστεί και σέβεται κι αυτόν/-ήν τον/την επαγγελματία. Δεν υπάρχει απευθείας διαπραγμάτευση για τις εργασιακές συνθήκες ή τις αμοιβές. Αυτά τα αναλαμβάνουν τα πλέον αξιοσέβαστα μέλη της κοινότητας, που διαχειρίζονται τα οικονομικά και αυτό δημιουργεί σιγουριά στα υπόλοιπα. Ανάμεσά τους υπάρχουν αμοιβαίος σεβασμός και εμπιστοσύνη.

«Στόχος δεν είναι να κυριαρχήσεις και να εκμεταλλευτείς τον άλλον αλλά να τον ανεχθείς, προσπαθώντας να τον καταλάβεις όσο το δυνατό περισσότερο».

Rytis Saladžius

Ιδανική για μένα είναι μια κοινωνία ατόμων που συνδέονται με διάφορους τρόπους και μέσω θεσπισμένων δημοκρατικών μορφών επικοινωνίας είναι σε θέση να συνεννοούνται μεταξύ τους με έναν τρόπο που σέβεται την ιδιωτικότητα, την ελευθερία επιλογής και την άποψη του καθενός για τον κόσμο στον οποίο ζουν. Μια κοινωνία στην οποία η ζωή, ο σεβασμός και η ελευθερία αποτελούν τις θεμελιώδεις αξίες.

Ποια είναι η ιδανική για εσάς κοινωνία; Facebook Twitter
Αν έστω και δύο άνθρωποι μπορούν να επικοινωνούν και να είναι μαζί χωρίς να κακοποιούν ο ένας τον άλλον, αυτό μπορεί να αποτελέσει το θεμέλιο για κάτι όμορφο. Φωτ.: Andrej Vasilenko

Vainius Sodeika

Αυτό είναι ένα δύσκολο ερώτημα, σχεδόν αδύνατο να απαντηθεί, περίπου σαν να με ρωτούσε κανείς ποιο είναι το ιδανικό θέατρο ή θεατρικό έργο. Ενδεχομένως η σκέψη μου να πήγαινε στην ελευθερία, στη δυνατότητα να σκέφτομαι όσο το δυνατό πιο ελεύθερος από εξωτερικές επιρροές, αλλά και στην απουσία του χρήματος. Πρώτα απ’ όλα, δεν μπορεί να υπάρχει κάτι ριζοσπαστικό ή ιδανικό σε μια κοινότητα, γιατί αυτό θα σήμαινε ότι έχει γίνει ό,τι ήταν ανθρωπίνως δυνατό. Άλλωστε, η ίδια η φύση δεν είναι ιδανική, έχουμε αποδείξεις γι’ αυτό.

Παρ’ όλα αυτά, για τις ανάγκες μιας τέτοιας κοινωνίας θα ήταν σημαντικό να είναι κανείς εξοικειωμένος με τη μουσική. Δεν είναι απαραίτητο να έχει ριζοσπαστικές ιδέες, απλώς να είναι σε θέση να αποτελεί μέρος μιας διαδικασίας την οποία θέλει να κατανοήσει και να ζήσει – γιατί μια κοινότητα είναι μια διαδικασία. Δεν υπάρχει κάποια ιδανική διαδικασία, μόνο ιδανικά στα οποία πιστεύουμε ή θέλουμε να πιστεύουμε. Για μένα προτεραιότητα θα ήταν η μουσική, το να παίζουμε ζωντανά μουσική με φυσικά όργανα, καθισμένοι καταγής, χωρίς απαραίτητα σπουδαίες τεχνικές δεξιότητες αλλά με πάθος γι’ αυτό που κάνουμε. 

Diana Anevičiūtė

Η ιδανική κοινωνία/κοινότητα είναι αυτή που ενώνεται και συγκροτείται βάσει ευγενών στόχων, με αμοιβαία κατανόηση, αγάπη, ενσυναίσθηση, αλληλεγγύη σε δύσκολες στιγμές και την ικανότητα να νιώθει χαρά.

Nelė Savičenko

Κατά την άποψή μου, δεν υπάρχει ιδανική κοινωνία. Είναι μάλλον ένα όνειρο ή μια ουτοπία. Παρ’ όλα αυτά, πιστεύω στην προσπάθεια για την κατάκτησή της, πως υπάρχουν βασικές αρχές που θα μπορούσαν να αποτελέσουν τον ελάχιστο κοινό παρονομαστή για τη συγκρότηση μιας καλύτερης κοινωνίας. Σε αυτό το πλαίσιο, στόχος δεν είναι να κυριαρχήσεις και να εκμεταλλευτείς τον άλλον αλλά να τον ανεχθείς, προσπαθώντας να τον καταλάβεις όσο το δυνατό περισσότερο.

Valentinas Novopolskis

Φαντάζομαι πως οι μέλισσες ή τα μυρμήγκια έχουν μια τέτοια ιδανική κοινωνία, όπου ο καθένας έχει τη θέση του, κάνει τη δουλειά του ειρηνικά, αλλά με τη δυνατότητα να προστατεύει τον εαυτό του. 

Ποια είναι η ιδανική για εσάς κοινωνία; Facebook Twitter
Μια ιδανική κοινωνία, βαθιά συνδεδεμένη με τη φύση, θα έδινε προτεραιότητα στην αρμονική συμβίωση με το περιβάλλον και στη διασφάλιση βιώσιμων πρακτικών που προστατεύουν το οικοσύστημα. Φωτ.: Andrej Vasilenko

Gediminas Rmeika

Μια ιδανική κοινωνία, βαθιά συνδεδεμένη με τη φύση, θα έδινε προτεραιότητα στην αρμονική συμβίωση με το περιβάλλον και στη διασφάλιση βιώσιμων πρακτικών που προστατεύουν το οικοσύστημα. Ο πολεοδομικός σχεδιασμός θα προέβλεπε χώρους πρασίνου, προωθώντας τη βιοποικιλότητα και προσφέροντας στους κατοίκους καθημερινή αλληλεπίδραση με τη φύση. Το εκπαιδευτικό σύστημα θα έδινε έμφαση στη σημασία της περιβαλλοντικής μέριμνας από πολύ μικρή ηλικία. Οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας θα αποτελούσαν τον κανόνα, μειώνοντας σημαντικά το αποτύπωμα άνθρακα. Οι πρωτοβουλίες σε επίπεδο κοινοτήτων θα εστίαζαν στην τοπική παραγωγή τροφίμων, στην προσπάθεια προστασίας της φύσης και στη μείωση των αποβλήτων για τη δημιουργία ενός υγιέστερου πλανήτη για τις μελλοντικές γενιές.

Ula Liagaitė

Όταν σκέφτομαι μια ιδανική κοινωνία, αισθάνομαι ότι πρόκειται για κάτι που είναι ή πρέπει να είναι τέλειο. Δύσκολο, λοιπόν, να το φανταστώ. Θα επρόκειτο για μια κοινωνία που θα έδινε προτεραιότητα στη συμπεριληπτικότητα, στην ασφάλεια όλων των όντων και στην καλλιέργεια σχέσεων αμοιβαίας φροντίδας.

Jan Dravnel

Δεν υπάρχει ιδανική κοινωνία. Όμως, αν έστω και δύο άνθρωποι μπορούν να επικοινωνούν και να είναι μαζί χωρίς να κακοποιούν ο ένας τον άλλον, αυτό μπορεί να αποτελέσει το θεμέλιο για κάτι όμορφο.

Rasa Samuolytė

Η ιδανική κοινωνία: μια κοινωνία κουρασμένη· που κουράστηκε να είναι παραγωγική· που κουράστηκε να παλεύει· που κουράστηκε να καταστρέφει τον εαυτό της και τους άλλους· όπου δεν αμφισβητείται η ορθότητα του «ου φονεύσεις» και κανείς δεν μετράει τα βήματά του. Υπάρχει χρόνος για τον άλλον, γι’ αυτόν που είναι δίπλα σου, γι’ αυτόν στον οποίο βασίζεσαι, γι’ αυτόν που είναι από πάνω σου. Εκεί κανείς δεν θέλει να βασανίζει τους άλλους. Είναι ωραίο να είσαι εκεί ΤΩΡΑ.

Ποια είναι η ιδανική για εσάς κοινωνία; Facebook Twitter
Η ιδανική κοινωνία: μια κοινωνία κουρασμένη· που κουράστηκε να είναι παραγωγική· που κουράστηκε να παλεύει· που κουράστηκε να καταστρέφει τον εαυτό της και τους άλλους· Φωτ.: Andrej Vasilenko

Augustė Pociūtė

Στη Νότια Αφρική υπάρχει μια φυλή που ονομάζεται Μπαμπέμπα και έχει το τελετουργικό της συγχώρεσης. Αν κάποιο μέλος κάνει κάτι λάθος ή παράνομο, τα υπόλοιπα σταματούν ό,τι κάνουν και συγκεντρώνονται στο κέντρο του οικισμού τους. Το περικυκλώνουν και για κάμποσες μέρες τού μιλάνε λεπτομερώς για όλες τις καλές πτυχές που έχει και τις καλές πράξεις που έχει κάνει σε όλη του τη ζωή, υπενθυμίζοντάς του την καλή φύση του. Πιστεύουν ότι κάθε άτομο είναι καλό και ότι τα λάθη που κάνουμε αποτελούν μια κραυγή για βοήθεια. Κάπως έτσι έχω στο μυαλό μου την ιδανική κοινωνία.

Komi Togbonou 

Η φυλή είναι για μένα η καλύτερη μορφή συμβίωσης, επειδή κάθε μέλος της είναι σημαντικό για λόγους που μόνο η ίδια η φυλή ξέρει, εφόσον αφιέρωσε αρκετό χρόνο για να τους ανακαλύψει. Ακόμα και όσοι είναι ψυχικά ασθενείς, αναίσθητοι, χωρίς συναίσθηση ή ό,τι άλλο. Μόνο που αυτοί δεν πρέπει να εξουσιάζουν.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση εδώ. 

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στο making of του Respublika: Στη Μαλακάσα φτιάχνουν μια μικρή πόλη

Respublika / Onassis Stegi / Στο making of του Respublika: Στη Μαλακάσα φτιάχνουν μια μικρή πόλη

Πώς στήνεται η τεράστια παραγωγή του Λούκας Τβαρκόβσκι, που παρουσιάζει η Στέγη στο Terra Vibe; Τι θα δούμε, τι θα βιώσουμε και γιατί η εξάωρη αυτή εμπειρία υπόσχεται να είναι μία από τις πιο ελεύθερες (και απελευθερωτικές) της ζωής μας.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
«Το πείραμά μας ήταν παρανοϊκό, αλλά μας έκανε να αισθανθούμε ελεύθεροι»

Respublika / Onassis Stegi / «Το πείραμά μας ήταν παρανοϊκό, αλλά μας έκανε να αισθανθούμε ελεύθεροι»

Ο Λούκας Τβαρκόβσκι περιγράφει όσα απροσδόκητα συνέβησαν ανάμεσα στα μέλη μιας κοινότητας ηθοποιών ώστε να προκύψει η εξάωρη παράσταση «Respublika», μια περφόρμανς που καταλήγει σε rave party, ξεκίνησε από τα δάση της Λιθουανίας και τη φέρνει η Στέγη στη Μαλακάσα.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Joanna Bednarczyk δημιούργησε τη μετα-αποκαλυπτική πραγματικότητα του Respublika

Respublika / Onassis Stegi / Εκείνη που δημιούργησε τη μετα-αποκαλυπτική πραγματικότητα του Respublika

H θεατρική συγγραφέας και δραματουργός της παράστασης, Joanna Bednarczyk, μιλά για την έμπνευση πίσω από το έργο, λέει πως ο στόχος δεν ήταν να δημιουργηθεί μια ουτοπία και είναι απαισιόδοξη για το μέλλον.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Ούρλιχ Ράσε και το παρασκήνιο της ιστορίας της Ισμήνης

Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την Ισμήνη

Στην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μέσα στη γοητεία και στον τρόμο του Δράκουλα

Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην Αθήνα

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ερωτευμένος με τον Κρέοντα

Θέατρο / Ο Rasche αγάπησε τον Κρέοντα περισσότερο από την Αντιγόνη

«Η εκφορά του λόγου παραδίδεται αμαχητί σε μια άκρατη δραματικότητα, σε ένα υπερπαίξιμο, σε μια βεβιασμένη εμφατικότητα, σε έναν στόμφο παλιακό που θα νόμιζε κανείς πως έχει εξαλειφθεί πλέον. Η σοβαροφάνεια σε όλο το (γοερό) μεγαλείο της». Έτσι ξεκίνησε φέτος η Επίδαυρος.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στο ζόφο του πολέμου

Θέατρο / Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στον ζόφο του πολέμου

Σε μια περίοδο που ο πόλεμος αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, μια παράσταση εξετάζει όσα μεσολαβούν μεταξύ γεγονότος και πληροφορίας και πώς διαμορφώνουν την τελική καταγραφή και την ιστορική μνήμη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Θέατρο / Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Όταν η Πίπα Μπάκα ξεκίνησε να κάνει oτοστόπ από την Ιταλία για να φτάσει στην Ιερουσαλήμ δεν φαντάστηκε ότι αυτό το ταξίδι-μήνυμα ειρήνης θα κατέληγε στον βιασμό και τη δολοφονία της. Mια παράσταση που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών αναφέρεται στην ιστορία της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Θέατρο / Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Τα «Κακά σκηνικά» είναι «μια κωμική κόλαση» αφιερωμένη στη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα, μια απόδραση από τα χάλια της χώρας, του θεάτρου, του παγκόσμιου γεωπολιτικού γίγνεσθαι, ένα ξόρκι στην κατάθλιψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Παπαδόπουλος: «Κάθε μορφή τέχνης χρειάζεται το εσωτερικό βάθος»

Θέατρο / Χρήστος Παπαδόπουλος: «Mε αφορά πολύ το "μαζί"»

Το «τρομερό παιδί» από τη Νεμέα που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στη χορογραφία ανοίγει το φετινό 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τους Dance On Ensemble και το «Mellowing», μια παράσταση για τη χάρη και το σθένος της ωριμότητας.  
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κάνεις χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη σου ανάγκη

Χορός / «Κάνουμε χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη μας ανάγκη»

Με αφορμή την παράσταση EPILOGUE, ο διευθυντής σπουδών της σχολής της Λυρικής Σκηνής Γιώργος Μάτσκαρης και έξι χορευτές/χορεύτριες μιλούν για το δύσκολο στοίχημα τού να ασχολείται κανείς με τον χορό στην Ελλάδα σήμερα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ